Welke thee vind jij nu echt lekker

donderdag 8 april 2010 om 13:36
donderdag 8 april 2010 om 13:37

donderdag 8 april 2010 om 13:53
donderdag 8 april 2010 om 13:59
quote:dangeensuus schreef op 08 april 2010 @ 13:34:
Stomme vraag misschien hoor maar moet je met losse thee gelijk een hele pot zetten? of kun je ook een klein eitje kopen?
Ik vind bij een ei oid de thee altijd naar ijzer smaken.
Je kunt tegenweurdig bij bv. Simon Lévelt lege theezakjes kopen: die zijn handig!
Ps. ik drink alle kruidentheeën, van munt tot kamille: I love it!
Stomme vraag misschien hoor maar moet je met losse thee gelijk een hele pot zetten? of kun je ook een klein eitje kopen?
Ik vind bij een ei oid de thee altijd naar ijzer smaken.
Je kunt tegenweurdig bij bv. Simon Lévelt lege theezakjes kopen: die zijn handig!
Ps. ik drink alle kruidentheeën, van munt tot kamille: I love it!
donderdag 8 april 2010 om 14:03
quote:dangeensuus schreef op 08 april 2010 @ 13:31:
Traincha, heb je die van Lipton ook al eens gehad, de marokkaanse thee is net wat munteriger ( ehm... ik val wel door de mand nu dat ik geen thee drink he)Nog nooit geprobeerd eigenlijk. (psst...ben eigenlijk meer een koffiedrinker, niet verder vertellen, maar vindt de Marokkaanse muntthee toch wel heeeeel erg lekker )
Traincha, heb je die van Lipton ook al eens gehad, de marokkaanse thee is net wat munteriger ( ehm... ik val wel door de mand nu dat ik geen thee drink he)Nog nooit geprobeerd eigenlijk. (psst...ben eigenlijk meer een koffiedrinker, niet verder vertellen, maar vindt de Marokkaanse muntthee toch wel heeeeel erg lekker )
donderdag 8 april 2010 om 14:04
Ik gebruik een theezeefje dat je in de beker hangt, nog nooit ijzer geproefd. Dat werkt dan weer niet met een pot want dan kan de deksel er niet op. Gaatjes in het thee-ei zijn me iets te groot.
Akka, die lege theezakjes, kunnen die dicht? Want op de verpakking ziet dat er niet zo uit en dan drijft al je thee toch gewoon los?
Akka, die lege theezakjes, kunnen die dicht? Want op de verpakking ziet dat er niet zo uit en dan drijft al je thee toch gewoon los?
This is an unacceptable timeline

donderdag 8 april 2010 om 14:32