Welke blender ?

11-08-2010 09:50 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Whaa, ik ben bijna getrouwd met de blender. Gebruik hem elke dag een paar keer. En nu... heeft ie het begeven. Ik denk dat hij toch het bevroren fruit en groente niet zo fijn vond (ondanks de crush ice knop). Goed, er moet dus een nieuwe komen en helaas rijkt mijn budget niet ver genoeg voor een vitamix of blendtec. Dus weten jullie een goede betaalbare blender (die bevroren groente en fruit aankan) ?
Click hier eens
thanks!
Ik heb er eentje van Princess. NIET kopen!

Die is zo slecht als wat. Bij ook maar iets te grote stukken gebeurd er al niks meer, de stukken komen dan niet bij de mesjes.
Bij mij staat de blender werkloos te wezen....

Ik zet gewoon de staafmixer in een hoge kom of bak, werkt uitstekend voor mij. Ik heb zo'n soort hoge maatbeker, die hoort bij de staafmixer. Kan een halve liter in, dus niet geschikt voor grote fasmilies die tegelijk aan de smoothies gaan, maar voor niet al te grote hoeveelheden geen enkel probleem.

EN het is veeeeeel makkelijker schoonmaken dan zo'n hele blender, vind ik.
Het ligt er aan in welke omgeving je woont.

Hier in Rotterdam hebben we het Kookpunt en die verkoopt veel spullen voor de horeca.

Het komt regelmatig voor dat ze prachtig spul in de aanbieding hebben. Ik heb daar mijn pannen vandaan, zijn restaurantpannen, ik had ze voor een koopje en zou nooit anders meer willen.
Wat is je budget?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Bedankt voor alle reacties. Uit het andere topic opgemaakt dat de motor (aantal watt) belangrijk zijn. Heb mijn oog laten vallen op de Solis blenders. Nu nog ff kijken of ik dat kan betalen.
Ik zoek er ook nog eentje,twijfel tussen die van Philips en Solis.

Solis schijnt wel heel goed te zijn
Ja... de Solis 837 gaat het worden. Goede reviews ook over bevroren fruit en groente. Stuk sterker ook nog weer dan de philips. Maar goed, met dat prijsverschil mag dat ook wel. Net nog ff gekeken. Mijn oude kapotte blender is 550watt. De solis is 1200. Meer dan dubbel zo sterk dus. Moet goedkomen.
Kitchenaid, loodzwaar maar zoooo goed!
Inderdaad de Kitchenaid. I love Kitchenaid
...
Kitchenaid!!!! Alleen een ellende met schoonmaken...
't Is de Solis geworden. Hij staat hier inmiddels in de keuken te pronken en maakt heerlijke smoothies en andere dingen. Ben er super blij mee.
Gefeliciteerd met je aankoop,is die ook makkelijk schoon te maken?
Ja hoor. Gewoon onder de kraan met heet water en een beetje afwasmiddel. Of evt eerst even laten blenden met een klein beetje sop. De messen kun je er ook uithalen en appart schoonmaken maar dat is hier nog niet nodig geweest. Volgens mij mag hij zelfs in de vaatwasser maar ik gebruik hem een paar keer per dag. Omspoelen is dan handiger.
Jij gebruikt hem dus wel heel veel,dat zie ik bij mij nog niet gebeuren nl. Gaat vooral om het maken van shakes ,smoothies.

Maar zijn natuurlijk veel meer mogelijkheden,
ik kijk regelmatig op youtube naar how to filmpjes met lekker ideeën tips en recepten. Vandaag mayonaise geprobeerd maar mislukt. Lol. Maar ach zoveel mogelijkheden idd. Verder drink ik ook gewoon veel groene smoothies. Super gezond en nog lekker ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven