Welke pasta machine kopen?

05-05-2021 22:50 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zat online te kijken naar pasta machines. Ik ben dol op Italiaans eten en koken en het lijkt me leuk om zelf pasta te kunnen maken.

Nu is er veel prijsverschil en heb ik geen idee wat een goede machine is.. ik wil er ook niet teveel voor betalen, omdat ik nog geen idee heb of ik het echt leuk ga vinden om te doen/vaak ga doen. Ik dacht zo rond de €50.

Hebben jullie tips of ervaringen?

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Imperia. Heel simpel ding maar werkt perfect. Heb em al jaren.

https://www.bol.com/nl/p/titania-pastam ... oductTitle
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook zo’n simpele, zat eens bij een kerstpakket. Werkt perfect....
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een keer een bij de kringloper meegenomen, heb hem weer teruggebracht. 2 keer gebruikt of zo, , haal ze wel uit t koelbak bij de super
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Als accessoire op de Kitchenaid.
Werkt meer dan perfect.
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
06-05-2021 01:18
Ik heb er een keer een bij de kringloper meegenomen, heb hem weer teruggebracht. 2 keer gebruikt of zo, , haal ze wel uit t koelbak bij de super
Ja, de Appie bijvoorbeeld heeft ook lekkere verse pasta maar het zelf maken vind ik nou juist leuk om te doen, ook al is het veel werk en is het niet per sé lekkerder dan wat ik in de winkel koop.
Alle reacties Link kopieren
We hebben al jaren zo een goedkoop ding. Weet niet eens of we hem gekocht hebben of dat het een kerstpakket cadeau was.
We gebruiken hem minimaal 1x per week en werkt perfect. Nu, voor het eerst na al die jaren, zit er iets los waardoor dat draaiding/hendel niet goed meer blijft zitten. Ergens een keer een nieuwe kopen, maar geen haast.

Verse pasta is zo veel lekkerder! Verse pasta uit de super is ook lekker, maar echt helemaal zelf maken is toch nog lekkerder hoor!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties!

Je kunt het idd ook bij de AH kopen maar het lijkt me ook leuk om te doen. Goed om te lezen dat het ook echt lekkerder is.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heel leuk om te doen maar je moet er wel echt even de tijd voor nemen, het is best wel even werk. En mijn keuken zit altijd helemaal onder het meel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven