Wat eet jij op dit moment? Deel 16

woensdag 26 september 2018 om 21:03
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!

donderdag 24 januari 2019 om 13:52
Hallo allemaal, ik kom ook even naar iedereen zwaaien. Hebben een slechte nacht gehad met de kinderen. Vanmorgen een kom yoghurt met cornflakes en een kop thee gehad. Vanmiddag geroosterd brood met kaas en pindakaas en een kop thee. De kinderen mochten chocoladepasta, wat een feest haha. Na hun in bed gelegd te hebben kon ik poetsen, nu alles weer aan kant en lig ik met een kop koffie op bank.
donderdag 24 januari 2019 om 15:08
Fijn dat je eetlust oké is ZZ en verder maar goed naar je lichaam luisteren om te zien wat wel en wat niet kan 
Hopelijk komende nacht een betere nacht VL
Coetje, lekker verse appelflap.
Lunch vloerkadet met uitgebakken ontbijtspek en plakjes gekookt ei, een appel en sap van 4 mandarijnen (slecht te pellen, dan maar zo) en een halve citroen. Wat een heerlijke combinatie.
Vanavond maak ik macaroni met naast gehakt ook een helft van zo'n duopakje spekreepjes. En tegenwoordig met soepgroente. Voorheen zo'n macaronipakket terwijl ik helemaal niet van paprika houd en op eoa fb groep las ik over soepgroente. Mooi fijn gesneden en ik vind het lekkerder.

Hopelijk komende nacht een betere nacht VL
Coetje, lekker verse appelflap.
Lunch vloerkadet met uitgebakken ontbijtspek en plakjes gekookt ei, een appel en sap van 4 mandarijnen (slecht te pellen, dan maar zo) en een halve citroen. Wat een heerlijke combinatie.
Vanavond maak ik macaroni met naast gehakt ook een helft van zo'n duopakje spekreepjes. En tegenwoordig met soepgroente. Voorheen zo'n macaronipakket terwijl ik helemaal niet van paprika houd en op eoa fb groep las ik over soepgroente. Mooi fijn gesneden en ik vind het lekkerder.
donderdag 24 januari 2019 om 21:34
Lees dat viva n slechte nacht had. Hoop dat de komende nacht beter is viva
Zenzeo toch nog even op je lijf letten. Het gaat niet zo 1. 2.3.
Heeft de warme appelflap gesmaakt coetje?
Ja thee.waarom niet met soepgroente.ik eet nog maar sinds afgelopen zomer paprika. Luste het ook niet.en nu af n toe n stukje paprika mee gebakken.vind ik wel lekker.maar rauwe nog niet.en meegekookt ook niet.
Vanmiddag even weggeweest.moesten tanken.broek van man naar n verander atelier brengen.
Even bij broer en sch.zus langs geweest op de terugweg.had nog wat kinderspeelgoed liggen.en zij hebben nog kleine kleinkinderen.
Bakje erwtensoep voor sch. .zus mee genomen. zij maakt het zelden .mijn broer lust het niet.
Toen weer naar huis.en pannenkoeken gegeten.
Fijneavond .
Alles komt goed.
Zenzeo toch nog even op je lijf letten. Het gaat niet zo 1. 2.3.
Heeft de warme appelflap gesmaakt coetje?
Ja thee.waarom niet met soepgroente.ik eet nog maar sinds afgelopen zomer paprika. Luste het ook niet.en nu af n toe n stukje paprika mee gebakken.vind ik wel lekker.maar rauwe nog niet.en meegekookt ook niet.
Vanmiddag even weggeweest.moesten tanken.broek van man naar n verander atelier brengen.
Even bij broer en sch.zus langs geweest op de terugweg.had nog wat kinderspeelgoed liggen.en zij hebben nog kleine kleinkinderen.
Bakje erwtensoep voor sch. .zus mee genomen. zij maakt het zelden .mijn broer lust het niet.
Toen weer naar huis.en pannenkoeken gegeten.
Fijneavond .
Alles komt goed.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

vrijdag 25 januari 2019 om 06:40
Goedemorgen,
Voordat ik het vergeet: twee broodjes met vleeswaren en een beker optimel.
Hoe gaat het met iedereen vandaag?
Wally: hier gaat het weer goed gelukkig. Ben ik erg blij mee. Hoe gaat het met jou? Heeft dit weer nog effect op je stemming?
Chris: leuk dat je een keer op de ski's hebt gestaan. Gaan er nog mensen op wintersport?
Voordat ik het vergeet: twee broodjes met vleeswaren en een beker optimel.
Hoe gaat het met iedereen vandaag?
Wally: hier gaat het weer goed gelukkig. Ben ik erg blij mee. Hoe gaat het met jou? Heeft dit weer nog effect op je stemming?
Chris: leuk dat je een keer op de ski's hebt gestaan. Gaan er nog mensen op wintersport?
vrijdag 25 januari 2019 om 12:09
Goedemiddag allemaal,
Tijdschrift: Nee, wintersport trekt me niet zo als het om skiën gaat.
Langlaufen en sleetje rijden daarentegen lijkt me wel weer leuk. Nog nooit gedaan. Misschien komt het nog wel een keer.
Omelet met wortelreepjes en kaas erover. Een beker groene thee.
Tijdschrift: Nee, wintersport trekt me niet zo als het om skiën gaat.
Langlaufen en sleetje rijden daarentegen lijkt me wel weer leuk. Nog nooit gedaan. Misschien komt het nog wel een keer.
Omelet met wortelreepjes en kaas erover. Een beker groene thee.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.

vrijdag 25 januari 2019 om 12:20
goeienmiddag allen
Het gaat niet al de best hier , kom net van de dokter. Het resultaat een zware keelontsteking , een oogontsteking en bloed onderzoek .
zwaar vermoeid . Die bloedonderzoek is om te kijken of er niks mis met de hormonen daar ik al praktisch heel de maand mijn menstruatie heb ondanks anticonceptie en misschien is dat ook de reden waarom ik zo moe ben . Maandag bellen voor de uitslag .
Nu boterkoek en chocoladepudding + koffie verkeerd .
Het gaat niet al de best hier , kom net van de dokter. Het resultaat een zware keelontsteking , een oogontsteking en bloed onderzoek .
zwaar vermoeid . Die bloedonderzoek is om te kijken of er niks mis met de hormonen daar ik al praktisch heel de maand mijn menstruatie heb ondanks anticonceptie en misschien is dat ook de reden waarom ik zo moe ben . Maandag bellen voor de uitslag .
Nu boterkoek en chocoladepudding + koffie verkeerd .
vrijdag 25 januari 2019 om 15:32
Tijdschrift, wij gaan volgende week vrijdag weer op wintersport! Van kleins af aan sta ik al op de latten, elk jaar. Fantastisch!!
Wally, wat een naar zo'n keelontsteking. Dat verklaard een hoop. Beterschap
!!
Chris, lief van jullie om dat speelgoed en erwtensoep te brengen.
ZZ, balen van de verkeerd meegenomen boodschappen. De intentie was goed.
Coetje, heb je een fijne dag gehad met je vriendin?
Afgelopen nacht ook onrustige kinderen en weinig slaap gehad. Ben klaar met werken en ga zo naar huis. Het was een drukke dag en het eten is er een beetje bij om geschoten. Ik verwerk nu een laatste stukje chocolade in mijn mond haha.
Vanavond staat er pilaf op het menu en later op de avond komen er vrienden op de borrel.
Wally, wat een naar zo'n keelontsteking. Dat verklaard een hoop. Beterschap

Chris, lief van jullie om dat speelgoed en erwtensoep te brengen.
ZZ, balen van de verkeerd meegenomen boodschappen. De intentie was goed.
Coetje, heb je een fijne dag gehad met je vriendin?
Afgelopen nacht ook onrustige kinderen en weinig slaap gehad. Ben klaar met werken en ga zo naar huis. Het was een drukke dag en het eten is er een beetje bij om geschoten. Ik verwerk nu een laatste stukje chocolade in mijn mond haha.
Vanavond staat er pilaf op het menu en later op de avond komen er vrienden op de borrel.
vrijdag 25 januari 2019 om 15:47
Jeetje Wally dat ik niet niks. Benieuwd wat er uit het bloedonderzoek komt. Heb je al wel wat gekregen tegen de ontstekingen?
Balen van de sla ZZ. Heb je een alternatief in huis?
Chris, attent van de snert en het speelgoed.
TV fijn te lezen dat het met jou goed gaat.
Ben je idd naar het bos geweest coetje?
Lekker vooruitzicht VL ondanks de gebroken nachten.
Vanochtend beschuit kaas + thee, tussen de middag Vikorn bth + beschuit met kaas + weer sap van 4 mandarijntjes en een halve citroen. Ga nu een glas water en een Elstar eten. Voor vanavond bakje Chinees van nieuwjaarsdag uit de vriezer gehaald.
Balen van de sla ZZ. Heb je een alternatief in huis?
Chris, attent van de snert en het speelgoed.
TV fijn te lezen dat het met jou goed gaat.
Ben je idd naar het bos geweest coetje?
Lekker vooruitzicht VL ondanks de gebroken nachten.
Vanochtend beschuit kaas + thee, tussen de middag Vikorn bth + beschuit met kaas + weer sap van 4 mandarijntjes en een halve citroen. Ga nu een glas water en een Elstar eten. Voor vanavond bakje Chinees van nieuwjaarsdag uit de vriezer gehaald.

vrijdag 25 januari 2019 om 17:56
Wat naar Wally! Veel beterschap! 
Thee,lekker chinees! Wat had je
Zenzeo,dat is balen van je sla.Kon buuf hem niet even voor je snijden?
Chris,wat lief van het speelgoed en de snert!
Viva,veel plezier vanavond met borrelen.
Gaan de kinderen mee op wintersport?Wij gingen altijd naar Pitztal in Oostenrijk.
Heerlijk gewandeld en gekletst met vriendin,ben weer even mijn ei kwijt,en zij ook
Hebben ook nog lekker ergens wat gedronken.
Ik voel me trouwens echt stukken beter! Wat een verschil in een paar dagen.
Kinderen eten aardappels,spercieboontjes en een gehaktbal.Voor mezelf een bakje groentensoep uit vriezer gehaald.

Thee,lekker chinees! Wat had je

Zenzeo,dat is balen van je sla.Kon buuf hem niet even voor je snijden?
Chris,wat lief van het speelgoed en de snert!
Viva,veel plezier vanavond met borrelen.
Gaan de kinderen mee op wintersport?Wij gingen altijd naar Pitztal in Oostenrijk.
Heerlijk gewandeld en gekletst met vriendin,ben weer even mijn ei kwijt,en zij ook

Hebben ook nog lekker ergens wat gedronken.
Ik voel me trouwens echt stukken beter! Wat een verschil in een paar dagen.
Kinderen eten aardappels,spercieboontjes en een gehaktbal.Voor mezelf een bakje groentensoep uit vriezer gehaald.