Wat eet jij op dit moment? Deel 16

26-09-2018 21:03 3003 berichten
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal! Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.geen bloedmaan gezien.ik lag redelijk op tijd in bed.lekker warm onder mijn donsje te lezen.
Lieve groet en beterschap voor alle zieken.lees denk ik vandaag wel of zenzeo weer thuis is.

Ontbijt bruine boterham met kruidenkaas en ham. Koffie.

Heb de bed overtrekken al in de wasmachine .doe er dezelfde straks weer op.🤫

Fijne gezellige dag. Kom af en toe even kijken of er nieuws is,
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Viva,ik wist het en was wakker.Had er niet de wekker voor gezet.

Chris,dat klinkt lekker knus,een donsje!

Ik ben naar de bakker gelopen,wilde even naar buiten voor een frisse neus en de zon schijnt zo heerlijk(dat dan nog duidelijker is dat de ramen gezeemd moeten negeer ik lekker)
Nu lig ik weer onder een dekentje op de bank.

Zenzeo,ik hoop dat je druk bent met alles regelen voor je thuiskomst. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Ja, ze zijn druk met alles te regelen.
Moet ook nog een infuusje af.
Ben heel benieuwd hoe het thuis zal gaan.
Gelukkig hier geen nacht langer!
Heb veel geluncht, 3 boterhammen met smeerkaas en tomaat. Dus vanavond eet ik iets gemakkelijks.
Hopelijk voel jij je goed, Coetje?
Alle reacties Link kopieren
Wat goed van je ZZ dat je 3 boterhammen op hebt! Hoop dat alles snel geregeld is en ook het infuus er zo uit gaat en je lekker naar huis kunt. Haalt zoon je op?
Ik heb alleen pas een citrosan met extra citroensap op ga zo een vloerkadetje eten met ik weet nog niet wat voor een beleg. En dan even naar de buitenlandse supermarkt aan de overkant van de straat voor nog wat citroenen. Hopelijk zijn ze daar goedkoper dan bij AH, 71 cent per stuk :O
Alle reacties Link kopieren
En ben het no buy challenge topic aan het lezen. Wel interessant. Wil boodschappengeld eigenlijk ook iets omlaag brengen op korte termijn en met wat er nog op voorraad is, zeker in de vriezer, moet dat lukken. Al moet voorraad natuurlijk wel een beetje op peil blijven anders is dat daarna ineens een grote investering.
Alle reacties Link kopieren
Je bent n flinkerd coetje.alweer n stukje naar de bakker gelopen.
Maar forceer niks .thuis lijk je misschien n hele Piet .maar dat zal nog best tegen vallen,

En ja die ramen is heel erg nu met de zon er op. maar ze lopen niet weg.
Gebeurt hier pas .als het buiten niet meer nat is.morgen gaat het sneeuwen.iedereen heeft smerige ramen .ik kan ze aan de buitenkant niet zelf.
Binnen ga ik nog wel .moet het wel in mijn in mijn schema passen.

Zenzeo fijn dat je eindelijk naar huis mag. goed bezig.drie sneetjes brood👍
Beloof je dat je thuis geen extreme dingen gaat doen .wel je rust nemen.
Geef het even de tijd.

Soep in bakjes in de vriezer gedaan. Voor vandaag en morgen nog n beetje er uit gelaten.
Zoon komt straks n halve rollade ophalen. Komt ie niet .gaat die halve ook in de vriezer . als ie te druk is .ja jammer dan. Ze zijn op hun manier altijd overal te druk voor .
En dan staat er nog n grote pan erwtensoep.die bijna klaar is. En daarna ook in de vriezer .

Gelijk heb je thee.te veel in huis.te veel in de vriezer .komt dat wij vroeger altijd alles in huis moesten hebben ,toen we nog werkten.
Moeten we afleren die vele voorraad.
Man is heel prijsbewust. Ik dus niet.
Nergens mee. Heb wel dingen van hem geleerd. . o.a kleding pas kopen als het afgeprijsd is .🤭vroeger ergerde ik mij vaak als het n week of 14 dagen later in de winkel hing met flinke korting .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
ik hoop dat zenzeo naar is huis ondertussen .
Coetje Doe je het rustig aan , ik heb al eens een bloedmaan en zon gezien .
Chris Zo te horen ga je nog niet van de honger omkomen .
voor de rest een goedenmiddag .
Alle reacties Link kopieren
Wally is het bij jou ook stralend zonnig? Bij mij werkt dat altijd wel positief.
Brood werd met cervelaat. Daarna schaaltje witte druiven en nu een, te groot, schaaltje manna (snoep van dat gepofte rijst) dus moet die zak maar even wegleggen en dan ga ik nu thee zetten en eens een flesje water vullen. Ik drink echt nauwelijks water, toch maar eens wat meer proberen te doen.
Het is hier stralend zonnig , heb al een wandeling gedaan met de hond . Wel een beetje fris maar dat geeft niet .
Alle reacties Link kopieren
Klopt liever zonnig en koud dan minder koud en druilerig.
Ik heb net een mini tompouce op (AH formaat 1/2 gewone tompouce), nu staat er nog 1. Heb nog geen half flesje water op en ben het nu al zat :$ :D
Alle reacties Link kopieren
Ik drink heel veel water thee. Thuis gewoon uit de kraan.maar ergens anders of onderweg het liefst met koolzuur.
Frisdrank drink ik zelden. Niet dat omdat ik het niet lekker vind.maar je wordt door al dat suiker alleen maar onnodig dik.
Nou alles in gepakt en in de vriezer. pffffffffff.
Net n kommetje groentesoep gegeten. Mocht het zo hard gaan sneeuwen dat we de deur niet meer uitdunnen .komen wij inderdaad niet om van de honger.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Thee :ik drink ook niet zoveel misschien een halve liter water + 2 koppen koffie meer niet .
Alle reacties Link kopieren
Ben thuis en heb een roggebroodje op.
Het valt niet mee.
zenzeo heb je thuiszorg ook of is er iemand die je kan helpen met iets .
Alle reacties Link kopieren
Er gaat iemand van thuiszorg langskomen.
Alle reacties Link kopieren
Thuis is toch even anders dan in het ziekenhuis waar je hele dag in bed ligt en wordt verzorgd.Maar toch..welkom thuis en hoop vanaf nu iedere dag een beetje beter :rose:

Soep smaakte me niet,wel 3 beschuitjes met kaas en bakje vanillevla gegeten.
Alle reacties Link kopieren
welkom thuis dan ZZ en hopen dat het snel beter met je gaat :hug:
Coetje da's iig iets binnen.
Wally ik drink wel meer maar andere dingen. Ga morgen een liter proberen.
Dadelijk eet ik sukadevlees, aardappel, rode kool. Toetje weet ik nog niet.
Alle reacties Link kopieren
Fijn zenzeo dat je thuis bent. Ja in bed voel je je n hele Piet. Maar thuis valt het tegen. Hoop dat er snel iemand van de thuiszorg langs komt. En dat het eten je gaat smaken.
En coetje ook. vla gaat er meestL wel in. En soep of bouillon ook. Dus niet bij jou?
Jammer maar zal vast wel weer in orde komen. .
Heb vanavond n bakje vla met bitterkoekjes pepernoten gegeten.
Vanmiddag soep.wat koude rollade met knoflooksaus. Voor vandaag wel weer genoeg. Heb nog n paar druiven staan.
Fijne avond .Alles komt goed.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hier nu het laatste stuk van de viennetta.
Alle reacties Link kopieren
Coetje, je had dus mazzel vannacht ;-). Ik vind het echt super goed van je dat je elke dag naar buiten gaat! Balen dat het eten niet zo lukt. Maar alle beetjes die je binnen krijgt is weer iets. En als je maar goed blijft drinken.

ZZ, fijn dat je weer thuis bent. Maar ook wel een beetje dubbel, als ik het goed begrijp. Hoop dat je een beetje steun hebt aan de thuiszorg!

Chris, is zoon nog langs geweest of heb je alles ingevroren?

Thee, probeer de lat niet te hoog te leggen wat drinken betreft. Ja het is belangrijk, maar wissel het af. Leng water met een heel klein beetje ranja. Gooi verse producten bij je water (schijfje komkommer, citroen, munt, gember etc). Neem bij elk kopje koffie/thee of maaltijd een glas water. Vul flesjes voor een dag etc.

Wally, hoe voel jij je vandaag?

Morgen sneeuw, zeggen ze, ik ben benieuwd. Heb er wel zin in , alvast een voorproefje voor de wintersport.

Vanmiddag lekker gewerkt of zal ik zeggen lekker gekletst. Het was rustig, heb veel administratie kunnen doen, maar ook heerlijk lopen buurten bij de collega's.

Vanavond nasi met kroetjes (kroepoek) gegeten, zoals de oudste dat altijd zo mooi zegt. Man is nu aan het sporten, ik zit aan een beker warme chocolademelk en een bastonge koek (1, had ik er nu al een gehad, 2, hm lekker en lang geleden, 3, smaakt naar meer, 4, oké dit is echt de laatste) haha.
Coetje: ik weet helaas niet of pak ananassap dezelfde werking heeft. Ben zelf ook allergisch voor ananas (en ik vind het zo lekker). Hoe is het vandaag met de misselijkheid?
Thee: fijn dat je verjaardag zo leuk was.
Ik ga inderdaad best vaak op de grond liggen voor een foto met mijn goede camera. Maar deze is gewoon met mobieltje gemaakt door deze plat ('liggend') boven mijn hoofd te houden.
VL: wat lekker je strandwandeling. Bedankt voor het fotocompliment. Hoe was je werkdag?
Chris: veel leesplezier. Bedankt voor de tip.
Heb vanochtend nog een stuk van de bloedmaan gezien; mooi inderdaad.
VL: ik lees op de volgende pagina al hoe je werkdag was. Ook wel eens lekker zo'n rustig werkdagje.
Zenzeo: wat fijn dat je thuis bent! Laat je maar goed verzorgen, wanneer mogelijk.
Wally: wat lekker dat je met de hond hebt gewandeld.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik blijf maar misselijk,drinken gaat goed maar eten dus niet,buik blijft ook bizar opgezet.Net nog wel een beschuitje op en ik had zin in nasi maar alle chinezen zijn dicht hier op maandag.Dichtsbijzijnde is 20 min,dat vond ik iets te gek voor vriend :P
Al had ie het met liefde gedaan zei hij.

Bastognes zijn hier ook favoriet bij de kinderen Viva.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Zenzeo,ik hoop dat je heerlijk hebt geslapen in je eigen bed! :hug:

Tv,de misselijkheid blijft helaas.
Misschien toch nog even contact opnemen,daar denk ik even over na.

Jongste is door het dolle dat het vandaag gaat sneeuwen.Zijn skipak en snowboots staan al klaar voor vanmiddag :P Het is hier op het veld op de hoek altijd een grote happening als het gaat sneeuwen,jong en oud hebben dan zo'n lol.Nu kan ik dat lekker vanuit huis bekijken.

Ik heb net een kopje bosvruchtenthee gedronken,zometeen een beschuitje proberen.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, hoe heeft iedereen geslapen?

Coetje, balen dat je nog steeds zo misselijk bent. Even advies vragen kan geen kwaad lijkt mij. Gebruik je nog medicatie? Misschien kunnen ze dat veranderen. Leuk hoor zo'n enthousiast kind en dat het in de buurt zo'n happening is. Hoop dat er veel valt!

Ik zit alweer op het werk. Vanmorgen thee met twee crackers met leverworst gehad. Nu een kop koffie en een boterham met kaas.

Fijne dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven