Wat lust je echt niet?
dinsdag 24 november 2009 om 16:00
Leek me leuk om een topic over te openen. Wat lust je ECHT niet en waarom?
Ik lust zelf absoluut geen appel. De structuur ervan vind ik vies, het geluid als iemand erop kauwt en de opvallende geur. Ik ruik het ook altijd als iemand in mijn buurt er eentje eet.En paddenstoelen, ook een kwestie van structuur. Taai.
Dan koffie....brrrr. Ruikt heerlijk maar de smaak vind ik bitter.
Jullie?
Ik lust zelf absoluut geen appel. De structuur ervan vind ik vies, het geluid als iemand erop kauwt en de opvallende geur. Ik ruik het ook altijd als iemand in mijn buurt er eentje eet.En paddenstoelen, ook een kwestie van structuur. Taai.
Dan koffie....brrrr. Ruikt heerlijk maar de smaak vind ik bitter.
Jullie?
dinsdag 24 november 2009 om 16:24
zo dat is een lijst Thee...
Ikzelf lustte geen erwtensoep en vind het nu heerlijk, hoe raar kan het lopen. Ik gruwel van hutspot en orgaanvlees, bij hutspot is het de smaakcombi (ik lust namelijk de ingredienten wel apart) en bij orgaanvlees is het het idee (en ja, wel geproefd maar ik krijg het niet weg) Opvallend daarentegen is dat ik bijvoorbeeld wel plakjes gekookte lever, balkenbrij en bloedworst lust...
Ook wild (reerug enzo) krijg ik niet weg, vind de smaak echt te sterkOh en wat ik echt echt echt niet eet zijn mosselen, terwijl ik verder een visliefhebber ben.
Zo nu is mijn lijst onbedoeld ook lang geworden
Ikzelf lustte geen erwtensoep en vind het nu heerlijk, hoe raar kan het lopen. Ik gruwel van hutspot en orgaanvlees, bij hutspot is het de smaakcombi (ik lust namelijk de ingredienten wel apart) en bij orgaanvlees is het het idee (en ja, wel geproefd maar ik krijg het niet weg) Opvallend daarentegen is dat ik bijvoorbeeld wel plakjes gekookte lever, balkenbrij en bloedworst lust...
Ook wild (reerug enzo) krijg ik niet weg, vind de smaak echt te sterkOh en wat ik echt echt echt niet eet zijn mosselen, terwijl ik verder een visliefhebber ben.
Zo nu is mijn lijst onbedoeld ook lang geworden
dinsdag 24 november 2009 om 16:28
dinsdag 24 november 2009 om 16:29
dinsdag 24 november 2009 om 16:34
Oh ja, marsepein lust ik ook helemaal niet! Als je rond Sinterklaas zo'n enorm roze marsepeinen varken ziet liggen bij de V&D. Nou dan ga ik echt huilen.
En het meeste snoep lust ik ook niet: winegums en banaantjes en meer van die walgelijke dingen. Brrrr....
En het meeste snoep lust ik ook niet: winegums en banaantjes en meer van die walgelijke dingen. Brrrr....
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
dinsdag 24 november 2009 om 16:34
dinsdag 24 november 2009 om 16:39
*Bedenkt zich steeds meer...*
Drilpuddingen!!! Ieuw! Alle soorten bavarois en puddingen die zeg maar nog bewegen als je ze op tafel zet. Zo stijf van de gelatine:
(Ik dacht dat ik best veel lustte! Ik hou wel van lever, bloedworst, andijvie en bier )
Drilpuddingen!!! Ieuw! Alle soorten bavarois en puddingen die zeg maar nog bewegen als je ze op tafel zet. Zo stijf van de gelatine:
(Ik dacht dat ik best veel lustte! Ik hou wel van lever, bloedworst, andijvie en bier )
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
dinsdag 24 november 2009 om 16:39
Bloedworst
Zure zult
Groentesoep (sowieso heldere soepen)
gekookte prei (roergebakken of ik ovenschotels vind ik het heerlijk)
mosselen
dubbelvla
speklapjes
Verder lust ik veel (veels te veel).
Zure zult
Groentesoep (sowieso heldere soepen)
gekookte prei (roergebakken of ik ovenschotels vind ik het heerlijk)
mosselen
dubbelvla
speklapjes
Verder lust ik veel (veels te veel).
sun.lover wijzigde dit bericht op 24-11-2009 16:41
Reden: was iets vergeten in mijn lijst
Reden: was iets vergeten in mijn lijst
% gewijzigd
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
dinsdag 24 november 2009 om 16:41
quote:EvyBlissy schreef op 24 november 2009 @ 16:39:
[afbeelding]
(Ik dacht dat ik best veel lustte! Ik hou wel van lever, bloedworst, andijvie en bier )VIES!
[afbeelding]
(Ik dacht dat ik best veel lustte! Ik hou wel van lever, bloedworst, andijvie en bier )VIES!
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
dinsdag 24 november 2009 om 16:42
Vies als waar ik van ga kokhalzen en ik dus ook echt niet eet:
- spruitjes --> spruitjes heb ik na de mislukte verstoppoging van mijn moeder in een ovenschotel (het rook verdacht in de keuken, toch geproefd en betrapt!! ....niet opgegeten) toch al 8 jaar weten te vermijden.
- vlees met bot
- vlees met glibberige vetrandjes
- spruitjes --> spruitjes heb ik na de mislukte verstoppoging van mijn moeder in een ovenschotel (het rook verdacht in de keuken, toch geproefd en betrapt!! ....niet opgegeten) toch al 8 jaar weten te vermijden.
- vlees met bot
- vlees met glibberige vetrandjes