Mooie bh's maat 70F gezocht
maandag 2 juni 2025 om 16:10
Al een klein uurtje aan het kijken bij Livera, Hunckemöller, Primadonna, Otto, Wehkamp, etc; en toch kan ik nergens een mooie, beetje sexy (bijvoorbeeld met een beetje kant), bh maat 70F vinden.. (met bijpassende leuke hipster / brazilian).
En als ik een keer online een leuke bh heb gevonden, hebben ze deze dus níet in deze maat.
Kan iemand ze anders wel ergens vinden?
Alvast bedankt voor jullie hulp!!
En als ik een keer online een leuke bh heb gevonden, hebben ze deze dus níet in deze maat.
Kan iemand ze anders wel ergens vinden?
Alvast bedankt voor jullie hulp!!
yep wijzigde dit bericht op 02-06-2025 16:31
2.11% gewijzigd
maandag 2 juni 2025 om 16:48
Jaaaaaa, 1 mooie, frivole bh gevonden (zwart; half doorschijnend met paars borduursel), met bijpassende hipster, op de site van Triumph, in maat 70F (de laatste!).
Meteen besteld (incl 3 hipsters). Wel erg duur (150,99 euro), maar ja.
Bedankt voor de tip, Caba80!
maandag 2 juni 2025 om 16:48
maandag 2 juni 2025 om 16:50
Nee, helaas niks leuks kunnen vinden bij Zalando, ten minste, niet in maat 70F..
Met of zonder beugel maakt me niet uit.
Padded is niet nodig; vind dat ik al voldoende volume heb met mijn maat.
maandag 2 juni 2025 om 16:55
Ik zal straks even in mijn labeltjes kijken naar mijn merk. Ik heb dezelfde maat, eerder slaagde ik alleen bij de duurdere merken zoals primmadonna, chantelle en marlies dekker. Nu heb ik bij de lokale lingerie zaak een hele fijne gevonden met kant (Qinn Womenswear), voor slecgst €50,- in verschillende kleuren heb ik nu een voorraad.
maandag 2 juni 2025 om 16:55
Sommige vrouwen hebben voorkeur voor padded om de tepels te verbergen. Ongeacht de cupmaat.
padded is niet hetzelfde als push-up.
maandag 2 juni 2025 om 17:45
Dat is inderdaad een ontzettend fijne winkel. Ik woon helemaal niet in de buurt maar maak er desnoods een weekendje Leeuwarden van. Ik heb een hele moeilijke (lees achterlijk grote) maat en ben daar zo goed en fijn geholpen.gonniegijsje schreef: ↑02-06-2025 16:36Woon ke in de buurt van Leeuwarden? Dan is famke-c een aanrader!
Doen alleen offline trouwens omdat pasvorm zo precies komt
maandag 2 juni 2025 om 18:37
Dubbelgonniegijsje schreef: ↑02-06-2025 16:36Woon ke in de buurt van Leeuwarden? Dan is famke-c een aanrader!
Doen alleen offline trouwens omdat pasvorm zo precies komt
biedronka wijzigde dit bericht op 02-06-2025 18:38
Reden: Dubbel
Reden: Dubbel
35.22% gewijzigd

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in