Wat is jou favoriete thee ?
dinsdag 11 september 2007 om 10:19
Aloha
Wat voor thee drink jij graag en vind je het lekkerst ???
Ik zal beginnen:
Zonnatura: weerstandsthee heerlijk naar citroen en ook nog een opkikker voor m'n weerstand (verstand ??)
Gewone zwarte thee echt op zijn engels melk en suiker.
Dan nog de sterrenmunt van pickwick met een beetje melk en honing.
nu jullie
Wat voor thee drink jij graag en vind je het lekkerst ???
Ik zal beginnen:
Zonnatura: weerstandsthee heerlijk naar citroen en ook nog een opkikker voor m'n weerstand (verstand ??)
Gewone zwarte thee echt op zijn engels melk en suiker.
Dan nog de sterrenmunt van pickwick met een beetje melk en honing.
nu jullie
zaterdag 27 september 2008 om 08:59
quote:Riz schreef op 25 september 2008 @ 17:32:
En weer ff up...
Misschien dat iemand dit weet....ik heb een aantal jaar geleden thee van een bepaald merk gehad en die was zo lekker! Was met hibiscus (krijg je van die mooie rode thee van) en dan in heel veel smaakjes maar altijd met die hibiscus erin.....zegt dit iemand iets?
Overigens ben ik nu verslaafd aan de Andalousia van Lipton...zo lekker!!!
Denk dat je de theetjes van celestial seasonings bedoeld ? of in die van jacob hooy theetjes sunnyorange en sweetstrawberry gewoon ff kijken op de verpakking in de winkels staat er hibicus op dan is ie al rood haha.
Succes.
En weer ff up...
Misschien dat iemand dit weet....ik heb een aantal jaar geleden thee van een bepaald merk gehad en die was zo lekker! Was met hibiscus (krijg je van die mooie rode thee van) en dan in heel veel smaakjes maar altijd met die hibiscus erin.....zegt dit iemand iets?
Overigens ben ik nu verslaafd aan de Andalousia van Lipton...zo lekker!!!
Denk dat je de theetjes van celestial seasonings bedoeld ? of in die van jacob hooy theetjes sunnyorange en sweetstrawberry gewoon ff kijken op de verpakking in de winkels staat er hibicus op dan is ie al rood haha.
Succes.

dinsdag 5 oktober 2010 om 13:58
Zou ik deze weer eens uppen?
Ik ben helemaal weg van Twining thee
- Twining Lady Gray
- Twining Camille, Vanilla & Honey
- Twining, Apple & Cinnemond
Heerlijk! Verder vind ik Yogi tea ook een heerlijke smaak hebben. De detox thee drink ik erg vaak!
Als je twinings, revolution en yogi tea weleens drinkt, vind je de pickwick echt vies worden. Tenminste, dat heb ik
Ik ben helemaal weg van Twining thee
- Twining Lady Gray
- Twining Camille, Vanilla & Honey
- Twining, Apple & Cinnemond
Heerlijk! Verder vind ik Yogi tea ook een heerlijke smaak hebben. De detox thee drink ik erg vaak!
Als je twinings, revolution en yogi tea weleens drinkt, vind je de pickwick echt vies worden. Tenminste, dat heb ik