Wat eet je op dit moment deel 23
vrijdag 22 augustus 2025 om 16:56
Coetje die 5 maanden lijken voor nu lang. Wat gaan ze ondernemen? Mijn zoon had polar steps, kon ik het mooi volgen. Fladdertak hopen op het beste. De pup heeft het prima gedaan volgens de buurman. Geen piep of blaf concert. Het eten was aardappelpuree met prei. Zo meteen gaat man even 2 palmen halen. Ik blijf bomen en boompjes zetten. De granaatappel bloeit nu. De paprika en pepers en tomaten gaan ook nog prima. De sinaasappels minder dit jaar in tegenstelling tot de amandel, olijf en citroen.
vrijdag 22 augustus 2025 om 21:21
Redhead,wat leuk en fijn dat julie dat allemaal verbouwen,lijkt me heerlijk zo vers allemaal!
Schoondochter gaat stage lopen daar en zoon heeft een eigen online ticket en marketing bedrijf dus kan werken vanuit waar hij wil.Dus als jullie ooit ergens ter wereld een voetbalwedstrijd willen bijwonen moet je bij hem zijn
Chris,ik snap dat je baalt van het vallen! Heb je een idee hoe het kwam,omgezwikt of werd je licht in het hoofd?
Als ik zie hoe hier in het dorp de stoepen erbij liggen
valt me nu extra op omdat ik goed moet opletten hoe ik mijn voet wegzet.
Eten is allemaal klaar,ik heb ook nog een leuk kadootje,heb online een bon gekocht bij een bedrijfje daar wat snorkeltochtjes organiseerd.En een hoop nederlandse lekkere dingen
Schoondochter gaat stage lopen daar en zoon heeft een eigen online ticket en marketing bedrijf dus kan werken vanuit waar hij wil.Dus als jullie ooit ergens ter wereld een voetbalwedstrijd willen bijwonen moet je bij hem zijn
Chris,ik snap dat je baalt van het vallen! Heb je een idee hoe het kwam,omgezwikt of werd je licht in het hoofd?
Als ik zie hoe hier in het dorp de stoepen erbij liggen
Eten is allemaal klaar,ik heb ook nog een leuk kadootje,heb online een bon gekocht bij een bedrijfje daar wat snorkeltochtjes organiseerd.En een hoop nederlandse lekkere dingen
vrijdag 22 augustus 2025 om 22:21
Wat leuk om daar zo veel te verbouwen heerlijk lijkt mij dat.
En ja Polar Steps is ook heel leuk te volgen .elke dag ben ik dan nieuwsgierig naar nieuws en fotos.
Livz alles goed met jou? En de therapie doet je goed?
Coetje je blijft moeder he. Je weet dat ze niet bij jou in de kamer blijven zitten
maar toch. Dat zou je ook niet willen als ze steeds in huis zouden zitten.
Fladderak het zal je ook zwaar vallen om je over te geven je hebt zelf niks meer in de hand. Er wordt welaan je gedacht hier
Wij hebben bloemkool gegeten met aardappels en komkommer en biefstuk.
Nu ga ik lezen.lekker slapen voorstraks
En ja Polar Steps is ook heel leuk te volgen .elke dag ben ik dan nieuwsgierig naar nieuws en fotos.
Livz alles goed met jou? En de therapie doet je goed?
Coetje je blijft moeder he. Je weet dat ze niet bij jou in de kamer blijven zitten
Fladderak het zal je ook zwaar vallen om je over te geven je hebt zelf niks meer in de hand. Er wordt welaan je gedacht hier

Wij hebben bloemkool gegeten met aardappels en komkommer en biefstuk.
Nu ga ik lezen.lekker slapen voorstraks
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zaterdag 23 augustus 2025 om 12:24
Veel plezier vandaag Coetje. En wat een superleuk cadeau.
Wij gaan vanmiddag naar het festival hier in de stad. Zijn nog niet geweest en dit is het laatste weekend. Nemen zelf eten en drinken mee. Gaan met een grote groep vrienden en zullen daar ook nog wel bekenden tegenkomen. Beetje jammer dat het niet wat warmer is.
Lunch wordt een broodje hamburger. Moeten natuurlijk wel een bodempje hebben
Fijne dag allemaal.
Wij gaan vanmiddag naar het festival hier in de stad. Zijn nog niet geweest en dit is het laatste weekend. Nemen zelf eten en drinken mee. Gaan met een grote groep vrienden en zullen daar ook nog wel bekenden tegenkomen. Beetje jammer dat het niet wat warmer is.
Lunch wordt een broodje hamburger. Moeten natuurlijk wel een bodempje hebben

Fijne dag allemaal.
zondag 24 augustus 2025 om 00:58
zondag 24 augustus 2025 om 20:30
Hier verjaardag vanmiddag bij de Spaanse buren gehad. Wat een lawaaidemonstratie. Alles roept door elkaar heen. Maar het was een ervaring en best leuk voor een middag. Hier een soort erwtensoep gegeten. Man had daar zin in en het was lekker, met brood. Ik ben net nog even naar de kliko geweest dus ongedierte heeft geen kans en de gekko's zijn al op pad om muggen enzo te vangen.
zondag 24 augustus 2025 om 22:01
Hier ben ik nog even.leuk redhead n verjaardag bij de Spaanse buren,ja over het algemeen zijn die mensen wel wat drukker .
Kun je er dan n beetje mee praten zo in het algeheel?of met handen en voeten
Hier n beetje huishouden gedaan.morgen al op tijd weg om voor de buurman iets weg te brengen .maken we er maar n uitje van.
Het is toch nstuk frisser buiten.vandaag n trui aangetrokken.we gaan de verkeerde kant weer op qua weer.
Fijne avond
nog ik zie ook dat er weinig geschreven is vandaag .
Kun je er dan n beetje mee praten zo in het algeheel?of met handen en voeten
Hier n beetje huishouden gedaan.morgen al op tijd weg om voor de buurman iets weg te brengen .maken we er maar n uitje van.
Het is toch nstuk frisser buiten.vandaag n trui aangetrokken.we gaan de verkeerde kant weer op qua weer.
Fijne avond
maandag 25 augustus 2025 om 08:37
Chris,was het zo fris bij jullie? Ik ben gister gewoon verbrand,hele middag stralende zon gehad.
Wij waren bij een Amerikanen meeting.
Vandaag huishouden en langs mijn ouders.
Redhead,knap dat dit de 5e taal is die je leert.Ik ken een beetje Spaans omdat ik vroeger een Spaans vriendinnetje had,dan pak je dat op een of andere manier heel snel op.
Leuk dat jullie bij de buren waren uitgenodigd.
Wij waren bij een Amerikanen meeting.
Vandaag huishouden en langs mijn ouders.
Redhead,knap dat dit de 5e taal is die je leert.Ik ken een beetje Spaans omdat ik vroeger een Spaans vriendinnetje had,dan pak je dat op een of andere manier heel snel op.
Leuk dat jullie bij de buren waren uitgenodigd.
maandag 25 augustus 2025 om 16:13
maandag 25 augustus 2025 om 18:51
Gefeliciteerd met je kind coetje
fijn scheelt n hoop zenuwen en centen.
Goed Redhead dat je de talen leert spreken. Ik spreek er maar twee dat is Nederlands met Twents accent. En Duits vloeiend.
Engels spreek ik alleen als er niemand in de buurt is die goed Engels spreekt .
Vorige week op de U.T. Hou ik gewoon mijn mond. Er waren meerdere studenten bij en de voertaal was Engels.
Man praat in grote lijnen wel mee maar die is nier bang dat ie fouten maakt.
Tegenwoordig oefen ik wel met Duo Lingo. En ik begrijp wel veel.
De kleinkinderen van ons hun mama woont in Duitsland. Hun papa hier in Nederland.als er nederlandse en of duitse vriendjes zijn is daar de voertaal ook Engels .
Het was n mooie dag in Putten en wat is de omgeving daar prachtig. En ook nog prachtig weer erbij.
Goed Redhead dat je de talen leert spreken. Ik spreek er maar twee dat is Nederlands met Twents accent. En Duits vloeiend.
Engels spreek ik alleen als er niemand in de buurt is die goed Engels spreekt .
Vorige week op de U.T. Hou ik gewoon mijn mond. Er waren meerdere studenten bij en de voertaal was Engels.
Man praat in grote lijnen wel mee maar die is nier bang dat ie fouten maakt.
Tegenwoordig oefen ik wel met Duo Lingo. En ik begrijp wel veel.
De kleinkinderen van ons hun mama woont in Duitsland. Hun papa hier in Nederland.als er nederlandse en of duitse vriendjes zijn is daar de voertaal ook Engels .
Het was n mooie dag in Putten en wat is de omgeving daar prachtig. En ook nog prachtig weer erbij.
dinsdag 26 augustus 2025 om 10:17
Goedemorgen. Kon wel eens een van de laatste zomerdagen zijn coetje dat je kunt zwemmen. Veel plezier.
Denk dat ik ook maar pizza haal vandaag .gewoon van de supermarkt.
Dr.Oetker pizza Pollo of pizza Mozarella die vind ik altijd wel lekker. Eerst kijken of het allemaal lukt vandaag .
Fijne dag
Denk dat ik ook maar pizza haal vandaag .gewoon van de supermarkt.
Dr.Oetker pizza Pollo of pizza Mozarella die vind ik altijd wel lekker. Eerst kijken of het allemaal lukt vandaag .
Fijne dag
dinsdag 26 augustus 2025 om 15:46
dinsdag 26 augustus 2025 om 18:19
En heb je pizza gehaald Chris?
Redhead,groot gelijk dat je dan pas weer aan gekookte groenten gaat denken
Ik ben vanmiddag nog even gaan shoppen met middelste en zijn rijbewijs gaan omzetten naar een internationale.
Daarna vriend en middelste opgehaald,zo kon middelste al mooi wat kilometers maken.
Mijn ouders en moeder van schoondochter komen zo om te bbqen.
Redhead,groot gelijk dat je dan pas weer aan gekookte groenten gaat denken
Ik ben vanmiddag nog even gaan shoppen met middelste en zijn rijbewijs gaan omzetten naar een internationale.
Daarna vriend en middelste opgehaald,zo kon middelste al mooi wat kilometers maken.
Mijn ouders en moeder van schoondochter komen zo om te bbqen.
dinsdag 26 augustus 2025 om 19:04
Ik heb nog steeds geen pizza gegeten
Vanavond soep wel n maaltijdsoep.en straks nog n paar serzie bonen met n kipfiletje.
Morgen de pizzas maar halen en in de vriezer doen.
Kip aan het roken hoe haalt je man het in zijn hoofd
.
Ik hou niet van gerookt alleen paling wil ik wel eten maar voor de rest niks nadda. Mijn man houdt ook van gerookte kaas.pak ik niet eens vast ik wil die geur niet aan mijn vingers de paling krijgt ik gefileerd op n schoteltje voorgezet of op n wit broodje.
Echt koud vond ik het gistermorgen coetje. Maar ik had n dunne wollen trui aan en dat was later best warm.maar niet zo warm dat ik mij iets dunners moest kopen haverwege de dag.
Morgen de pizzas maar halen en in de vriezer doen.
Kip aan het roken hoe haalt je man het in zijn hoofd
Ik hou niet van gerookt alleen paling wil ik wel eten maar voor de rest niks nadda. Mijn man houdt ook van gerookte kaas.pak ik niet eens vast ik wil die geur niet aan mijn vingers de paling krijgt ik gefileerd op n schoteltje voorgezet of op n wit broodje.
Echt koud vond ik het gistermorgen coetje. Maar ik had n dunne wollen trui aan en dat was later best warm.maar niet zo warm dat ik mij iets dunners moest kopen haverwege de dag.
dinsdag 26 augustus 2025 om 20:42
Het was hier ook koud afgelopen weekend en gisteren Chris, dat lag dus niet aan jou. Ik heb ook met een Shirt met lange mouwen en een lange broek aangelopen.
Vandaag wel een T-Shirt maar nog steeds met lange broek, die 25 graden die weeronline aangeeft is als je het mij vraagt echt bij coetje blijven hangen en niet verder gekomen..
Wij hebben wel pizza gegeten afgelopen weekend, van de turk hier in de straat gehaald. Vriend had er 1 met kebab, salami en ham en zoon en ik hadden er 1 met kip kebab, broccoli en hollandaisesaus.
Coetje wat leuk dat de moeder van middelste zijn vriendin en je ouders kwamen bbq'en. Was het gezellig?
Redhead wat knap dat je zoveel talen kunt, en dan ook nog Spaans er bij. Lijkt me niet makkelijk om dat te leren. Ik vind ook dat je super goed Nederlands schrijft
Vandaag wel een T-Shirt maar nog steeds met lange broek, die 25 graden die weeronline aangeeft is als je het mij vraagt echt bij coetje blijven hangen en niet verder gekomen..
Wij hebben wel pizza gegeten afgelopen weekend, van de turk hier in de straat gehaald. Vriend had er 1 met kebab, salami en ham en zoon en ik hadden er 1 met kip kebab, broccoli en hollandaisesaus.
Coetje wat leuk dat de moeder van middelste zijn vriendin en je ouders kwamen bbq'en. Was het gezellig?
Redhead wat knap dat je zoveel talen kunt, en dan ook nog Spaans er bij. Lijkt me niet makkelijk om dat te leren. Ik vind ook dat je super goed Nederlands schrijft

woensdag 27 augustus 2025 om 09:45

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in