Wat eet je op dit moment deel 23
donderdag 28 augustus 2025 om 08:33
Goedemorgen,
Chris,van harte gefeliciteerd

Heb je nog plannen vandaag?
Gister was gezellig en we hadden nog prachtig weer.
Zometeen gaan we middelste en schoondochter wegbrengen,heb er slecht van geslapen dat het nu zover is
Ik denk dat wij daarna nog even een rondje Brussel doen.
Tot later en een fijne dag gewenst.
Chris,van harte gefeliciteerd
Heb je nog plannen vandaag?
Gister was gezellig en we hadden nog prachtig weer.
Zometeen gaan we middelste en schoondochter wegbrengen,heb er slecht van geslapen dat het nu zover is
Ik denk dat wij daarna nog even een rondje Brussel doen.
Tot later en een fijne dag gewenst.
donderdag 28 augustus 2025 om 13:14
donderdag 28 augustus 2025 om 22:20
vrijdag 29 augustus 2025 om 16:04
Balen coetje, hier volgen we ook F1. Chrisjoh met terugwerkende kracht gefeliciteerd. Vanmorgen naar de markt geweest en de man van de snoep en notenkraam stond al te zwaaien met een zak van mijn lievelingsdrop, die bestelt hij altijd. Na nog wat noten bij hem gekocht te hebben kregen we er een handje napoleon dropbolletjes erbij. Zo krijgen we iedere week wat.
Hetzelfde bij de groente. Ik wilde nu echt ook broccoli, hup druiven erbij. Het is echt zo leuk omdat ze je inmiddels kennen en de markt hier is echt groot. Volgende week heeft zijn buurman de jurkjes in de aanbieding, dus dan weer terug. Af en toe lijkt het of ze niet aan je willen verdienen. Zo lief allemaal.
Vanavond dus in ieder geval iets met broccoli morgen preisoep o.a. ow en meloen gaat er hier smiddags weer prima in. 3 galia voor 1 euro.
Hetzelfde bij de groente. Ik wilde nu echt ook broccoli, hup druiven erbij. Het is echt zo leuk omdat ze je inmiddels kennen en de markt hier is echt groot. Volgende week heeft zijn buurman de jurkjes in de aanbieding, dus dan weer terug. Af en toe lijkt het of ze niet aan je willen verdienen. Zo lief allemaal.
Vanavond dus in ieder geval iets met broccoli morgen preisoep o.a. ow en meloen gaat er hier smiddags weer prima in. 3 galia voor 1 euro.
vrijdag 29 augustus 2025 om 21:36
Jij ook nog bedankt voor de felicitatie. En Fladderak ook 
Wat leuk Redhead je bent al helemaal ingeburgerd .
Gegeten hebben we kip blokjes in saus met groente en rijst.
coetje wat vervelend nu weer ziek. Beterschap
Liz niet geweest vandaag. En ik maar eventjes en ga nu lezen.
Fijne avond en voor straks lekker slapen
Wat leuk Redhead je bent al helemaal ingeburgerd .
Gegeten hebben we kip blokjes in saus met groente en rijst.
coetje wat vervelend nu weer ziek. Beterschap

Liz niet geweest vandaag. En ik maar eventjes en ga nu lezen.
Fijne avond en voor straks lekker slapen
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zaterdag 30 augustus 2025 om 18:19
Hier nog even n paar boodschappen gehaald.
Had naar de parfumerie gewild maar was de cadeaubon vergeten .
Maakt niet zo veel uit kan volgende week ook nog .
Verder beetje huishouden en n wasje.
Morgen weet ik nog niet wat we doen .
Had naar de parfumerie gewild maar was de cadeaubon vergeten .
Maakt niet zo veel uit kan volgende week ook nog .
Verder beetje huishouden en n wasje.
Morgen weet ik nog niet wat we doen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zaterdag 30 augustus 2025 om 18:35
Hier is het dit weekend best warm. We hebben f1 gekeken en rustig vanmiddag wat stukjes meloen erbij. Vanavond de restanten van gisteren met wat vlees aanvulling. Morgen mijn ouders bellen en zoals iedere zondag is waarschijnlijk het antwoord, alles gaat zijn gangetje. Het is gewoon nog echt te warm om lekker aan zee te gaan zitten of je moet echt vroeg op. Man vindt dat prima, ik niet. Vanavond rond 22 weer ff lekker met de h9nden lopen en dat was het wel vandaag. Morgen ondernemen we ook niks. De vakantie van de Spanjaarden loopt ten einde, dus de wegen zijn overvol.
Man kijkt uit naar volgende week een broodje haring. Dan is tot half juni hier overal weer alles normaal.
Man kijkt uit naar volgende week een broodje haring. Dan is tot half juni hier overal weer alles normaal.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in