Welke huismerk chips (paprika ribbel) is lekker?
donderdag 29 mei 2025 om 18:54
N.a.v dit artikel wil ik toch huismerk chips weer gaan proberen. Ik vond Lays al duur en nu in doos is het nog veel duurder;
https://www.nu.nl/economie/6357370/lays ... e-zak.html
Ik ben gek op Lays paprika ribbel. Degene van AH eigen merk vind ik te zout. Welke paprika ribbel chips is ook lekker?
https://www.nu.nl/economie/6357370/lays ... e-zak.html
Ik ben gek op Lays paprika ribbel. Degene van AH eigen merk vind ik te zout. Welke paprika ribbel chips is ook lekker?
vrijdag 30 mei 2025 om 12:05
Welke van de 4.302 smaken Brets?margreetder schreef: ↑30-05-2025 10:18Hij was zo enthousiast over Brets chips dat ik die in huis heb gehaald. Dat was ook meteen de laatste keer dat ik iets doe met zijn mening. En ja, smaken verschillen nu eenmaal.
Ik <3 Brets maar sommige smaken vind ik niet zo lekker, de poulet rotie bijvoorbeeld, brrr. Maar de mosterd-smaak...
Wat eten we vanavond?
vrijdag 30 mei 2025 om 12:07
vrijdag 30 mei 2025 om 13:01
Ik had ze nog niet eerder gehad. Ik vind ze lekker pittig, goede paprika smaak.
Maar mensen gaan voorbij
vrijdag 30 mei 2025 om 13:32
Crocky vind ik tegenwoordig ook lekker. Ze zijn nu wat anders qua bite als vroeger en de paprika coating is anders.
Hopelijk blijven die in zak.
Snap de logica van doos ook niet, het hele gezeur over de doos kan dicht en de zak niet...en het kraakt... De chips zijn nu zandkoekjes geworden?
Sinds ik op youtube keer een video zag hoe de zak te sluiten zonder klip, doe ik dit altijd. Blijft gewoon lekker.
Hopelijk blijven die in zak.
Snap de logica van doos ook niet, het hele gezeur over de doos kan dicht en de zak niet...en het kraakt... De chips zijn nu zandkoekjes geworden?
Sinds ik op youtube keer een video zag hoe de zak te sluiten zonder klip, doe ik dit altijd. Blijft gewoon lekker.
vrijdag 30 mei 2025 om 13:44
Die vind ik persoonlijk te sterk gekruid en ik vind de chipjes ook vrij hard gebakken.
Eigen merk van Dirk heeft dat een stuk minder vind ik.
Ik eet overigens zelden chips. Maar als ik er af en toe een paar meepik van tafel. Proef ik het verschil wel enorm.
Maar smaken verschillen uiteraard.
vrijdag 30 mei 2025 om 14:28
Ik was ook wel benieuwd, ik heb het opgezocht in zijn blog. Hier heeft hij alle 27 smaken een rating gegeven.
https://snackspert.nl/deze-brets-chips- ... en-top-27/
Op 1 dus de boter variant.
zondag 1 juni 2025 om 15:30
Voor mij komt Aldi op de eerste plaats.
En ja, een woordvoerder van Lays zei dat de zakken er VOORLOPIG bij blijven. Dat wil zo veel zeggen als dat gaan we afbouwen zodat jullie dalijk allemaal aan de dozen gewend zijn.
En ben ik nou de enige die dat gekraak van die zak er gewoon bij vind horen. Hand er in en ongezien een volle hand chips naar boven trekken
En ja, een woordvoerder van Lays zei dat de zakken er VOORLOPIG bij blijven. Dat wil zo veel zeggen als dat gaan we afbouwen zodat jullie dalijk allemaal aan de dozen gewend zijn.
En ben ik nou de enige die dat gekraak van die zak er gewoon bij vind horen. Hand er in en ongezien een volle hand chips naar boven trekken

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in