Wat lust bijna iedereen, maar jij niet?

09-06-2019 20:32 218 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraag spreekt voor zich..

ik begin
ei als in gekookt, gebakken of in roerei (wel verwerkt in cake etc)
Koud vlees zoals op broodbeleg of carpacicio
Juultje schreef:
13-06-2019 20:13
Koffie

Heerlijke geur, maar de smaak... :nope:

Ik heb al meerdere keren gehoord dat je koffie moet leren drinken, wat ik best geloof. Ik heb het toch behoorlijk wat keren geprobeerd, maar ik vind het echt niet lekker.
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam vandaag iets heel ranzige tegen in mijn salade. Vieze, vette, droge groengele brokjes. Scheen niet bedorven te zijn. Wat het was? Nog steeds geen idee. Maar ik geloof niet dat ik het als voedsel beschouw.
Koffie.
Honing.
Alle reacties Link kopieren
Nectarinepit schreef:
13-06-2019 20:18
Heerlijke geur, maar de smaak... :nope:

Ik heb al meerdere keren gehoord dat je koffie moet leren drinken, wat ik best geloof. Ik heb het toch behoorlijk wat keren geprobeerd, maar ik vind het echt niet lekker.
Ik drink er ongeveer 1 of 2 per maand, en dan gewoon met zo veel suiker dat het meer een soort vloeibaar toetje is. Dan is het best te genieten, zeker cappuccino :koffie:
Alle reacties Link kopieren
Lever. Dat is het enige.
Leverworst is geen probleem, maar gewoon lever, gebakken of plakjes voor op brood: bah!
Van de geur ga ik al over mijn nek.

Alle andere eerder genoemde dingen vind ik lekker.

Ik bedenk me wel dat er een aantal dingen zijn die ik best bereid ben te eten, maar die niet mijn voorkeur hebben.
Fruit eet ik vrijwel niet, vind ik niet lekker, en zoete dingen op brood ook niet. Sowieso weinig tot geen zoetigheid. Het meest zoete op brood is pindakaas.
When in doubt, the auditor is always right!
Alle reacties Link kopieren
Cola, net alsof je op kokosmatten zit te kauwen.
Sinas, lijkt in de verste verte niet op sinaasappelsmaak.
7-up, water met suiker en dreft

Vroeger als kind, luste ik geen prik. Spa rood leren drinken en nu lust ik wel lipton ice tea sparkling, maar ik heb toch mijn drankjes liefste plat.

En bier lust ik niet...vreselijk, alleen de lucht al.
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....
Alle reacties Link kopieren
En net als iemand anders al: bonen, uitzondering sperziebonen en edamame.
Kikkererwten alleen als het tot humus omgetovert is.
Het is de meligheid in combi met hard schilletje. Brrrr.... :sick:
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....
Alle reacties Link kopieren
Ik lees hier veel zaken die mensen gewoon niet lusten, maar de vraag was wat je niet lust, wat de meeste anderen wel believen. Lever, schaaldieren en bonen zijn volgens mij juist producten die veel mensen niet lusten (ik wel overigens, heerlijk!).
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Champignons & Co
Olijven
Bier
Schaal en Schelpdieren

Vind ik écht niet lekker... :nut:
Alle reacties Link kopieren
Spruitjes :nooo:

Ik geloof dat het hier al eerder is gezegd maar als het eens ter sprake komt wordt er altijd! gezegd, wacht maar tot ik het klaar maak dan lust je het wel, nee nee nee ik lust het niet!! nooit niet.
Niemand is onmisbaar
Alle reacties Link kopieren
bojoti schreef:
20-06-2019 13:00
Spruitjes :nooo:

Ik geloof dat het hier al eerder is gezegd maar als het eens ter sprake komt wordt er altijd! gezegd, wacht maar tot ik het klaar maak dan lust je het wel, nee nee nee ik lust het niet!! nooit niet.
DIT! Laat mij lekker geen spruitjes lusten joh. Die dingen hebben nogal een typische smaak, het is echt niet iets wat je zo maar wegmoffelt.

Ik lust geen koffie, rauwe tomaten (vooruit, als ze ontveld zijn en de zaadlijsten zijn eruit gaat het nog net), rauwe paprika, en bleekselderij. Verwerkt in gerechten lust ik het overigens wel.

Iedereen kijkt me altijd aan alsof ik gek ben als ik zeg dat ik geen tomaten lust, maar volgens de mevrouw van Bakker Bart komt 't heel veel voor.

En koriander, maar dat schijnt genetisch bepaald te zijn of je dat naar zeep vindt smaken of wel lekker vindt.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Alle reacties Link kopieren
De meeste dingen die hier worden genoemd lust ik juist graag! Ik eet alles, maar ik hou niet zo van:

Paprika
Koriander
Marsepijn
Amandelspijs
Bonbons
Macarons
Houdbare melk
Chocolademelk
Frisdrank

Geef mij maar juist kaas, wijn en vis! :lol:
Alle reacties Link kopieren
koffie
bier

Beiden gruwelijk vies!
.....
Alle reacties Link kopieren
[quote=Maechtje post_id=30070893 time=1561033122 user_id=240071]
DIT! Laat mij lekker geen spruitjes lusten joh.



Hear hear :proud:
Echt he als ik iets anders op noem wat ik niet lust is het oké maar bij spruitjes :@
Niemand is onmisbaar
alles waar alcohol in zit vind ik niet lekker. mij zal je nooit zien met een wijntje.
Alle reacties Link kopieren
Vlees. Vast iets wat je niet eet uit principe of zo maar ik vind het echt niet lekker. Oh, en koffie ja.
Alle reacties Link kopieren
Wijn
Sugar and spice, and everything nice.
Alle reacties Link kopieren
Nectarinepit schreef:
13-06-2019 20:18
Heerlijke geur, maar de smaak... :nope:

Ik heb al meerdere keren gehoord dat je koffie moet leren drinken, wat ik best geloof. Ik heb het toch behoorlijk wat keren geprobeerd, maar ik vind het echt niet lekker.
Dit. Ik vind koffie heerlijk ruiken ( vooral koffie die je in een filterzak doet) maar ik vind het zo smerig.

En tomaten. In welke vorm dan ook :-x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven