Wat eet jij op dit moment? Deel 16

26-09-2018 21:03 3003 berichten
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal! Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Chris, heb het gisteren terug gekeken. Nare aandoening en bijzonder verhaal van die vrouw. Geeft zoiets jullie dan hoop of alleen maar vraagtekens?

Tijdschrift, dat ziet er lekker uit die thee. Niet in NL te krijgen toch of alleen in een speciaal winkel. We hebben het er eerder over gehad, maar het schiet mij nu even niet te binnen.

Officieel moest ik werken dit weekend. Maar nu het project klaar is, ineens niet meer. Morgen sta ik wel standby, dat vind ik geen probleem. Hebben toch geen afspraken dit weekend.

Vanmorgen waren de dames al vroeg wakker. Maar wat een triest en koud weer vandaag. Dus lekker op de bank gehangen en tv gekeken en voor gelezen en een spelletje gedaan en gekleurd en geknuffeld. Nu gaan we man uit bed halen, die had een latertje en ik gok ook een katertje :-D .

Met de meiden al ontbeten, bordje/flesje pap, mandarijntjes. Ik heb een pistolet met kaas gehad en heel veel koppen thee. Nu een kopje koffie en die brengen we man ook maar even.

Fijne dag allemaal :hello:
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag.
Viva ik heb geprobeerd n prive bericht te sturen maar lukt nog niet.
Als antwoord op de reportage op t.v.

Wij ook niks geen plannen dit weekend .koud vind ik het nog niet zo .maar zo triest en grijs.
Ontbijt was een boterham met n plak roggebrood.en n rozijnenbol.
En koffie.
Vanavond eten we aardappelpannekoeken. jammie.kom ik nog flink aan het bakken .
Is nl mijn werk. 🤭
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Nu wel gelukt viva.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag/bijna avond,
Het was idd troosteloos weer al viel het voor de middag nog mee hier. Even naar de heropening van het dichtbij winkelcentrum geweest. Ze gingen rond met glaasjes prosecco en (lekkere) petit fours.
Vanmiddag naar het grote centrum en de markt geweest. Had iets nodig van de fourniturenkraam maar dat werd naaiwinkel.
Vanochtend een bakje zonder etiket uit de vriezer gehaald en na inspectie denk ik dat het chicken tonight zoetzuur of hawai is dus ik heb net rijst gekookt.
TV heb wel interesse in de boboti recept op het topic of in pb.
Hopen dat je niet opgeroepen wordt VL. Hoe was man's kater(tje)?
Pannenkoekjes gelukt chris?
Coetje hoe zijn jullie de nacht en vandaag doorgekomen?
Alle reacties Link kopieren
ZZ en VL kwam ik jullie nu tegen op het topic over de man die zoveel ging vissen? Ik kan het topic niet terugvinden.
Alle reacties Link kopieren
Mij niet, Thee.
Heb spinazie gegeten, met aardappel, kip en ei.
Was heel lekker, maar voel me nu toch weer behoorlijk beroerd.
Vroeg naar bed.
De ovenschotel gehakt/groene kool staat in de oven (uitprobeersel).
Verder vandaag een prima dagje gehad. Even naar begraafplaats geweest en graf van opa en oma netjes gemaakt (was wel even nodig met al die overigens mooie herfstbladeren). Plant neergezet bij het graf en direct in tuincentrum twee plantenbakjes voor op mijn balkon gekocht. Daarna deel boodschappen gedaan en nog een paar sneakers gekocht in de uitverkoop. Verder wat huishoudelijke klusjes. Daar morgen verder mee.

VL: wat lekker zo'n onverwacht dagje vrij. Hoop dat je morgen niet opgeroepen wordt.
Thee: ik zal het bobotirecept voor je opzoeken en pb'en. Je hoort het tegen die tijd.
Was het inderdaad chicken tonight? Eet smakelijk in elk geval. Leuk dat je naar de opening nieuw winkelcentrum bent geweest.
Chris: klinkt lekker je aardappelpannenkoeken.
Alle reacties Link kopieren
Zo allemaal de zaterdag goed doorgekomen. Ben de straat niet opgeweest.
Het regent hier ook al n hele tijd.

Aardappelpannekoeken heeft mijn man gemaakt en ook gebakken.
Ik mocht er niet aankomen.hij wou het n keer anders doen. Normaal doen we het van rauwe aardappels .vandaag n keer van gekookte.wou hij uitproberen.
Smaakten erg lekker. De buitenkant superkrokant.maar de binnenkant n beetje te zacht. Maar toch wel voor herhaling vatbaar.

Geloof dat n p.b toch niet gelukt is viva. Kan m niet terug vinden😃

Goed bezig tijdschrift .graven netjes verzorgen. 👍
Voor de middag viel het hier ook wel mee. thee.al was het de hele dag grijs.

Welke kleur hebben je sneakers tijdschrift?
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Even een snelle egopost,wel bijgelezen maar even geen puf om te reageren.
Vriend knapt iig wat op van het dotteren,lies niet meer zo pijnlijk.Ik ben echt een beetje op dus doe het hoognodige en verder rust ik uit.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,gelijk heb je coetje.kalm aan en sterkte met alles :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Kopje thee.
VL: ik heb je een pb gestuurd over de Twiningsthee.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
11-11-2018 10:36
VL: ik heb je een pb gestuurd over de Twiningsthee.

Ontvangen en een berichtje terug.
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
10-11-2018 16:13
Nu wel gelukt viva.
Nog steeds niets binnen helaas. Maar je gaf later ook al aan dat het waarschijnlijk toch niet gelukt was.
Alle reacties Link kopieren
Vannacht een heel bericht getypt (kon niet slapen) maar die is helemaal niet geplaatst zie ik nu. Vanavond nog maar een poging ....

Ik ben gelukkig niet omgeroepen voor het werk. Gaan nu aan de koffie met monchu taart. Een nichtje van ons belde of ze mag komen spelen. Gezellig, dus die wordt zo gebracht.

Fijne zondag!
viva-life22 wijzigde dit bericht op 11-11-2018 15:18
0.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja vl.heb later gekeken kon m ook niet terug vinden.

Monchou taart.heerlijk..

Rozijnenbol.boterham met rambol.koffie.

Geen mooi weer .dus blijven binnen.
Fijne zondag.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Nu schijnt ie toch verstuurt te zijn viva.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat het met coetje en partner goed gaat.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Thee: ik heb je het recept gestuurd via pb
Chris: ideaal een man die graag kookt. Wat doet hij verder in de aardappelpannenkoeken? Sneakers zijn zwart.
Coetje: wat fijn dat vriend nu iets minder pijn heeft. Verstandig dat je even rust neemt. En nee; je bericht is echt geen egopost!
VL: fijn dat je niet opgeroepen bent en bedankt voor je berichtje terug.

Hier een rustig dagje; wat huishoudelijke klussen gedaan, maar ook even een paar nieuwe afleveringen van The Sinner op Netflix gekeken; goede serie.
Verder balkon op orde gebracht en vogelvoer opgehangen. Er wordt al lekker van gegeten en heb alweer koolmeesjes in het nestkastje gezien.
Thee: er groeien nog steeds nieuwe tomaten aan mijn tomatenplant. Vraag me alleen af of ze nog lekker zullen smaken met die nachtvorst die al geweest is en nog zal komen...
Gisteren ook een portie ovenschotel voor vandaag gemaakt; kan ik straks formule 1 kijken en voor de tv eten :-$ , terwijl de stoofpeertjes op het vuur staan.
Fijne dag verder allemaal.
Tijdschriftenverslinder.........topic niet gevolgd echterrrrrrrrr......zie nu dat jij topicstartster bent. Het is wel jouw gave he........gezellige topics openen die goedlopend zijn en blijven. Hahaha! :yes:
anoniem_63b6a03408332 wijzigde dit bericht op 12-11-2018 13:11
0.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Max twee .geworden. Wat er nou precies gebeurde en wie zijn auto raakte zou het niet meer weten.lees het morgen wel in de krant.

Lekker patat gegeten. Zelfgemaakte. en toetje vla na. buikje vol. maar het was erg lekker.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
11-11-2018 19:54
Max twee .geworden. Wat er nou precies gebeurde en wie zijn auto raakte zou het niet meer weten.lees het morgen wel in de krant.

Lekker patat gegeten. Zelfgemaakte. en toetje vla na. buikje vol. maar het was erg lekker.
Ocon liet hem er niet langs, de hufter.
Anders had Max gewonnen en niet Lewis.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
11-11-2018 19:56
Ocon liet hem er niet langs, de hufter.
Anders had Max gewonnen en niet Lewis.
Dank je yasmijn .
Het was gevalletje.twee honden vechten om n been. 😂ik zag het later in de nabeschouwing.ook nog wat duw en trek werk.
Die ander moet dan toch ook strafpunten krijgen. Ja jammer.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Nou nee chris, ocon was juist een achterblijver en hij raakte max die 1e lag. Er is dus absoluut geen sprake van dat ocon kans maakte op het podium, Hij lag dus een hele ronde achter op Max en had hem gewoon ruimte moeten geven. Dit was niet nodig geweest dus naar mijn mening heeft Max zich nog erg ingehouden met een beetje duwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven