Wat eet je op dit moment deel 23
maandag 10 maart 2025 om 17:23
Mag je van mij mooi voor je zelf houden coetje.
Maar je hebt gelijk dat je iets anders zoekt wat je misschien meer boeit en beter betaald.ik wens je succes
Nu kregen we n telefoontje dat de crematie pas volgende week maandag middag is .
Er schijnen nog mensen uit het buitenland over te moeten komen .
Had voor deze week al mijn plannen al verzet .ga het nu ook niet meer veranderen.
Is nu ruimte voor nieuwe afspraken .heb er al een van de fysio.
Maar je hebt gelijk dat je iets anders zoekt wat je misschien meer boeit en beter betaald.ik wens je succes
Nu kregen we n telefoontje dat de crematie pas volgende week maandag middag is .
Er schijnen nog mensen uit het buitenland over te moeten komen .
Had voor deze week al mijn plannen al verzet .ga het nu ook niet meer veranderen.
Is nu ruimte voor nieuwe afspraken .heb er al een van de fysio.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
woensdag 12 maart 2025 om 16:22
De deur intussen geleverd coetje?
Ja is ook wel prettig coetje ik ben echt in huis aan het rommelen .kast met kleding gesorteerd .nog n heel mooi bloesje van vorig jaar dat ik vergeten was.net of ik nu iets nieuws heb.
Het wachten is nu op mooi weer .vind het vandaag ook nog erg koud .
We wachten maar af het is ook nog maar Maart.
Heb niet zo veel te vertellen ga zo nog n paar kleine dingetjes doen zit nu even te rusten .koffie gedronken met n koek. Ik drink zelden koffie smiddags.vind een grote mok smorgens bij het onbijt voldoende voor de hele dag .
Ja is ook wel prettig coetje ik ben echt in huis aan het rommelen .kast met kleding gesorteerd .nog n heel mooi bloesje van vorig jaar dat ik vergeten was.net of ik nu iets nieuws heb.
Het wachten is nu op mooi weer .vind het vandaag ook nog erg koud .
We wachten maar af het is ook nog maar Maart.
Heb niet zo veel te vertellen ga zo nog n paar kleine dingetjes doen zit nu even te rusten .koffie gedronken met n koek. Ik drink zelden koffie smiddags.vind een grote mok smorgens bij het onbijt voldoende voor de hele dag .
woensdag 12 maart 2025 om 18:00
Nou je gelooft het niet Chris,bij het uitpakken zagen ze dat hier ook een deuk in zat.Dus oude er weer terug ingehangen en er is weer een nieuwe besteld.Eerst nog gesteggel over de kosten,ik heb gelukkig zwart op wit dat dit garantie is. Ze proberen gewoon geld uit je zak te kloppen!!
Altijd leuk zo'n vondst,ik kwam van de week ook een bloesje tegen met kaartje er nog aan
Altijd leuk zo'n vondst,ik kwam van de week ook een bloesje tegen met kaartje er nog aan
woensdag 12 maart 2025 om 21:47
donderdag 13 maart 2025 om 09:50
donderdag 13 maart 2025 om 14:35
Ik loop nog in n trui coetje mij nog te koud hier.
Ze zullen wel hard met de koelkasten gooien ala er deuken in komen Liz .
Ik was vanmorgen bij de fysio .paar oefeningen gehad en was allemaal nog n beetje aftasten en en kijken waar ik baat bij heb .voor mij is het belangrijkste dat ik niet meer zo wankel op de benen sta. Als daar vooor uitgang in zou komen ben ik al lang blij,
Ze zullen wel hard met de koelkasten gooien ala er deuken in komen Liz .
Ik was vanmorgen bij de fysio .paar oefeningen gehad en was allemaal nog n beetje aftasten en en kijken waar ik baat bij heb .voor mij is het belangrijkste dat ik niet meer zo wankel op de benen sta. Als daar vooor uitgang in zou komen ben ik al lang blij,
vrijdag 14 maart 2025 om 09:42
Goedemorgen,
Ja stom van die deur! Hij zat echt goed ingepakt dus waar het mis is gegaan,geen idee.
Ik ben vrij vandaag,gister in overleg een snipperdag voor vandaag opgenomen,is maar goed ook want mijn stem is weer weg.
Vanmiddag komen de nieuwe stoelen,hoop dat daar niets mis mee is.
Chris,ik duim voor je dat de fysio je hiermee kan helpen!
Ja stom van die deur! Hij zat echt goed ingepakt dus waar het mis is gegaan,geen idee.
Ik ben vrij vandaag,gister in overleg een snipperdag voor vandaag opgenomen,is maar goed ook want mijn stem is weer weg.
Vanmiddag komen de nieuwe stoelen,hoop dat daar niets mis mee is.
Chris,ik duim voor je dat de fysio je hiermee kan helpen!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in