Wat eet jij op dit moment? Deel 16

26-09-2018 21:03 3003 berichten
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal! Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Koffie,want dat mag ik wel,eten mag pas als het klaar is rond 12u.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Chris, lekker in Groningen met haar man.

Coetje, hoe is het met jou gegaan?

Heb net een tosti ham/kaas gehad en eet nu een bakje yoghurt met de zelfgemaakte appelmoes.

Kinderen liggen in bed, straks op de fiets naar schoonouders. Kunnen daar mee eten, man is laat thuis vanavond.
Alle reacties Link kopieren
Scan stelt natuurlijk geen reet voor,volgende week de uitslag.

Lunch waren 2 crackers met oude kaas en een bakje griekse yoghurt met aardbeien.
Nu een cappuccino.
Alle reacties Link kopieren
Wat duurt dat allemaal lang Coetje, nu weer een week wachten op de uitslag pfff. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat n prachtige dag vandaag.hebben goed gekozen om vandaag er uit te gaan.
Het weidse Groningerland,met nog veel statige huizen,kan ik echt weg mijmeren en denken aan vroeger.hoe de boeren het voor het zeggen hadden,
Zelf wonen in statige huizen.met n gracht er om heen.en dan de hard werkende dagloners in huisjes ergens achter op het land.
Toen ik n twintiger was las ik graag streekromans 🤫
Hoop op nog zo,n dag morgen .ga morgen de stad in .met schoonzusje.
De rest van de week ben ik waarschijnlijk ook weer thuis. En moet ik weer driftig aan het werk.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Heb thuisgekomen n kom soep gegeten.nu n klein beetje macaroni. En daarna mandarijnen .
coetje het zal mij benieuwen wat er toch uit komt.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Je moet dus weer geduld hebben coetje. Hoop dat het eten na het onderzoek extra lekker smaakte.
ZZ was nu pas weer online dus lees ook net je pb pas. Heb antwoord teruggestuurd.
Lekker gegeten bij schoonouders VL?
Chris je hebt vandaag echt de beste dag van de week te pakken gehad. Volgens mij morgen ook nog wel aardig oké.
Ontbijt volkorencrackers met kaas, lunch vikorn brood met duo penotti en avondeten snert met een in de pan gebakken boterham.
Over goed een halfuur weer naar naailes. Heb idd gister er nog wel wat aan kunnen doen coetje.
Fijne avond!
Alle reacties Link kopieren
Chris, wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben!

Thee, hoe ging het bij naailes?

Wij hebben boboti gegeten vanavond. Was heerlijk en hebben voor man ook een bakje mee naar huis gekregen. Voor de kinderen hadden ze spaghetti gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Chris,veel plezier met shoppen vandaag! Hier miezert het dus hoop dat jullie het droog houden.

Viva,lief dat je dan een bakje mee naar huis krijgt voor man.

Ik werk thuis vandaag,vannacht weer zo'n stomme koortsaanval gehad,nu voel ik me wel weer wat beter.Gelukkig maakt het mijn baas niet uit.
Ik heb alleen nog maar een kop kersenthee op,cracker met oude kaas maak ik zometeen.


Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend nou toch weer coetje :( Hoop dat het inmiddels helemaal is weggetrokken.
Lief van schoonouders VL. Tijdje terug voor het eerst bobotie op, van een Knorr wereldgerecht wel lekker maar geen wow-gevoel.
Hoop dat jij het droog/zonnig hebt gehouden Chris. Volgens mijn info vanuit die regio wel. Hier begon het te regenen toen ik net aan het boodschappen doen was. Gelukkig m'n regenhoedje bij me.
Ik heb pangasiusfilet gekocht, in de bonus. Doe er waarschijnlijk aardappelkroketjes bij maar kan ook nog rosti worden. Verder erbij doperwten.
Alle reacties Link kopieren
Het was gezellig .wou zonder jas weggaan vanmorgen.maar man verklaarde mij voor gek .En er stond ondanks de zon.best wel n frisse wind.maar in de stad merk je er weinig van. Verder n prachtige dat geen spatje regen.
Alleen n paar oorhangers gekocht. Wel leuke ..ja logisch anders had ik ze niet gekocht. Verder veel gekletst en gelopen.had nog graag n paar zwarte laarsjes willen hebben.maar vond ze niet naar mijn zin.

Straks bloemkool met aardappels .

Ik begrijp niks van die koortsaanvallen coetje .moet toch ergens vandaan komen.gelukkig dat je het met je werk steeds schipperen kan.👍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
O ja VL mbt naailes, ik kom nu bij de onderdelen waar ik echt naailes wel bij nodig heb dus kan komende tijd niet zoveel thuis doen aan de jas. Maar ik pak er nog wel een projectje bij op.
Alle reacties Link kopieren
Wat ga je nog meer maken dan Thee?

Chris,lekker bijgekletst dus.Gezellig!
Ik heb toevallig wel korte zwarte laarsjes gekocht,liep er tegenaan toen ik met voetbalschoenen van zoon terug moest,die waren na 2 maanden kapot.Kreeg wel nieuwe dus goede service.

Hele dag verhoging/koorts gehad dus heb ik toch contact gezocht met de internist.Die wilde mij opnemen maar dat kan eigenlijk niet want morgen wordt vriend weer gedotterd.
Afgesproken dat als ik echt koorts krijg ze mij wel gaat opnemen.Uitslag van de scan was er nog niet.

Wij eten vanavond griekse pasta met spercieboontjes en grieks gekruide gehaktballetjes in tomatensaus.
Alle reacties Link kopieren
Thee, mijn schoonmoeder maakt het zelf, dus niet uit een pakje. Daar zal ongetwijfeld een verschil van smaak in zitten, of het is gewoon niet jouw smaak, dat kan natuurlijk ook :).

Chris, leuk dat het een geslaagde dag was. Heb je al een idee wat voor project je erbij wilt nemen?

Coetje, hopelijk blijft die koorts nu even weg. Zou fijn zijn als je er voor je vriend kan zijn morgen. Maar bovendien, voor jou is dit goede ook wel eens genoeg. Zo bijzonder dat ze er niet achter kunnen komen wat het is. Krijg je nu ook een spoedje van de uitslag?

Wij hebben vanavond hartige taart gegeten. Tot groot drama van de oudste. Nu zit ik aan een rijstwafel met appelstroop en een kop munt thee.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Viva,de internist houdt het in de gaten.
Vannacht gewoon geslapen.
Nu koffie en cracker neem ik mee,vriend moet om 7u binnen zijn.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte vandaag coetje, hopelijk staan jullie snel weer buiten en voelt je vriend zich na het dotteren weer een stuk beter. Echt vreemd die koortsaanvallen van jou, hopelijk blijft het nu weg en hoef je niet opgenomen te worden in het zh..
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,
Wat vroeg, Coetje, 7 uur.
Hoop dat het allemaal goed gaat en met jou ook.
Toevallig zelf ook twee dagen goed beroerd geweest, maar nu lijkt het wel over te zijn. Dus straks uitgebreid douchen, maar eerst een tweede bak koffie.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,weer n ziekenhuisdag coetje ..moet je partner na het dotteren blijven?

zenzeo ook ziek geweest.hoop dat het beter gaat vandaag.

Moet nog douchen .ga ook mijn haar wassen .altijd meer werk,eigenlijk moet ik naar de kapper.heb ze vrij lang,maar nog geen zin. Dus maar wat vaker wassen.ik lig er nog in.heb ook geen zin om op te staan.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie,hij is net naar de behandelkamer gebracht.
Chris,hij mag vanmiddag weer mee naar huis.

Zenzeo,ik miste je al.Fijn dat je weer opgeknapt bent!
Alle reacties Link kopieren
Coetje, ik denk aan jullie :hug:

ZZ, vervelend zeg, gelukkig ben je weer aan het opknappen.

Chris, lekker in de lazy modus :-)

Hier een drukke ochtend. Kinderen net naar de opvang gebracht. Met een half uurtje naar het werk. Ik ben echt aan het aftellen naar de 15e.

Nu een kopje koffie en een stukje chocolade.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel :daisy: Lief!
Bijna een kilo eraf, is ook wel fijn.

Vanmorgen yoghurt met fruit en nu een bak sla.

EINDELIJK de poncho binnengekregen.
Straks passen .

Hou vol, Viva!!
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat het dotteren voorspoedig gaat coetje en jullie weer beetje op tijd naar huis kunnen en houd jezelf in de gaten!
ZZ gelukkig weer wat opgeknapt.
VL toevallig dat jullie hartige taart hebben gegeten VL, ik heb net alles ervoor in huis gehaald (best een dure maaltijd al kan ik er natuurlijk wel vaker van eten). Had je 'm zelf gemaakt?
Coetje ben nog met paar naaidingen bezig, ook nog wat van vorig jaar dus ik kijk nog even wat ik erbij ga doen.
Chris, had je vandaag ook een uitje? Het is weer fantastisch weer, iig hier.
Ontbijt 2 volkorencrackers 1 x kaas en 1 x cervelaat + beker drinkyoghurt.
Lunch sneetjes uit de oven met cervelaat, kaas, zilveruitjes, ananas, paprikapoeder en Provençaalse kruiden. Was lekker, al een tijd niet op. Vanochtend naar de podotherapeut geweest en gewoon volgend jaar weer terug. Die controle moet 1 x per jaar ivm vergoeding diabetespedicure (morgenochtend weer nuchter bloedprikken).
Straks dus hartige taart met roerbakgroente met kastantjechampignons rode ui en prei, extra broccoli, evt. extra champignons en wat gehakt en rookspekjes. Gehakt ligt te ontdooien in een pannetje koud water.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor thee.ben ook wel eens n dag thuis. Voorlopig ook niks in de planning.
Heb wat strijkwerk gedaan.beetje opruimen. Maar nog lang niet genoeg.
Ben moe .zit nu even ipop de bank .kan maar zo dat ik in slaap val.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dacht dat je misschien een uitje had ingelast door het mooie weer.
Mijn hartige taart staat in de oven. Wat een plakkerig rotdeeg. Volgens mij was 1 verpakking alleen voor de bodem en heb dus een 2e pak bijgehaald om ook de zijkanten te bekleden. Benieuwd of het te deegig wordt maar moet nog even geduld hebben.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik mag niet meer weg deze week thee. 😂
Ik kom amper aan mijn boeken toe met dit mooie weer,
Ach ja er kan zo weer iets komen waardoor mij weer in de auto moeten stappen.maar er zit niks in de planning .

Wij hebben erwtensoep gegeten met n pannenkoek. Nog beslag over.dus morgen weer n tussendoortje.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven