Wat eet jij op dit moment? Deel 16

woensdag 26 september 2018 om 21:03
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!

vrijdag 29 maart 2019 om 16:06
Ik meld me ook weer es. Zenzeo fijn dat je weer thuis bent, hopelijk is de operatie nu wel goed gelukt en herstel je er snel van. beterschap! Viva jij hebt een knuffel nodig lees ik tussen de regels door, bij deze krijg je er ook 1 van mij
Coetje wat een schrik vannacht, vreemd dat er niks in de groepapp bekend is gemaakt. Hopelijk blijkt de oorzaak van al die sirenes niet al te heftig.
Chris jouw nichtjesdag klinkt supergezellig, echt leuk dat jullie op die manier contact houden met elkaar.
Insomnia heb ik al 2 keer in huis gehad maar ik kom er steeds niet toe om het te lezen omdat het zo'n dik boek is en er is altijd een reservering voor dus dan moet ik het ongelezen weer terugbrengen. Het schiet niet echt op tot nu toe dus om het te lezen
Tv leuk dat je de eerste dingetjes weer hebt geplant, lekker hoor verse muntthhee!
Thee alles goed bij jou? Wallie is even niet op het forum las ik, wat naar dat ze zich niet prettig voelt hier momenteel. Hopelijk zakt dat gevoel en is ze snel weer terug.

Coetje wat een schrik vannacht, vreemd dat er niks in de groepapp bekend is gemaakt. Hopelijk blijkt de oorzaak van al die sirenes niet al te heftig.
Chris jouw nichtjesdag klinkt supergezellig, echt leuk dat jullie op die manier contact houden met elkaar.
Insomnia heb ik al 2 keer in huis gehad maar ik kom er steeds niet toe om het te lezen omdat het zo'n dik boek is en er is altijd een reservering voor dus dan moet ik het ongelezen weer terugbrengen. Het schiet niet echt op tot nu toe dus om het te lezen

Tv leuk dat je de eerste dingetjes weer hebt geplant, lekker hoor verse muntthhee!
Thee alles goed bij jou? Wallie is even niet op het forum las ik, wat naar dat ze zich niet prettig voelt hier momenteel. Hopelijk zakt dat gevoel en is ze snel weer terug.
vrijdag 29 maart 2019 om 16:12
Ik heb mijn auto nu een week en heb er al 523 km mee gereden, de eerste indruk is erg goed en ik ben er echt superblij mee!
vandaag met boodschappen doen had ik mijn kofferbak niet eens halfvol terwijl ik bij de lupo met mijn wekelikse 2 tassen vol geen ruimte meer over had
het is ook zo fijn dat het in de auto snel warm is nu ik geen zonnedak meer heb, dat verschil merkte ik echt heel snel. Eerder werd de temperatuur in de auto pas behaaglijk na 15 minuten, nu is de temperatuur al aangenaam voordat ik de straat uit ben bij wijze van

vrijdag 29 maart 2019 om 19:39
vrijdag 29 maart 2019 om 19:39
vrijdag 29 maart 2019 om 20:15
vrijdag 29 maart 2019 om 20:22
He gelukkig Liz is er ook weer. En wat fijn dat je auto zo goed bevalt.
Viva gezellig met man en kinderen gegeten.en coetje gezellig buiten de deur met vriend.
Hier n restantje Hutspot met veel gebakken uien er over. Voor mij dus man niet.is niet goed voor zijn darmen .
Waar haal jij je boeken Liz. Denk in Nederland in de bieb. Of lees je Duits ? F heb ik dat ooit al gevraagd. Duits lezen is voor mij meer inspanning dan ontspanning .ik lees liever Nederlands. het is n heftig boek Insomnia. Weet niet of het lukt m vanavond uit te lezen. Deze schrijfster heeft meer hele mooie boeken geschreven.of heb je die allemaal al gehad

Fijne avond allen .Alles komt goed.
Viva gezellig met man en kinderen gegeten.en coetje gezellig buiten de deur met vriend.
Hier n restantje Hutspot met veel gebakken uien er over. Voor mij dus man niet.is niet goed voor zijn darmen .
Waar haal jij je boeken Liz. Denk in Nederland in de bieb. Of lees je Duits ? F heb ik dat ooit al gevraagd. Duits lezen is voor mij meer inspanning dan ontspanning .ik lees liever Nederlands. het is n heftig boek Insomnia. Weet niet of het lukt m vanavond uit te lezen. Deze schrijfster heeft meer hele mooie boeken geschreven.of heb je die allemaal al gehad
Fijne avond allen .Alles komt goed.

Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
vrijdag 29 maart 2019 om 22:19
Geniet van elkaar Viva
Chris,jij nog even genieten van je boek.Kun je weer een nieuwe uitkiezen.
Lekker gegeten Zenzeo,fijn dat het je zo gesmaakt heeft.
Ik drink een radler en kijk met vriend de trainingen van F1 terug.
Duik zo mijn bed in want heb een drukke week gehad en wil morgen de zolder wat opruimen.Staan best wat spullen van schoonvader die nu wel uitgezocht kunnen worden.
Slaap lekker allemaal

Chris,jij nog even genieten van je boek.Kun je weer een nieuwe uitkiezen.
Lekker gegeten Zenzeo,fijn dat het je zo gesmaakt heeft.
Ik drink een radler en kijk met vriend de trainingen van F1 terug.
Duik zo mijn bed in want heb een drukke week gehad en wil morgen de zolder wat opruimen.Staan best wat spullen van schoonvader die nu wel uitgezocht kunnen worden.
Slaap lekker allemaal

zaterdag 30 maart 2019 om 07:43
Brood met vleeswaren. Wat fijn dat de zon al schijnt. Fijne dag gewenst allen!
Liz: leuk je hier weer te zien. Wat fijn dat de nieuwe auto zo goed bevalt.
Coetje: leuk dat jullie uit eten zijn geweest; fijn ook even wat ontspanning.
VL: fijn dat je man weer thuis is.
Zenzeo: hoe gaat het met je vandaag?
Chris: welk boek lees je nu (kan zijn dat ik eroverheen gelezen heb). Ik heb vandaag alle tijd om de tatoeëerder van Auschwitz uit te lezen.
Liz: leuk je hier weer te zien. Wat fijn dat de nieuwe auto zo goed bevalt.
Coetje: leuk dat jullie uit eten zijn geweest; fijn ook even wat ontspanning.
VL: fijn dat je man weer thuis is.
Zenzeo: hoe gaat het met je vandaag?
Chris: welk boek lees je nu (kan zijn dat ik eroverheen gelezen heb). Ik heb vandaag alle tijd om de tatoeëerder van Auschwitz uit te lezen.
zaterdag 30 maart 2019 om 08:32
zaterdag 30 maart 2019 om 13:03
ZZ jij ook al een druivenmonster 
Liz, leuk je weer te lezen en fijn dat de auto bevalt! Nog lekkere dingen gegeten?
Hier volop zon, hoop straks ook nog tegen de tijd dat de zon op mijn balkon is gedraaid.
Coetje inmiddels al zon?
TV wat jij al gezaaid hebt, is dat in een kasje/onder plastic of durf je het wel aan voor het IJsheiligen is?
Heb net een waldkorn bth op met duo penotti.
Chris nog met de cabrio op pad met dit mooie weer?

Liz, leuk je weer te lezen en fijn dat de auto bevalt! Nog lekkere dingen gegeten?
Hier volop zon, hoop straks ook nog tegen de tijd dat de zon op mijn balkon is gedraaid.
Coetje inmiddels al zon?
TV wat jij al gezaaid hebt, is dat in een kasje/onder plastic of durf je het wel aan voor het IJsheiligen is?
Heb net een waldkorn bth op met duo penotti.
Chris nog met de cabrio op pad met dit mooie weer?
zaterdag 30 maart 2019 om 15:28
Goedemiddag allemaal,
Lekker in de tuin en zon zitten met een drankje.
Menu: groene asperges, aardappels en kiprollade.
Toe - bosche bol met verse frambozen erom heen.
Knuffels en sterkte voor diegenen die het nodig hebben.
Iedereen een fijne zonnige weekend.
Lekker in de tuin en zon zitten met een drankje.
Menu: groene asperges, aardappels en kiprollade.
Toe - bosche bol met verse frambozen erom heen.
Knuffels en sterkte voor diegenen die het nodig hebben.

Iedereen een fijne zonnige weekend.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.

zaterdag 30 maart 2019 om 17:58
Hier straks n wit bolletje haring.en ik zit met n bakje naturel ribbelchips van de Aldi oo schoot. Dat vind ik de lekkerste naturel chips. De paprika moet van lays.
Ja we zijn heerlijk n stukje wezen rijden thee. Zijn vandaag in Zutphen en Lochem geweest .flink wat buiten lucht opgesnoven.en ook flink wat mest geuren.
Wat n prachtige dag. En de natuur bloeit en groeit. De prachtigste bomen in het voorjaar zijn toch wel de tulpenbomen .oftewel de Magnolia. wat n pracht ,jammer dat het maar van korte duur is .
@t.v. Ik heb gisteravond . Insomnia uitgelezen van Jilliane Hofman.
Dat vond ik n supereng boek.echt wel slapeloze nachten.het zal je maar overkomen.
De tatoeeerder van Auswitchz heb ik niet uit gelezen .kan zijn dat ik er nog weer in begin. Weet ook nog niet waar ik vanavond in begin . Dat hoor je (jullie) nog wel .
Wil vanavond in ieder geval Ik Vertek zien op t,v. En ik moet Astrid Joostens twee voor twaalf nog terug kijken .zie wel hoe het allemaal loopt straks .
Ja we zijn heerlijk n stukje wezen rijden thee. Zijn vandaag in Zutphen en Lochem geweest .flink wat buiten lucht opgesnoven.en ook flink wat mest geuren.
Wat n prachtige dag. En de natuur bloeit en groeit. De prachtigste bomen in het voorjaar zijn toch wel de tulpenbomen .oftewel de Magnolia. wat n pracht ,jammer dat het maar van korte duur is .
@t.v. Ik heb gisteravond . Insomnia uitgelezen van Jilliane Hofman.
Dat vond ik n supereng boek.echt wel slapeloze nachten.het zal je maar overkomen.
De tatoeeerder van Auswitchz heb ik niet uit gelezen .kan zijn dat ik er nog weer in begin. Weet ook nog niet waar ik vanavond in begin . Dat hoor je (jullie) nog wel .
Wil vanavond in ieder geval Ik Vertek zien op t,v. En ik moet Astrid Joostens twee voor twaalf nog terug kijken .zie wel hoe het allemaal loopt straks .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

zaterdag 30 maart 2019 om 19:50
*Chris: heb vandaag de taoeëerder van Auschtwitz uitgelezen. Net gestart in een luchtiger boek: 'Château de Provence' van Marelle Boersma.
Insomnia ken ik niet; klinkt wel als een boek voor mij. Even gegoogeld. Mooie omslagfoto.
* Liz: lekker dat je buiten aan het werk bent geweest en gezellig een BBQ.
Thee: mijn moestuinplantjes in ontwikkeling, staan nu allemaal nog op de keukentafel. Alleen de muntplanten staan al buiten. Morgen nog even wat zaaien, dus even kijken of dat al direct in de moestuinbak buiten kan.
Heb je nog in de zon op je balkon kunnen zitten?
* Coetje: klopt; ik ben altijd vroeg op. Voor mij geen probleem dat de klok een uur vooruit gaat vannacht.
Ik had vandaag de bijeenkomst in het Drents museum in Assen (lezing en rondleiding over expositie Nubië). Was leuk en heb er veel van geleerd. Daarna direct een zonnig terras nabij het museum opgedoken. Heerlijk!
Heeft de zon zich bij jou nog laten zien? Ik hoop het.
Insomnia ken ik niet; klinkt wel als een boek voor mij. Even gegoogeld. Mooie omslagfoto.
* Liz: lekker dat je buiten aan het werk bent geweest en gezellig een BBQ.
Thee: mijn moestuinplantjes in ontwikkeling, staan nu allemaal nog op de keukentafel. Alleen de muntplanten staan al buiten. Morgen nog even wat zaaien, dus even kijken of dat al direct in de moestuinbak buiten kan.
Heb je nog in de zon op je balkon kunnen zitten?
* Coetje: klopt; ik ben altijd vroeg op. Voor mij geen probleem dat de klok een uur vooruit gaat vannacht.

Ik had vandaag de bijeenkomst in het Drents museum in Assen (lezing en rondleiding over expositie Nubië). Was leuk en heb er veel van geleerd. Daarna direct een zonnig terras nabij het museum opgedoken. Heerlijk!
Heeft de zon zich bij jou nog laten zien? Ik hoop het.
zaterdag 30 maart 2019 om 20:51
Wat een heerlijk toetje Jaja.
Cyntiao hier ook een liefhebber van geprakte aardappel als ik gekookte aardappels eet. Lekkere jus erover.
ZZ heb je thuis gegeten, dan ben ik benieuwd hoe je de jus hebt gemaakt.
Die chips zijn idd lekker Chris. Wij hebben in veel dingen dezelfde smaak, iig de chips, rookworst, de bamischijven, bloedsinaasappels en zelfgemaakte salades.
Was het pakketje lekker coetje?
Heb idd lekkere tijd op mijn balkon gezeten TV en jij dus ook lekker op een terrasje. Terrasje pak ik ook graag maar het is zo ontstellend duur tegenwoordig.
Ik heb macaroni gegeten, daarna een sinaasappel en een kiwi en 3 ijsjes. Nu zijn ze op. Gisteren gekocht
Ga zo een glas thee zetten. Fijne avond voor zover jullie hier nog lezen en anders vast een fijne zondag.
Cyntiao hier ook een liefhebber van geprakte aardappel als ik gekookte aardappels eet. Lekkere jus erover.
ZZ heb je thuis gegeten, dan ben ik benieuwd hoe je de jus hebt gemaakt.
Die chips zijn idd lekker Chris. Wij hebben in veel dingen dezelfde smaak, iig de chips, rookworst, de bamischijven, bloedsinaasappels en zelfgemaakte salades.
Was het pakketje lekker coetje?
Heb idd lekkere tijd op mijn balkon gezeten TV en jij dus ook lekker op een terrasje. Terrasje pak ik ook graag maar het is zo ontstellend duur tegenwoordig.
Ik heb macaroni gegeten, daarna een sinaasappel en een kiwi en 3 ijsjes. Nu zijn ze op. Gisteren gekocht