Welke kruiden?

16-11-2008 16:50 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Basilicum of andere italiaanse kruiden zou ik van uit gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga straks koken (één van de dingen waar ik géén fan van ben..) en heb een lekker recept gevonden. Het moet vegetarisch zijn en ik heb er wat hapjes bij.



In de uitleg wordt genoemd dat ik het recept nog kan kruiden, maar ik heb geen idee met wélke kruiden dan.. kan iemand me adviseren? En is het handig om de groenten nadat ik ze gebakken heb al door de tagliatelle te mengen..of wat?



Klik hier voor het recept...
Alle reacties Link kopieren
Iig wat zout en peper. Evt. wat tijm of italiaanse keukenkruiden.
...
Ik vind tijm op groenten erg lekker.



Basilicum kan ook,maar dan wel verse.



Beetje oregano is misschien ook wel lekker.
Alle reacties Link kopieren
Zout en peper sowieso. Zoals het recept al zegt, niet te veel en subtiel.

Verse basilicum Op het laatst er door doen!



Echt lekker is om de uien heel zachtjes te bakken,s amen met knoflook (een klein teentje zou ik in dit geval doen) en dan lang te laten smoren, wordt het heel zoet van. Pas na een 15-20 minuten de rest van het de groenten erbij doen dan. Beetje tijm erbij, klaar.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Alle reacties Link kopieren
Verse basilicum, of lekker ruim verse peterselie, das mijn favoriet. Drupje limoensap erbij...



Ik zou ook wat gemalen peper toevoegen, dat vind ik ook altijd erg lekker op groenten maar misschien kun je de pepermolen op tafel zetten.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Een of twee teentjes knoflook meebakken met de uien, tomaat en courgette en dan nog zout, peper, basilicum, oregano en olijfolie naar smaak toevoegen. Tussendoor gewoon even proeven! Ik doe naast de verse tomaat soms ook nog een paar zongedroogde tomaatjes in stukjes erbij. Smakelijk eten!...
Alle reacties Link kopieren
ik heb gedroogde provenciaalse kruiden en de saladekruiden bij de lidl vandaan.die gebruik ik erg veel.daar zit van alles in.je kan er dan altijd nog knoflook en chilisnippers bij doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kruimel overal de standaard rood met gele Maggi blokjes door! Smaakt altijd heerlijk overal bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven