Wat eet je op dit moment deel 23
zondag 14 december 2025 om 21:01
Hier ook alles klaar voor de Kerst .wel nog opruimen en nog wel n paar dingen die echt vies zijn wat ik zo in het voorbij lopen zie is glaswerk.
Een grote lamp .maar dat kan man doen .hoop ik dan maar .wat kandelaars met n glazen iets er op.allemaal die dingetjes die je niet wekelijks doet en nu wel moeten .ook omdat ik de laatste tijd al niet zo actief was .
Tijd genoeg .
Mooie avond
Fladderak ik hoop dat het weekend niet al te emotioneel was.beetje dom om dat te zeggen van mij.want het is gewoon ellende. Sterkte
Een grote lamp .maar dat kan man doen .hoop ik dan maar .wat kandelaars met n glazen iets er op.allemaal die dingetjes die je niet wekelijks doet en nu wel moeten .ook omdat ik de laatste tijd al niet zo actief was .
Tijd genoeg .
Mooie avond
Fladderak ik hoop dat het weekend niet al te emotioneel was.beetje dom om dat te zeggen van mij.want het is gewoon ellende. Sterkte
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
maandag 15 december 2025 om 17:07
Ja heel blij mee Chris! 
Morgen om 10u kan hij het ophalen.
Vandaag de benedenverdieping goed gepoetst,morgen boven.Kan ik na woensdag ff rustig aan doen
Ik ga vanavond nog even naar de moeder van mijn schoondochter,daar ligt een verrassing voor mij klaar,iets van middelste,ben benieuwd
Wij eten nog een keer de stoofschotel met aardappelpuree.
Morgen om 10u kan hij het ophalen.
Vandaag de benedenverdieping goed gepoetst,morgen boven.Kan ik na woensdag ff rustig aan doen
Ik ga vanavond nog even naar de moeder van mijn schoondochter,daar ligt een verrassing voor mij klaar,iets van middelste,ben benieuwd
Wij eten nog een keer de stoofschotel met aardappelpuree.
maandag 15 december 2025 om 17:12
Van harte gefeliciteerd met kind coetje. Zo handig als kinderen het rijbewijs hebben. Hier was het vannacht bar en boos. Man en ik zaten om 3.30 op. Het knetterde aan alle kanten inclusief bakken met regen. Voor vannacht ook weer een waarschuwing.
De kachel is inmiddels aan en wij eten vanavond tortillas en hopen dat de tv het blijft doen. Dat is hier op de heuvel soms een ding. En anders gewoon een boek.
De kachel is inmiddels aan en wij eten vanavond tortillas en hopen dat de tv het blijft doen. Dat is hier op de heuvel soms een ding. En anders gewoon een boek.
Afkoelen heeft gewerkt
maandag 15 december 2025 om 20:26
maandag 15 december 2025 om 21:14
maandag 15 december 2025 om 21:36
Gebakken aardappels met spekjes en rauwe witlof hebben we gegeten .
Vanmorgen wat in huis gedaan.en zo gaat het de komende week ook .
De verlichting is in alle hoeken klaar meer hoeft ook niet.kerstmarkten ook genoeg gezien. Nog n paar visites bij kennissen,en morgenmiddag komen mijn nichtjes en ik bij elkaar.
We hadden nog samen ergens willen lunchen of uit eten maar dat zal Januari worden allemaal druk druk.
Mooie avond
Vanmorgen wat in huis gedaan.en zo gaat het de komende week ook .
De verlichting is in alle hoeken klaar meer hoeft ook niet.kerstmarkten ook genoeg gezien. Nog n paar visites bij kennissen,en morgenmiddag komen mijn nichtjes en ik bij elkaar.
We hadden nog samen ergens willen lunchen of uit eten maar dat zal Januari worden allemaal druk druk.
Mooie avond
dinsdag 16 december 2025 om 13:15
Sorry,dan had ik je verkeerd begrepen Fladderak.
Al is het natuurlijk een hele verdrietige situatie.
Vanochtend met jongste zijn rijbewijs opgehaald en meteen een rondje boodschappen gedaan,geen stress als ik naast hem zit
Nu bezig met de bovenverdieping en afkicken van de koffie,die mag ik niet tot morgen na de ingreep
Al is het natuurlijk een hele verdrietige situatie.
Vanochtend met jongste zijn rijbewijs opgehaald en meteen een rondje boodschappen gedaan,geen stress als ik naast hem zit
Nu bezig met de bovenverdieping en afkicken van de koffie,die mag ik niet tot morgen na de ingreep
dinsdag 16 december 2025 om 19:31
Coetje sterkte morgen .
Vanmiddag samen met mijn nichtjes bij onze oudere nicht geweest zij woont in n luxe senioren verzorging appartement hier in de stad.
Zij vind het daar prachtig gelukkig maar .haar man is overleden en zij begint te dementeren maar ze is daar heel happy .
Mooie avond
Vanmiddag samen met mijn nichtjes bij onze oudere nicht geweest zij woont in n luxe senioren verzorging appartement hier in de stad.
Zij vind het daar prachtig gelukkig maar .haar man is overleden en zij begint te dementeren maar ze is daar heel happy .
Mooie avond
woensdag 17 december 2025 om 09:59
Goedemorgen succes coetje ik lees het straks wel hoe het gegaan is.
Ga straks eerst met man mee naar de Achterhoek .Ik hou van de ritjes naar de Achterhoek het is niet te ver van ons.het is daar mooi.In het voorjaar en de zomer natuurlijk op z.n mooist .
Maar ook nu n fijne rit .
Hoop wel voor donker weer deze kant op te zijn .maar dat lukt wel ,moet lukken.
Mooie dag
Ga straks eerst met man mee naar de Achterhoek .Ik hou van de ritjes naar de Achterhoek het is niet te ver van ons.het is daar mooi.In het voorjaar en de zomer natuurlijk op z.n mooist .
Maar ook nu n fijne rit .
Hoop wel voor donker weer deze kant op te zijn .maar dat lukt wel ,moet lukken.
Mooie dag
woensdag 17 december 2025 om 18:51
woensdag 17 december 2025 om 18:55
woensdag 17 december 2025 om 21:32
Ja het weer valt mee hier en het was droog. En het was prima te doen vandaag redhead. Straks krijgen wij hier het Spaanse weer en jullie de strenge winters.
Ben blij dat het nog niet zo koud is hier.maar ik ben dan ook n verwend kreng zei mijn moeder
vroeger altijd als ik klaagde over de kou,ik haat kou. Kan er niks aan doen .
coetje ik leef met je mee en denk aan je
Ik ga bijtijd slapen .morgen ochtend Fysio.en denk morgen middag op visite.
Tijd van het jaar om mensen n bezoekje te brengen .
Mooie avond nog
Ben blij dat het nog niet zo koud is hier.maar ik ben dan ook n verwend kreng zei mijn moeder
coetje ik leef met je mee en denk aan je
Ik ga bijtijd slapen .morgen ochtend Fysio.en denk morgen middag op visite.
Tijd van het jaar om mensen n bezoekje te brengen .
Mooie avond nog
donderdag 18 december 2025 om 15:47
Hopelijk krijgt de cardioloog toestemming en gaan die medicijnen het verschil maken. Hoop het zo voor je.
Ik heb weer een wasdag achter de rug. En wat andere huishoudelijke klusjes. Straks eten we pasta bolognese. Maar dat is al klaar.
Als het goed is krijgt man zijn kerstpakket. Vind ik altijd zo leuk
Wij krijgen de laatste jaren een inlogcode op een site en daar mag je wat uitzoeken. Vind ik ook prima maar zo'n doos met inhoud is toch leuker.
Ik heb weer een wasdag achter de rug. En wat andere huishoudelijke klusjes. Straks eten we pasta bolognese. Maar dat is al klaar.
Als het goed is krijgt man zijn kerstpakket. Vind ik altijd zo leuk
donderdag 18 december 2025 om 16:22
Zo'n doos uitpakken is ook leuk Fladderak.
Mijn vader kwam vanmiddag zijn kerstpakket brengen,italiaans pakket en daar houdt ie zelf niet van
Mijn moeder had wel de koekjes en pasta eruit gehaald,die vindt dat wel lekker.
Jongste heeft met mij wat boodschapjes gedaan,ik mag een week niet rijden en zwaar tillen e.d en hij wilde wel rijden natuurlijk.
Vanavond eten we een frietje.
Mijn vader kwam vanmiddag zijn kerstpakket brengen,italiaans pakket en daar houdt ie zelf niet van
Mijn moeder had wel de koekjes en pasta eruit gehaald,die vindt dat wel lekker.
Jongste heeft met mij wat boodschapjes gedaan,ik mag een week niet rijden en zwaar tillen e.d en hij wilde wel rijden natuurlijk.
Vanavond eten we een frietje.
donderdag 18 december 2025 om 16:27
Wij hadden vandaag het buurjongetje met zijn vader aan de poort. Hij leert net een beetje schrijven. Op de envelop vecinos. Binnen in een kaart met onze namen, feliz navidad en in het Nederlands gelukkig kerstfeest en een getekende kerstboom. Ik smolt, zo attent en lief.
Wij eten gehaktballetjes. Het weer is prima vandaag. Als dit morgen ook zo is pikken we een terrasje tot ongeveer 16.00 uur, vanaf dan koelt het flink af.
Huishouden moet ik ook nog. Dat wordt zaterdag.
Wij eten gehaktballetjes. Het weer is prima vandaag. Als dit morgen ook zo is pikken we een terrasje tot ongeveer 16.00 uur, vanaf dan koelt het flink af.
Huishouden moet ik ook nog. Dat wordt zaterdag.
Afkoelen heeft gewerkt
donderdag 18 december 2025 om 16:39
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in