Wat lust je echt niet?

24-11-2009 16:00 157 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leek me leuk om een topic over te openen. Wat lust je ECHT niet en waarom?

Ik lust zelf absoluut geen appel. De structuur ervan vind ik vies, het geluid als iemand erop kauwt en de opvallende geur. Ik ruik het ook altijd als iemand in mijn buurt er eentje eet.En paddenstoelen, ook een kwestie van structuur. Taai.

Dan koffie....brrrr. Ruikt heerlijk maar de smaak vind ik bitter.

Jullie?
quote:schuddebuikje schreef op 24 november 2009 @ 17:02:

mamasaar; culinair-technisch wil ik wel ruilen met schoonmoedersEigen risico hoor *niet alleen culinair technisch * maar dat was ook echt het enigste verse. De rest kwam allemaal uit pakjes!
Ja, dat vind ik echt.
tuinbonen, bruine bonen, witte bonen, kikker erwten en alles wat daarop lijkt. bah, vieze meelballen vind ik het. (zo proeft het). Gelukkig heb ik gevoelige darmen dus daar kan ik het altijd opgooien.
Zult, dat wil ik nog niet eens proeven! Het idee alleen al...

Erwtensoep, roggebrood en spek. Heb eens ergens gezien dat dit, allemaal gecombineerd, en ook alleen dit als hapje tussendoor werd geserveerd. Ik lustte er dus helemaal niets van...

Ik kan nog zo'n honger hebben maar bovenstaande dingen eet ik echt niet.
Danish blue en consorten

Zacht gekookt ei

Orgaanvlees alle soorten

En dat was het geloof ik wel.
Alleen melk en slagroom echt niet. Alle aanverwanten wel (bv optimel of milkshake, en slagroom uit de spuitbus), maar melk en van die vette verse slagroom.... brrr.
@olijfje, een troost voor jou, ik en mijn zoon (hij is vijf) houden heel veel van olijfjes, hahaha
orgaanvlees, oesters.
Computer says nooooo
Rode bieten
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
quote:Teigetje29 schreef op 24 november 2009 @ 17:02:

ik vind het leuk om te lezen wat de een gruwelijk vindt, de ander en moord voor zou doen. ik heb net al genoemd wat ik niet lekker vind maar ik zie bij anderen heel vaak blauwaderkaas voorbij komen en dat vind ik dus juist heerlijk...hahahahaIk ook! Net als olijven,heerlijk gewoon.
Grappig dat er dus meer mensen hutspot vies vinden en dan om de smaakcombinatie. Ik eet echt bijna alles, alleen grove leverworst en pate vind ik wat minder, en hutspot vind ik ronduit vies.

Drie maal raden wat er mij voorgeschoteld werd door mijn inmiddels ex scjhoonmoeder bij de eerste ontmoeting. Juist. Hutspot. Heb er een beetje van naar binnen gewerkt, held dat ik er ben!!

Poosje geleden heb ik rogge-vleugeltjes gegeten. Het idee leek me vies, maar het smaakte echt lekker! Slakken lijken me ook vies, en oesters ook, maar heb ze nog nooit geproefd.
Kroketten

Bitterballen

Alle gerechten met warme appel vooral in combinatie met kaneel

Witlof

Asperges

Orgaanvlees
Champingons en alle andere paddestoelen

Paprika

Ui ( als het zichtbaar is)

Garnalen

Mosselen

Prei
Kruidnagel en gember -kots-
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Tonic

7up

Sinas

Cassis

Koffie

Bier

Orgaanvlees

En ik ben in tegenstelling tot de meeste hier, juist wél dol op blauwe kaas en olijven! :-)
Ohja en ik kan idd ook niet tegen de structuur van een appel!
Snert....bbrrrrrrrrrr
Witlof

Prei

Frisdranken á la cola en sinas etc.

(orgaan)vlees van alle dieren behalve varken/kip/rund

Veel vis (ik 'ken' ook niet veel vis moet ik zeggen)

Veel soorten kaas (lust alleen normale kaas geraspt)

Er is vast nog wel veel meer maar daar kan ik zo 1,2,3 niet opkomen
Ik dacht dat ik heel veel at maar,

-orgaanvlees incl zwezerik, zult, balkenbrij en bloedworst

-amandelspijs en marsepein

-oesters en slakken (net of je op snot met stukjes zit te kauwen, tenminste dat denk ik, snotjes lust ik ook niet)

-mosselen

-boerenkool

-kippesoep

-smack

-pate of worst met stukjes

-jam

Eet ik dus echt niet. Verder vind ik venkel niet zo'n succes als salade, maar lust ik dat weer wel in theevorm of als sausvorm bij vis.

Als ik er nog even over nadenk kom ik vast nog wel wat tegen wat ik echt niet lust
Zie je wel speklappen, alleen als je ze zo ongeveer zwart bakt krijg ik het weg.

Ontbijtspek lust ik ook alleen maar als het krokant gebakken is.
Kippelevertjes

kapucijners

bloedworst
quote:Avaeyebrow schreef op 24 november 2009 @ 17:47:

Kroketten

Bitterballen

Alle gerechten met warme appel vooral in combinatie met kaneel

Witlof

Asperges

OrgaanvleesGrappig dit! Vind ik allemaal héérlijk.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:zusenzo schreef op 24 november 2009 @ 17:17:

Danish blue en consorten

Zacht gekookt ei

Orgaanvlees alle soorten

En dat was het geloof ik wel.Nee! Zacht gekookte eieren zijn echt mijn lievelingseten!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
rode bietjes (of bietensoep, gruwel)

spinazie

augurkensoep (da's een poolse "specialiteit tijdens het 12-gangen-kerstavond-diner)

karper in gelatine (zie boven, GRUWEL, vooral als de karpers een paar uur daarvoor nog in het bad zwommen waar jij ';s avonds weer in moet... *kots*)

olijven

koffie

zalm, maar als 't op een toastje zit, vind ik het wel lekker

courgettes & aubergines, is net snot

mosselen

allerhande paddenstoelen. hier kan je me ook echt niet mee foppen. Vriend heeft het een keertje inimieni gesneden *nee hoor schat, zit er niet in* en ik heb ze er állemaal uitgevist. pleurisjong

orgaanvlees

zuurkool

dingen als blauwe kaas, stinkkaas (hoe harder ze stinken, hoe lekkerder), witlof, asperges, etc heb ik allemaal leren eten. Vroeger vond ik het ook allemaal vies/gruwelijk, maar nu wel lekker. Bovenstaande dingen komen bij mij gewoonweg niet op tafel, wil iemand ze eten, doen ze dat maar ergens anders.
Als ik het ruik ga ik al over mn nek:

karnemelk

roggebrood

bloedworst

Neuh laat maar:

zuurkool

appel (structuur inderdaad, zo melig, getver, net of je met een nagel over een schoolbord gaat)

oesters

spruitjes

whiskey

Veel genoemd maar vind ik juist zaaaalig:

koffie

vis, garnalen

olijven

geitenkaas, feta

melk

bier

enneuh; wat is balkenbrij???? Is het erg als ik eind twintig ben en het niet ken?
mosselen

wijn

bier

koffie

gekookte witlof

olijven

rauwe vis

en vast nog wel meer, maar kom er even niet op

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven