Wat eet jij op dit moment? Deel 16

woensdag 26 september 2018 om 21:03
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!

vrijdag 25 januari 2019 om 18:53
n Buuf die niet kookt? Vind ze n restaurant goedkoper.?
coetje fijn dat je je wat beter voelt.
Ja viva ik hoor meer mensen die dol op skieen zijn .onze kinderen en klein kinderen ook. Ook op schaatsen. motorcrossen .als het maar buiten is en het liefst ook heel wild gaat.
Gezellig borrelen vanavond.
Ach Wally toch.met jou gaat het ook even niet zo fijn . Sterkte meisje.
Ik vond het vandaag vreselijk koud.het heeft hier nog even gesneeuwd. de autos zit n wit laagje op . Was niet mijn beste dag vandaag. Baal echt van deze kou.
Gegeten hebben we kleine speklapjes met bruine bonen. en n paar aardappelblokjes in een pannetje.
Fijne avond allen.
Alles komt goed.
coetje fijn dat je je wat beter voelt.
Ja viva ik hoor meer mensen die dol op skieen zijn .onze kinderen en klein kinderen ook. Ook op schaatsen. motorcrossen .als het maar buiten is en het liefst ook heel wild gaat.
Gezellig borrelen vanavond.
Ach Wally toch.met jou gaat het ook even niet zo fijn . Sterkte meisje.
Ik vond het vandaag vreselijk koud.het heeft hier nog even gesneeuwd. de autos zit n wit laagje op . Was niet mijn beste dag vandaag. Baal echt van deze kou.
Gegeten hebben we kleine speklapjes met bruine bonen. en n paar aardappelblokjes in een pannetje.
Fijne avond allen.
Alles komt goed.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zaterdag 26 januari 2019 om 08:49
Goedemorgen,
Ik trakteer op taart vandaag want vriend is jarig.
We krijgen dus visite vandaag en schoonmoeder blijft eten.
Als we vanavond nog zin hebben gaan we nog even weg met zijn 2en.In naburige stad is het cultuurnacht.
Jullie nog plannen voor het weekend?
Ontbijt koffie en zometeen met zijn allen aan de verse broodjes.
Fijne dag!
Ik trakteer op taart vandaag want vriend is jarig.
We krijgen dus visite vandaag en schoonmoeder blijft eten.
Als we vanavond nog zin hebben gaan we nog even weg met zijn 2en.In naburige stad is het cultuurnacht.
Jullie nog plannen voor het weekend?
Ontbijt koffie en zometeen met zijn allen aan de verse broodjes.
Fijne dag!

zaterdag 26 januari 2019 om 12:37
Goedemorgen.gelukkig gaat het met de zieken naar omstandigheden beter ,
Wally met jou ook?
coetje gefeliciteerd met vriend. Ik zit aan de koffie.dus neem ik n stuk taart.
Gelukkig is het niet meer zo koud.had er echt last van gisteren.nog wel n donkere trieste dag .
Ik doe wat ik doen moet.de grote klussen komen later wel weer.als ik weer meer energie heb.
Ontbijt was brood met room paté.en eentje met appelstroop..
Gezellige dag allen.
Wally met jou ook?
coetje gefeliciteerd met vriend. Ik zit aan de koffie.dus neem ik n stuk taart.
Gelukkig is het niet meer zo koud.had er echt last van gisteren.nog wel n donkere trieste dag .
Ik doe wat ik doen moet.de grote klussen komen later wel weer.als ik weer meer energie heb.
Ontbijt was brood met room paté.en eentje met appelstroop..
Gezellige dag allen.

zaterdag 26 januari 2019 om 12:55
Wally wat naar dat je een keelontsteking hebt, beterschap! Coetje gefeliciteerd met je vriend, maak er een leuke dag van samen! En wat fijn dat het beter gaat met je.
Zenzeo fijn dat je weer thuis bent en wat dingetjes zelf probeert te doen zoals koken, hopelijk kun je snel weer wat meer dingen zelf doen en heb je geen hulp meer nodig.
Chris hopelijk voel je je vandaag wat beter dan gisteren? Die kou en regen helpt idd niet echt mee om je vrolijker te voelen..
Viva hopelijk heb je vannacht wel goed kunnen doorslapen?
Ik lees hier over motorcross, mijn vriend crosst ook al sinds zijn 3e, en dus al 40 jaar en de motor moet altijd mee in de bus als we een weekend weg gaan, dat krijg je er niet meer uit. Naast het crossen is hij vroeger nederlands kampioen freestyle geweest, Gelukkig doet hij dat nu niet meer en heb ik hem zelf niet meegemaakt in die tijd want ik sta al doodsangsten uit als we de videos kijken.
Zenzeo fijn dat je weer thuis bent en wat dingetjes zelf probeert te doen zoals koken, hopelijk kun je snel weer wat meer dingen zelf doen en heb je geen hulp meer nodig.
Chris hopelijk voel je je vandaag wat beter dan gisteren? Die kou en regen helpt idd niet echt mee om je vrolijker te voelen..
Viva hopelijk heb je vannacht wel goed kunnen doorslapen?
Ik lees hier over motorcross, mijn vriend crosst ook al sinds zijn 3e, en dus al 40 jaar en de motor moet altijd mee in de bus als we een weekend weg gaan, dat krijg je er niet meer uit. Naast het crossen is hij vroeger nederlands kampioen freestyle geweest, Gelukkig doet hij dat nu niet meer en heb ik hem zelf niet meegemaakt in die tijd want ik sta al doodsangsten uit als we de videos kijken.

zaterdag 26 januari 2019 om 13:28
Goedemiddag allemaal,
Coete, mijn felicitaties voor je vriend. Fijn dat je je beter voelt. Ik vind het ook leuk om met vriendinnen bij te kletsen.
Viva, genoten van je borrelavond?
Beterschap Wally. Keelontsteking is niet fijn. Maandag uitslag. Ff afwachten.
Zenz, krop sla kan je ook uit elkaar plukken i.p.v. snijden. De makkelijkere manier van verwerken voor de maaltijd.
Chris, lief van de snert en speelgoed.
Doe maar op je eigen tempo met de klussen.
Als je energie genoeg hebt, lukt het ook beter om het af te krijgen.
Lizlot, wat leuk dat je vriend vroeger NL kampioen freestyle was. Ik kan me voorstellen dat je dat eng vindt.
Vandaag vers gemaakte groentesoep met runderballetjes, runder soepvlees en mergpijpen.
De mergpijpen is na afloop voor onze woef. Die is er dol op.
Een fijn weekend allemaal.
Coete, mijn felicitaties voor je vriend. Fijn dat je je beter voelt. Ik vind het ook leuk om met vriendinnen bij te kletsen.
Viva, genoten van je borrelavond?
Beterschap Wally. Keelontsteking is niet fijn. Maandag uitslag. Ff afwachten.
Zenz, krop sla kan je ook uit elkaar plukken i.p.v. snijden. De makkelijkere manier van verwerken voor de maaltijd.
Chris, lief van de snert en speelgoed.
Doe maar op je eigen tempo met de klussen.
Als je energie genoeg hebt, lukt het ook beter om het af te krijgen.
Lizlot, wat leuk dat je vriend vroeger NL kampioen freestyle was. Ik kan me voorstellen dat je dat eng vindt.
Vandaag vers gemaakte groentesoep met runderballetjes, runder soepvlees en mergpijpen.
De mergpijpen is na afloop voor onze woef. Die is er dol op.
Een fijn weekend allemaal.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
zaterdag 26 januari 2019 om 13:46
zaterdag 26 januari 2019 om 13:50
zaterdag 26 januari 2019 om 14:14
Ik gebruik altijd de voorgesneden boerensoepgroenten en voorgesneden verse kruiden uit de koelschappen van AH.
Bio kruidenblokjes van Zonnatura erbij en zeezout en peper.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
zaterdag 26 januari 2019 om 14:57
Hier wordt over van alles gepraat Soulsita.alleen over eten krijgen we het topic niet vol.
Laat maar weten of het eten te pruimen is.
Hier staat het vlees voor de groentesoep te trekken. En heb twee koekjes gesnaaid,
zaterdag 26 januari 2019 om 15:38
Coetje gefeliciteerd met je vriend en dank je wel voor je stukje taart! Ben blij te lezen met wat je allemaal weer aan het doen bent!
ZZ, wat fijn dat je zo lang geslapen hebt! Voor de rest doe vooral waar jij je goed bij voelt. Dan maar een keer niet douchen/wassen. Dat komt straks allemaal wel weer.
JJ, klinkt lekker die soep. Wel weer een ideetje voor volgende week.
Wally, niet iets gekregen van de huisarts voor die keelontsteking? Neem je rust, geef je er maar even aan over.
Chris, de temperaturen blijven nu weer even boven 0 dacht ik. Maar die regen vind ik dan weer verschrikkelijk haha.
Thee en Tijdschrift alles goed met jullie?
Liz, oeh ik kan mij voorstellen dat je doodsangsten uit staat met zo'n sport/hobby. Wel leuk dat hij Nederlands kampioen is geweest.
Sista, tja tussen de regels door wel
.
Onze borrelavond was heel gezellig. Hebben eerst gezellig gekletst en toen spelletjes gedaan. Uiteindelijk was het behoorlijk laat geworden en zijn ze blijven slapen.
Man had een drukke nacht met de meiden, ik heb heerlijk geslapen
.
Voor de kinderen was het een grote verrassing vanmorgen, oudste was door dolle heen. Uitgebreid met elkaar ontbeten en daarna hebben de vrienden nog even met de meiden gespeeld en zijn na de koffie naar huis gegaan.
Wij zijn naar een overdekte speeltuin geweest, thuis een pannenkoek gegeten. Jongste naar bed, oudste met papa boodschappen doen en ik het huishouden. Nu zitten we aan de eettafel met elkaar, warme chocolademelk, cupcake, knutselen en kletsen.
Vanavond kip uit de oven, krieltjes en sla. Voor de kinderen heb ik eventueel nog stamppot andijvie of pannenkoeken.
ZZ, wat fijn dat je zo lang geslapen hebt! Voor de rest doe vooral waar jij je goed bij voelt. Dan maar een keer niet douchen/wassen. Dat komt straks allemaal wel weer.
JJ, klinkt lekker die soep. Wel weer een ideetje voor volgende week.
Wally, niet iets gekregen van de huisarts voor die keelontsteking? Neem je rust, geef je er maar even aan over.
Chris, de temperaturen blijven nu weer even boven 0 dacht ik. Maar die regen vind ik dan weer verschrikkelijk haha.
Thee en Tijdschrift alles goed met jullie?
Liz, oeh ik kan mij voorstellen dat je doodsangsten uit staat met zo'n sport/hobby. Wel leuk dat hij Nederlands kampioen is geweest.
Sista, tja tussen de regels door wel

Onze borrelavond was heel gezellig. Hebben eerst gezellig gekletst en toen spelletjes gedaan. Uiteindelijk was het behoorlijk laat geworden en zijn ze blijven slapen.
Man had een drukke nacht met de meiden, ik heb heerlijk geslapen

Voor de kinderen was het een grote verrassing vanmorgen, oudste was door dolle heen. Uitgebreid met elkaar ontbeten en daarna hebben de vrienden nog even met de meiden gespeeld en zijn na de koffie naar huis gegaan.
Wij zijn naar een overdekte speeltuin geweest, thuis een pannenkoek gegeten. Jongste naar bed, oudste met papa boodschappen doen en ik het huishouden. Nu zitten we aan de eettafel met elkaar, warme chocolademelk, cupcake, knutselen en kletsen.
Vanavond kip uit de oven, krieltjes en sla. Voor de kinderen heb ik eventueel nog stamppot andijvie of pannenkoeken.
zaterdag 26 januari 2019 om 15:40
zaterdag 26 januari 2019 om 16:09
Valt mee. Dik is ze niet en ze kleedt zich verzorgd.
Maar weet je, sommige mensen geven helemaal niks om eten. Ik denk dat dàt het is. Plus dat ze een obsessie met geld heeft.
Ze zet ook nooit koffie, allemaal niet.
Klinkt als een leuke dag, Viva!
Ik drink Hero fruitwater.
Vanavond brood met sardientjes.
Simpel.
Maar weet je, sommige mensen geven helemaal niks om eten. Ik denk dat dàt het is. Plus dat ze een obsessie met geld heeft.
Ze zet ook nooit koffie, allemaal niet.
Klinkt als een leuke dag, Viva!
Ik drink Hero fruitwater.
Vanavond brood met sardientjes.
Simpel.