Wie denkt mee? American Party, nagerecht 20 pers.

09-03-2010 11:44 55 berichten
Ideetjes gevraagd!!

Over enkele weken heb ik een etentje... de organisatie heeft er een american party van gemaakt, iedereen legt 6,50 euro in, de groep (20 pers.) is opgedeeld in 5 groepjes, en ieder groepje maakt een gerecht.

Ik zit in het groepje 'nagerecht' en het thema is ijs.

Ik ben zelf niet zo'n ijsliefhebber, en heb dan ook niet echt inspiratie mbt ijs (ik zou zelf voor een trifle, tiramisu oid gaan) Het moet thuis bereid worden, en mee worden genomen naar de locatie (10 min. rijden) Op de locatie is trouwens wel een vriezer, koeling, magnetron, gasfornuis en frituur aanwezig.

Iemand leuke, lekkere ideetjes? Het is een vrij grote groep... dus ik denk dat het óf iets moet zijn wat over het algemeen iedereen wel lust, óf juist iets wat aan verschillende wensen voldoet...

Wie wil er met me meedenken??
Alle reacties Link kopieren
ik heb niet het hele topic doorgelezen dus misschien is het al vaker genoemd maar in amerika bestelden wij vaak

appelcobbler met ijs als nagerecht ( soort appeltaart met luchtiger deeg , dikker dan bladerdeeg) zou je evt kunnen vervangen met appelkruimeltaart..

Gewild toetje hier thuis makkelijk te maken.

Succes
http://www.ah.nl/recepten ... source=&numberOfServings=
quote:lau72 schreef op 09 maart 2010 @ 11:56:

deze!

Echt superlekker, apart, zwaar (=amerikaans ;))

Moet er alleen niemand bijzitten met een pinda-allergie...OHHH die wíl ik!
Je kan ook een ijstaart maken van heel veel bolletjes ijs (het is dan meer een ijsberg), maar ook heel leuk/lekker, je moet het alleen 'snel' maken anders smelt het ;).

Ik vind het pannenkoeken idee met ijs ook heel erg leuk (en makkelijk te maken!) Kaneelijs van de AH is trouwens erg lekker!
quote:gelukkigmeisje schreef op 09 maart 2010 @ 14:37:

@allis haha dan hou ik vast veeeel te veel van toetjes...(vind toetjes in restaurants meestal ook veel te klein) maar hey...'moet' voor tweee eten Ja nee ik ook, maar dan neem ik dus ook gewoon twee porties, anders heb je wel meer brownie maar niet meer ijs... Hoe lang mag/moet je nog voor twee eten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven