Welke blender ?
woensdag 11 augustus 2010 om 09:50
Whaa, ik ben bijna getrouwd met de blender. Gebruik hem elke dag een paar keer. En nu... heeft ie het begeven. Ik denk dat hij toch het bevroren fruit en groente niet zo fijn vond (ondanks de crush ice knop). Goed, er moet dus een nieuwe komen en helaas rijkt mijn budget niet ver genoeg voor een vitamix of blendtec. Dus weten jullie een goede betaalbare blender (die bevroren groente en fruit aankan) ?
woensdag 11 augustus 2010 om 10:16
Bij mij staat de blender werkloos te wezen....
Ik zet gewoon de staafmixer in een hoge kom of bak, werkt uitstekend voor mij. Ik heb zo'n soort hoge maatbeker, die hoort bij de staafmixer. Kan een halve liter in, dus niet geschikt voor grote fasmilies die tegelijk aan de smoothies gaan, maar voor niet al te grote hoeveelheden geen enkel probleem.
EN het is veeeeeel makkelijker schoonmaken dan zo'n hele blender, vind ik.
Ik zet gewoon de staafmixer in een hoge kom of bak, werkt uitstekend voor mij. Ik heb zo'n soort hoge maatbeker, die hoort bij de staafmixer. Kan een halve liter in, dus niet geschikt voor grote fasmilies die tegelijk aan de smoothies gaan, maar voor niet al te grote hoeveelheden geen enkel probleem.
EN het is veeeeeel makkelijker schoonmaken dan zo'n hele blender, vind ik.

woensdag 11 augustus 2010 om 10:16
Het ligt er aan in welke omgeving je woont.
Hier in Rotterdam hebben we het Kookpunt en die verkoopt veel spullen voor de horeca.
Het komt regelmatig voor dat ze prachtig spul in de aanbieding hebben. Ik heb daar mijn pannen vandaan, zijn restaurantpannen, ik had ze voor een koopje en zou nooit anders meer willen.
Hier in Rotterdam hebben we het Kookpunt en die verkoopt veel spullen voor de horeca.
Het komt regelmatig voor dat ze prachtig spul in de aanbieding hebben. Ik heb daar mijn pannen vandaan, zijn restaurantpannen, ik had ze voor een koopje en zou nooit anders meer willen.
woensdag 11 augustus 2010 om 11:30
woensdag 18 augustus 2010 om 03:05
Ja hoor. Gewoon onder de kraan met heet water en een beetje afwasmiddel. Of evt eerst even laten blenden met een klein beetje sop. De messen kun je er ook uithalen en appart schoonmaken maar dat is hier nog niet nodig geweest. Volgens mij mag hij zelfs in de vaatwasser maar ik gebruik hem een paar keer per dag. Omspoelen is dan handiger.
woensdag 18 augustus 2010 om 21:40