Wat eet jij op dit moment? Deel 16

26-09-2018 21:03 3003 berichten
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal! Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
ZZ, balen dat je zo'n last hebt van het hoesten. Wel fijn dat de antibiotica heeft geholpen. Haha jij gebruikt tenminste nog je zorgverzekering ;) , wij mopperen alleen maar :hihi: .

Coetje, ik kijk nog even of ik je mail. Het is niet zo dat ik het bij niemand kwijt kan. Maar het verduidelijkt wel een beetje mijn berichtjes.

Thee, leuk toch zo'n project. Maakt niet uit hoe lang het duurt.

Chris, kan mij ook maar weinig voorstellen van het voorjaar. Als die regen en plassen ....

Wally, fijn dat je weer een beetje jezelf hebt terug gevonden. Ook knap van je, dat je je valkuilen ziet.

Hoop voor ons allemaal dat de zon volgende week gaat schijnen. We kunnen allemaal wel een extra zonnestraal gebruiken :sun: :hug:

Een tijgerbol met pré paré en komkommer. En een beker karnemelk. Nu een kop koffie.

Vanavond staat er kindermacaroni op het menu.
Viva,macaroni voor de kids? Bedoel je die figuurtjes?Toen middelste klein was zette ik hem de bob de bouwer macaroni voor.Mooi niet dat hij dat ging eten,zat huilend aan tafel dat hij zijn vriend niet ging opeten. :rofl:
Pest ik hem nog weleens mee.

Wally,fijn dat je je weer iets beter voelt en dat je weet waar je voor moet waken.
Je eten klinkt lekker!

Lunch was wat huzarensalade van bloemkoolrijst met wat rauwkost.
Nu koffie.
Kinderen eten spinaziestamppotje met zongedroogde tomaatjes en pijnboompitjes en kibbeling.
Ik maak een salade van spinazie en een stukje kabeljauw.
Wally, ik vergat nog je vraag te beantwoorden. In deze tijd van het jaar draag ik denk ik zo'n 75% van de tijd zelfgemaakte kleding. In de zomer wat minder maar dat wil ik ook nog wel veranderen. Nu o.a. ook 2 vestjastjes die ik met verschillende zelfgemaakte tops combineer.
De bak druiven was al op binnen een halfuur nadat ik naar Lidl was geweest. Nu eerst maar eens afwassen. Had ik gisteravond zo geen zin in.
thee wauw ik had nooit gedacht dat je ze nog droeg ook .
Kindermacaroni bestaat dat ook al . Nog nooit van gehoord maar ja , ik heb geen er rondlopen . Macaroni is wel mijn favorite pasta .
Terug van weggeweest,
Ik heb ook nergens zin in thee.ik zit te hunkeren naar beter weer,vanmiddag de hele middag regen.even uit de auto en je bent kletsnat.
Maar ik hoef niet te mopperen zie ook mensen fietsen .🚲🚲🚲

Paar boodschappen gehaald. En nu is de zuurkool bijna klaar.

Liz ik heb dat waar jij het over had uit. Vond het heel beklemmend..ik had steeds het gevoel overdag dat er iets ergs was. En dan ineens dacht ik .oh ja het is dat boek.
Ik lees de bloederigste en engste thrillers.maar dit kon ik niet goed aan.
Voor de andere dames hier.het ging over n normale huisvrouw .gelukkig leventje .getrouwd twee kleine kinderen. Zij rijdt n klein meisje dood.met de auto.
Kon mij zo voorstellen wat dat aanricht in je leven.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
coetje schreef:
14-03-2019 16:34
Viva,macaroni voor de kids? Bedoel je die figuurtjes?Toen middelste klein was zette ik hem de bob de bouwer macaroni voor.Mooi niet dat hij dat ging eten,zat huilend aan tafel dat hij zijn vriend niet ging opeten. :rofl:
Pest ik hem nog weleens mee.
:rofl:
Och gossie :hihi: ik zie zo'n koppie al helemaal voor me.

Ik bedoel ook inderdaad figuurtjes. Wij hebben tractors, vliegtuigen en weet ik het wat. En daarnaast is het ook met boterhamworst uit zo'n blik en weinig groenten en veel saus.

Man en ik houden er niet zo van en maken voor ons dan vaak de volwassen versie. Lees, extra groenten, gehakt en knoflook en een pepertje en kaas. Maar vanavond dus niet :D
walpurgisnacht schreef:
14-03-2019 17:52
thee wauw ik had nooit gedacht dat je ze nog droeg ook .
Kindermacaroni bestaat dat ook al . Nog nooit van gehoord maar ja , ik heb geen er rondlopen . Macaroni is wel mijn favorite pasta .
Heb je geen kind voor nodig hoor :rofl:
chrisjoh schreef:
14-03-2019 17:52
Terug van weggeweest,
Ik heb ook nergens zin in thee.ik zit te hunkeren naar beter weer,vanmiddag de hele middag regen.even uit de auto en je bent kletsnat.
Maar ik hoef niet te mopperen zie ook mensen fietsen .🚲🚲🚲

Wat kan je dan extra genieten van je luxe hè. Niet in de zin van: kijk mij eens. Maar meer in de zin van, ik heb de luxe om te kiezen en daar ben ik nu heel blij mee.

Paar boodschappen gehaald. En nu is de zuurkool bijna klaar.

Liz ik heb dat waar jij het over had uit. Vond het heel beklemmend..ik had steeds het gevoel overdag dat er iets ergs was. En dan ineens dacht ik .oh ja het is dat boek.
Ik lees de bloederigste en engste thrillers.maar dit kon ik niet goed aan.
Voor de andere dames hier.het ging over n normale huisvrouw .gelukkig leventje .getrouwd twee kleine kinderen. Zij rijdt n klein meisje dood.met de auto.
Kon mij zo voorstellen wat dat aanricht in je leven.
Dat boek, heftig Chris! Kan mij voorstellen dat je dat niet trok. Dit komt zo dichtbij, het kan jezelf zo overkomen.
Oh echt chris,Ik sla Die bloederige thrillers juist over omdat ik daar juist nare dromen van krijg. ik ben het met je eens dat het een beklemmend boek is, Maar daar hou ik juist van. Weet je al wat je nu gaat lezen?
Ik heb gisteren mijn proefrit gehad, jeetje wat een verschil zeg met mijn huidige autootje! Nu moet ik nog echt werken en de skoda is met 1 vinger te besturen. :)
Tv volgens mij was jij degeen die vertelde dat het handvat ook eens was afgeknapt of niet. Nou dat is mij dus nu ook gebeurd, dus nu kan ik ook niet meer instappen aan de bestuurderskant omdat ik de deur niet meer dicht kan trekken :roll:
Morgen krijgt mijn nieuwe auto de afgesproken nieuwe tuv en maandag kan ik dan betalen en alles inleveren wat de garagehouder nodig heeft om het op naam zetten te regelen. Volgens de zoon van de garagehouder kan dat tegenwoordig idd ook met een verlopen paspoort en een meldebescheinigung van de gemeente, dus ik hoef gelukkig niet te wachten op mijn nieuwe id voor ik mijn auto kan ophalen :jump:
@ Lize. Nee de bloederigste en engste moorden kan ik over lezen.kan dan altijd nog denken , zo erg zijn mensen niet .terwijl ik best beter wet.
Maar ik kon mij zo goed indenken hoe kapot je leven is. Als je zo.n vreselijk ongeluk overkomt. echt mijn leven zou mij geloof ik niks meer waard zijn .

Oh viva die kinder macaroni met boterhamworst of n blikje smac.vind ik nog het lekkerst. Mijn man wil het zo niet eten .maar anders !!!!!

De zuurkool heeft lekker gesmaakt.

Denk dat ik vanavond in n oorlogsboek begin. Levi’s strijd .moet ik nog lezen.en
Het schooltje van Auswitch .maar het kan ook nog heel wat anders worden. Ik laat het wel weten. Ga eerst nog word feud spelen. Denk dat ik bijtijd in slaap val.ben moe.
Gezellige avond .Alles komt goed. ❤️
Fijn voor je Liz .zo.n heerlijke auto.veel veilige kilometers wens ik je.❤️
En nee viva. Ik heb niks te kiezen.ik kan niet meer fietsen😀maar ik was altijd al n mooi weer fietser.
Liz, super dat je je nieuwe auto bijna in bezit hebt!! Veel rijplezier ermee!!

Chris, oh oeps, dat wist ik niet (van het fietsen). Je had hier wel een vorkje mee mogen prikken, ik hou er echt niet van. Heb het echt voor de kinderen gemaakt en wij aten mee omdat ik te moe was om nog wat anders te koken voor man en mij.
Goedemorgen,

Ik sliep om 4u nog niet,rotnacht dus.
Gelukkig hoef ik maar tot 12u te werken.

Liz,fijn dat je de auto wel kunt laten overschrijven.Jij moet bijna net zoals bij een crossauto door het raam naar binnen :P

Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.

Fijne dag allemaal!
Goedemorgen ieder1,

Zojuist 1 volkoren spelt met lijnzaad/zonnebloempitten met kaas en rabarberjam.
Koffie.

Vanavond hutspot met kip.

(niet alles gelezen)
Ik wens iedereen persoonlijk veel plezier met alle mooie dingen/situaties die zij beleeft.
Ik wens iedereen veel beterschap en sterkte met alle moeizame situaties/pijn in haar leven.

Een fijne dag aan allemaal.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
ontbijt : thee met broodpudding .
Lunch aardappelsalade .
Vanavond pasta met tonijnsaus .
viva-life22 schreef:
14-03-2019 22:21
Liz, super dat je je nieuwe auto bijna in bezit hebt!! Veel rijplezier ermee!!

Chris, oh oeps, dat wist ik niet (van het fietsen). Je had hier wel een vorkje mee mogen prikken, ik hou er echt niet van. Heb het echt voor de kinderen gemaakt en wij aten mee omdat ik te moe was om nog wat anders te koken voor man en mij.
Geeft niet viva.kon jij niet weten.
Goedemiddag is het intussen al.drukke ochtend .moest iemand via de telefoon helpen met de iPad.en tis nog gelukt ook 👍

Coetje wat n vervelende nacht .probeer straks n tukkie te doen.

Dank Jaja.ik hoop ook dat het met iedereen goed is naar omstandigheden.en met jou ook.

Mijn man is alles aan het klaarmaken voor de aardappel pannekoeken. En ik begin zo rond n uur of drie te bakken.zin in .

Wally lekker pasta.maak je zelf?

zenzeo nog niet geweest vanmorgen ?

Onbijt.het laatste Turkse brood,vind ik trouwens altijd erg lekker.even oppiepen in de oven .vanaf morgen weer gewoon bruin brood.
Beleg is vaak toch kaas, verschillende varianten .jong oud .st Paulin .brie.
En nog n rozijnenbol. Plus koffie.
Straks n sinaasappel .
En nu even n paar bloesjes strijken.voor als het volgende week mooi weer wordt.
Gezellige dag. :bye:
Fijn Liz, de nieuwe auto.
Coetje, wat een rotnacht! Wat duurt dat dan lang, hè.
Jaja, Wally en Viva, hopelijk een goede dag, vandaag. Ondanks de regen.
Chris, ik had vanmorgen weer een longfoto en bloedprikken, want de longen gaan niet goed.
Gelukkig kon zoon mee, ondanks dat hij het loeidruk heeft.

Vanmorgen havermoutpap uit een pak en straks lekkere bolletjes met brie.
Fijn dat je zoon meekon zenzeo.tis ook zo.n gedoe steeds naar het ziekenhuis. Maar ja wat moet dat moet.
Heb veel aardappelpannekoekjes gebakken. Ook opgegeten. straks bak ik nog n serie.maar tussendoor even pauze.eet n sinaasappel . En ben aan het zoeken welk boek ik in zal beginnen. .
chris als je dat bedoelt : de saus maak ik zelf niet de pasta
zenzeo er is geen verbetering met de longen misschien gaat het gewoon traag . kun je veel rusten.
Balen dat je longen nog niet beter zijn Zenzeo!Wel fijn dat zoon even met je meekon!

Chris,lekker aardappelpannekoekjes.Eet je daar nog iets bij?

Ik heb vanmiddag niet meer geslapen,ben met een vriendin wat gaan drinken.Was gezellig.
Op de terugweg pizza's meegenomen voor thuis,waren de kinderen erg blij mee :P

Nu lekker douchen en dan plof ik op de bank.
Avocado met banaan, chocolade en slagroom.

Een fijne avond, allemaal.
Iedereen voor de TV?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ik kijk even naar voetbal inside.en dan verdwijn ik. Meestal blijf ik zitten tot het eerste reclameblok.

Bij de pannekoekjes eet ik normaal appelmoes coetje. Maar had vandaag ook lekkere ingemaakte komkommer.hoort er niet bij ,maar smaakte wel.

Zou ook liever met n vriendin iets gaan drinken dan slapen coetje.

Weet niet zo goed in welke boekleesstemming ik ben. Denk dat ik maar begin in
Schaduwspel.van Simone v.d Vlugt.historische roman.

Ja ik bedoel dat wat je bij depasta eet Wally.
Gezellige avond . Alles komt goed.
Balen Coetje van je slechte nacht. Hopelijk vannacht lekker slapen.

ZZ, fijn dat je zoon mee kon naar het ziekenhuis. Wanneer krijg je de daar uitslag van?

Vanmorgen gewerkt, vanmiddag met de kinderen wezen zwemmen. Man is dit weekend met een vriend weg. Hij moest er even tussen uit, na alles wat er gebeurd (is). Mis hem nu al, maar ik gun het hem zo! Weet nog niet wat de kinderen en ik gaan doen, maar ik hoop iets van bos of zee te bezoeken. Beetje afhankelijk van het weer .....

Vanavond zelf gemaakte pizza gehad. Was leuk om te doen met de kinderen. Daarna met ze in bad geweest en nu liggen ze lekker te slapen. Ik heb een film op Netflix gekeken en lig nu ook in bed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven