Wie heeft er al ervaring met Too good to go app?

12-08-2018 12:08 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen met Too good to go app. Vertel! Hoe bevalt het? Hoe vaak bestel je via de app en bij wie het liefst?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Kamperfoelie schreef:
10-12-2020 19:37
Ben alleen, dus de vriezer zit nu vol. Pistoletjes waren al wat hard, dus weggegooid. Heb de buren blij gemaakt met de 6 witte bollen
Voor een volgende keer:
Hier kun je prima paneermeel van maken en dat lang bewaren.
Of broodpudding. Of in dunne plakjes snijden en dan omtoveren in kleine wentelteefjes.
Alle reacties Link kopieren Quote
Goede tips, dank je wel!
stippensokken schreef:
06-01-2021 06:39
Voor een volgende keer:
Hier kun je prima paneermeel van maken en dat lang bewaren.
Of broodpudding. Of in dunne plakjes snijden en dan omtoveren in kleine wentelteefjes.
Ik had vandaag eindelijk weer eens een bon bij de bakker. We kregen:
* 2 verschillende bruine broden
* 6 witte puntjes
* 2 moorkoppen
* half mueslibrood
Wij werken dezer dagen een berg groente weg van een Lidl pakket. Was super gevarieerd dus gisteren een Aziatische draai eraan gegeven met rijst en kip, vandaag meer Italiaans met gehakt en kleine tomaatjes met balsamico en morgen gaan we op de Hollandse toer met bietjes en knolselderij.
Alle reacties Link kopieren Quote
Een heel mooi pakket van de Lidl:
Oesterzwammen
Courgette
Dille
Wortel
—- hiermee pasta saus gemaakt

Witlof (wordt ovenschotel)
Peultjes (vandaag gegeten)
Komkommer
Mandarijnen
Heel mooi pakket
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij hebben vanavond weer heerlijke sushi gegeten voor een prikkie.
Alle reacties Link kopieren Quote
het is mij eindelijk weer eens gelukt om beslag te leggen op een Lidl pakket
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
Ook weer lidl pakket:
Wortelen
Tomatensoeppakket
Klein zakje aardappelen
Courgette
Aubergine
Mango
Sinasappels
Pot thijm
Zakje thijm
Zakje koriander
Zoete aardappel
2 bananen
Super pakket!!
c'est le ton qui fait la musique
Alle reacties Link kopieren Quote
O ja,en bakje zeekraal
c'est le ton qui fait la musique
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb het idee dat de lidl hier langzamerhand zijn pakketten aan het verkleinen is.zo van: dan maken we van 5 pakketen er 6.
ik had dus tomatensoeppakket
1 paprika
2 bosjes lenteui
tros bananen
netje mandarijnen

Geen slecht pakket, maar ik ben het beter gewend
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
Man en ik zaten al weer dagen op het bakkerspakket te azen, maar steeds was het uitverkocht als je met je ogen knipperde (en wij zitten dan "verversen, verversen, verversen, uitverkocht!") maar van de week lukte het ineens, haha, maar toen hadden we er dus drie :biggrin: (want ja, als je er eenmaal in bent, nemen we vaak twee bonnen af, want je weet nooit wanneer je weer eens beet hebt :biggrin: ) maar goed, nu dus drie, haha, want op twee telefoons bezig. Gelukkig werd 'ie deze keer
niet geannuleerd :yes: (en we hadden er zelf natuurlijk eentje kunnen annuleren, maar we hoopten nu dat áls er een bon geannuleerd zou worden, we er in ieder geval dan nog eentje zouden hebben....)

Was wel flink wat brood weer! 10 (hele) broden (allemaal verschillende soorten) 2 zakken bruine bollen, 2 zakken noten/krentenbollen, zak met chocoladecroissantjes, twee zoete broodstengels, twee gewone croissantjes, 1 ham/kaas, twee zakken volkoren eierkoeken (vinden we niet zo heel lekker, dus weggegeven aan ouders) en nog een zak witte kaiserbrödchen, en een zak witte bolletjes (mini).

De vriezer puilt lekker uit met al dat brood! Daar kunnen we wel twee maanden mee vooruit :) Er zat ook heel lekker heel lichtbruinbrood in, dat ons zoontje maar geconfisqueerd heeft, haha. Hij is net zes maanden, maar hij vindt het heerlijk!
Alle reacties Link kopieren Quote
Irish_Wasser_Woman schreef:
21-01-2021 15:22
Man en ik zaten al weer dagen op het bakkerspakket te azen, maar steeds was het uitverkocht als je met je ogen knipperde (en wij zitten dan "verversen, verversen, verversen, uitverkocht!") maar van de week lukte het ineens, haha, maar toen hadden we er dus drie :biggrin: (want ja, als je er eenmaal in bent, nemen we vaak twee bonnen af, want je weet nooit wanneer je weer eens beet hebt :biggrin: ) maar goed, nu dus drie, haha, want op twee telefoons bezig. Gelukkig werd 'ie deze keer
niet geannuleerd :yes: (en we hadden er zelf natuurlijk eentje kunnen annuleren, maar we hoopten nu dat áls er een bon geannuleerd zou worden, we er in ieder geval dan nog eentje zouden hebben....)

Was wel flink wat brood weer! 10 (hele) broden (allemaal verschillende soorten) 2 zakken bruine bollen, 2 zakken noten/krentenbollen, zak met chocoladecroissantjes, twee zoete broodstengels, twee gewone croissantjes, 1 ham/kaas, twee zakken volkoren eierkoeken (vinden we niet zo heel lekker, dus weggegeven aan ouders) en nog een zak witte kaiserbrödchen, en een zak witte bolletjes (mini).

De vriezer puilt lekker uit met al dat brood! Daar kunnen we wel twee maanden mee vooruit :) Er zat ook heel lekker heel lichtbruinbrood in, dat ons zoontje maar geconfisqueerd heeft, haha. Hij is net zes maanden, maar hij vindt het heerlijk!
Dat is wel heel erg veel 🤪
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik gisteren 1 pakket a €4,99:
3 verschillende hele broden
1 klein Luxe brood
1/2 rijstevlaai
6 harde broodjes.

Heel
Mooi pakket, 1 brood kost er normaal al rond 3,25, dus hoge waarde van het pakket
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had laatst een pakket van een tankstation. Het waren 4 belegde broodjes voor 3,99. Ik was er niet weg van, maar dat is ook een kwestie van smaak. Het was:
Een rijstbroodje met kaas en tomaat (rijstbroodje nog nooit van gehoord, was ook echt niet lekker)
Een groentewrap met zalm (was prima te eten)
Een sandwich eiersalade (mwa)
Een sandwich kip, sla en tomaat (lekker)
Alle reacties Link kopieren Quote
Lente19251003 schreef:
21-01-2021 20:31
Ik had laatst een pakket van een tankstation. Het waren 4 belegde broodjes voor 3,99. Ik was er niet weg van, maar dat is ook een kwestie van smaak. Het was:
Een rijstbroodje met kaas en tomaat (rijstbroodje nog nooit van gehoord, was ook echt niet lekker)
Een groentewrap met zalm (was prima te eten)
Een sandwich eiersalade (mwa)
Een sandwich kip, sla en tomaat (lekker)
Een tankstation bij ons in de buurt doet er ook aan mee. Had laatste 4 belegde broodjes, 6 onbelegde broodjes en 4 feta stengels, voor 3,50 euro. Dus enorm koopje , maarrrr ophalen tussen 20.00 en 21.00 u. En dan hoef ik geen 4 belegde broodjes die niet lang houdbaar zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had een mooi pakket bij de Lidl
Paar appels
Paar mandarijnen en sinasappel
1 mango
Sperziebonen
Baby spinazie
1 venkel
1 aubergine
1 avocado
1 ijsbergsla
4 vleestomaten
1 komkommer
Radijsjes
Dille

Weer blij mee. Deze week nog een bakker pakket proberen te scoren
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier een matig pakket van de Lidl (beter gewend):
1,5kg aardappelen
1 bloemkool
1 bakje frambozen
2 peren
3 tomaten
1 goudreinet
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisteren een bakker Bart pakket: 5 hele, bruine, broden. Jammer dat er geen afwisseling was, maar aan de andere kant... Ik ging heen omdat ik brood nodig had😅
Alle reacties Link kopieren Quote
mardejo schreef:
24-01-2021 17:59
Hier een matig pakket van de Lidl (beter gewend):
1,5kg aardappelen
1 bloemkool
1 bakje frambozen
2 peren
3 tomaten
1 goudreinet
Was jij in dezelfde winkel als ik? ik had van de week datzelfde idee
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
In Amsterdam kon je nu in het restaurant van het Stedelijk allerlei pakketten met dingen die duidelijk over zijn (vaak van horecaleveranciers) kopen.
Ik had een kruidenpakket, met tien soorten verse kruiden. Tien verschillende bosjes ter grootte van wat je zo gemiddeld bij de supermarkt koopt, maar dan met een kluitje aarde - ze staan het nu prima te doen in allemaal glaasjes water.
En omdat ik er dan toch was ook maar een verkade-pakket meegenomen. Vijf chocoladeletters en een zakje pepernootrotsjes - allemaal melkchocola (waar ik niet van hou), dus dat heb ik aan de buren gegeven.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Dat houdt mij dus tegen bij het Verkadepakket may_ka, ik hou alleen van pure chocolade dus wat als ik melk (of nog erger, wit) zou krijgen?

Wel weer een pakket bij de bakker gisteravond gehaald:
* heel wit brood
* heel pompoenbrood
* 6 kleine krentenbollen
* 4 bruine bollen
* 3 kaasstengels
Vriezer weer vol, vandaag wat lekkers gegeten, helemaal goed. Kinderen waren een tikje teleurgesteld omdat we voor het eerst géen gebakje kregen bij deze tgtg-bakker.
Vanochtend was de bio-super waar ik kwam al los o_o :-o Kennelijk had iemand zich vergist in de vestiging. Maar er werd direct een extra pakket gemaakt en ik stapte blij weer op de fiets met lekker fruit voor bij het ontbijt en groente die vanavond verwerkt zijn in de maaltijd. Helemaal goed.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had wel een lekker pakket van de bakker voor 3,99:

Een volkorenbrood
Een roggebrood
Een cake
6 kleine krentenbollen
2 croissantjes
3 harde broodjes
Alle reacties Link kopieren Quote
Brood box van de Makro
2 witte broden
1 volkoren brood
1 roggebrood van plaatselijke bakker
1 appeltaartje
4 koffie broodjes
6 bruine puntjes
6 krentenbollen

Vriezer gevuld voor 3 99
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanaf deze week zit er ook een A-merken box in de lijst.
minstens 14 producten van Unox calve en knorr, voor de helft van de prijs (14,99 betaal je) Worden toch iets te veel pakjes en zakjes denk ik
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven