Wat eet jij op dit moment? Deel 16

26-09-2018 21:03 3003 berichten
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal! Afbeelding
Thee: fijn dat je nog in het zonnetje op je balkon hebt kunnen zitten. Terrasje pakken is inderdaad duur geworden.
VL: hebben de kinderen een beetje geslapen?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Goed geslapen.opgestaan om half 10. En tis intussen nu alweer half 12.
De eerste dag na het verzetten van de klok is het even wennen.kan dah slecht inschatten hoe laat het is.
Maar dat verdwijnt langzaam aan wel weer. Al vind ik de tijd verzetten onzin.
Maar ja wie ben ik.
@ thee ,de bloedsinaasappels zijn komende week volgens mij weer in de aanbieding.
grappig dat jij ook die chips lekker vind ..
Hoop dat iedereen het naar de zin heeft vandaag. En dat viva en zenzeo.ook n fijne zondag hebben.
Wij doen denk ik niks vandaag. Er is ook geen zon hier .ach ik hoef nog niks te beslissen .het loopt zo als het loopt ,
@ tijdschrift.als je Insomnia gaat lezen . Is wel n echt thriller hoor.
Ben nu begonnen in een historisch boek .
De dochter van de zijde koopman.
Denk dat ik er n thriller bij ga lezen. Kreeg gisteren de nieuwe Esther Verhoef binnen heb nog geen recensies er van gelezen .
Fijne zondag voor iedereen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Meloen met ham. Man drinkt een biertje en ik een tonic met citroen.

Kinderen hebben vanmorgen tot 07.00 uur geslapen. Daar was ik wel blij om, want vannacht ben ik er nog twee keer uit geweest.

Wij genieten van het zonnetje. Hebben de schuifpui open. Oudste en ik zijn een paashaas aan het knutselen en de jongste ligt te slapen. Straks even op de fiets naar mijn zus en gezin.

Fijne dag allemaal :bigkiss:
Openslaande deuren wijd open.
Was hangt aan de droogmolen, lekker fris.
Met de hond een eind in het zonnetje lopen.

Diner: knapperige kippenvleugels, rode rijst/zilvervliesrijst, gado gado.
Toe: verse blauwe bessen/frambozen bowl.

Fijne zondag allen.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Heb 10 kilometer gewandeld over de heide, zandverstuiving en door het bos. Ondertussen nog gefotografeerd.
Kwam nog schapen tegen midden op het wandelpad. Zo schattig. :flirting:
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 31-03-2019 16:49
91.49% gewijzigd
Chris: ik ken beide boeken nog niet, maar wens je veel leesplezier.
Ik houd van thrillers; dus komt vast goed met Insomnia.
Jaja: wat lekker om met de hond te wandelen met dit weer. Geniet ervan!
VL: wat leuk dat knutselen. Veel plezier bij je zus.
Ik ben er ook :proud:
Was al vroeg op,eerst wat huishouden gedaan,daarna even bij schoonmoeder gaan helpen.
Thuis een pan stoofvlees en satesaus gemaakt,daar eten we straks frietjes bij tijdens de F1.
Koelkast opgeruimd en ik moest helaas best veel weggooien. Niet goed gepland en het kwam er soms niet van.
Vandaag een gehaktschotel gemaakt met blokjes courgette en cherrytomaatjes. En kruiden etc. Met gebakken aardappelen.

Die 'sjalottenjus' had ik gewoon van een zakje Knorr, Thee. Met gefruite sjalotten, tom.puree en worcestersauce.
Broodje hari g gegeten. Half kaasbroodje .was er nog maar een. Kip staat te trekken voor kippensoep. maar niet voor vandaag.
Straks eten we verse snijbonen.aardappel puree, blokjes varkenshaas.
Hiet staat de formule 1 er ook oo.heb even mee gekeken . Vind het niet zo interessant . Ik luister meer dan ik kijk,

.
Wij aten al om 16.15 uur vanwege de f1, ik had nog heel geen trek eigenlijk.. we aten een karbonade met sla en friet. Zoon had een kipworstje omdat hij geen varkensvlees verdraagt.
Hier hebben oudste en middelste voor mij gezorgd met eten,goed geregeld :P
Wij aten laat ook vanwege de formule 1,

Hier scheen de hele dag de zon . maar zijn toch thuis gebleven . Gisteren er uit geweest .dan wil ik vandaag wel thuis zijn .
Komen hopenlijk nog genoeg mooie dagen .
Beetje gerommeld in huis. Heb ook best veel last van hooikoorts gisteren en vandaag.
Kijk nog even eredivisie voetbal.straks voor mijn man drie op reis. Ga ik intussen afwassen en opruimen . En dat was dan weer de zondag.

Gezellige avond nog .Alles komt goed. ❤️
Goedemorgen,

Iedereen lekker geslapen?
Ik ben al bij de huisarts en ga vanaf hier meteen door naar mijn werk.
Ontbijten doe ik daar.

Fijne dag allemaal!
Goedemorgen,

Iedereen een fijne dag gewenst.
Nu woef uitlaten en daarna aan de slag.

Fijne dag.
Goedemorgen. Koffie .boterham met ham.en rozijnenbol.
Zon schijnt .geen plannen vandaag,
Goedemorgen,
Koffie en bakje havermout.

Wat een lange wandeling, TV!
Wat een heerlijk weer vandaag,ik heb lekker in mijn pauze buiten gegeten.
Hoorde alleen wel dat het morgen weer gaat regenen,bah!

Ik heb nog andijvie die op moet.En ik ben inspiratieloos dus veel verder dan een stamppotje kom ik niet :P
Hier nooit last met het verzetten van de klok. Hoop dan ook dat het gewoon zomer- en wintertijd blijft. Nu is het tenminste lekker lang licht in de zomermaanden.
Gister wilde ik bami eten maar had nog best een normaal portie macaroni over van zaterdag, dat dus gegeten en straks de bami. Denk dat ik even naar AH wandel. Het is wel een lekker zonnetje maar hij staat nog niet helemaal op mijn balkon.
Ik baal, ineens staat de zwarte balk waar je op forum etc. kunt klikken bovenaan en zijn m'n tabbladen niet meer zichtbaar. Erg ongemakkelijk. Geen idee hoe het gekomen is dus ook geen idee hoe het terug te draaien.
Nu staan de taakbalken gelukkig weer gewoon, bizar :O maar fijn :)
Had het onlangs een keer op sbs6, ineens ondertiteling bij een nederlandstalig programma. Heeft, heel irritant, dagen geduurd en toen ineens weer weg.
En ik heb al n week geen telefoon. Krijg steeds de melding. one drive is gestopt.
Ik heb n limiet op de telefoon .misschien dat ik daar over heen zit. Al gebruik ik m nooit
Want wij hebben nog n vaste lijn . De mobiele gebruik ik alleen om te appen.

Wij hebben de snijbonen van gisteren vanavond gegeten.
Gisteren allen blokjes varkenshaas. Vanavond zonder vlees.

.
Chris probeer eens  Instellingen -> Apps -> OneDrive en dan daar de cache legen, helpt dat? Die melding heeft niks met je abonnement te maken nl, eerder met een vol geheugen. Heb je veel fotos en filmpjes op je mobiel staan die je worden gestuurd via whatts app?
Goedenavond.

Diner: Nasi (beef) met rauwkost.
Net een plak ontbijtkoek gehad.

Alvast welterusten allemaal.
Of is het een oudere telefoon?
Ik had een jaar geleden nog een samsung s2 en doordat ie zo verouderd was en geen updates meer kreeg werkte hij gewoon niet meer.
Als mijn geheugen vol is komt er bij mij een soort cd'tje boven in de hoek en de melding,geheugen vol.
Heb een samsung.
Wat een rare dingen gebeuren er in cyberland :proud: :proud:

Kinderen hadden andijviestamppotje en een gehaktbal.
Voor mezelf courgette met ui,tonijn en kruidenkaas.
Nee zo heel oud is de telefoon niet.ik heb nu gekeken maar kom er niet uit. Ga overmorgen wel naar de telefoon winkel hier in de buurt. Het stomme is.ik ben best handig met de computer en de iPad. Maar die stomme telefoon heb ik altijd ruzie mee. Samsung galaxy is het...
Zal straks nog even weer verder zoeken bij instellingen. Maar ik wil dat niet te lang doen.daar word ik onrustig van en kom ik slecht in slaap..moet ik gewoon overdag doen.
Maar welke samsung galaxy? Daar zijn tig modellen van lieve chris dus met die info help je ons niet echt :lol: cache legen staat onder opslag, dat was ik vergeten te melden. Hopelijk vind je het nu wel? En anders idd maar naar de telefoonwinkel deze week.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven