Wie heeft er al ervaring met Too good to go app?

12-08-2018 12:08 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen met Too good to go app. Vertel! Hoe bevalt het? Hoe vaak bestel je via de app en bij wie het liefst?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wanneer komt zo’n bon eigenlijk precies online? Is dat direct na verlopen van de afhaaltijd van die dag? Of later? Of random?
Alle reacties Link kopieren Quote
Bon komt meestal idd na aflooptijd er vrij snel erop.

Sinds kort doet hier in mn woonplaats Italiaans restaurant mee. Voor morgen bon bemachtigd dus ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb voor vandaag een bon gescoord voor Deli by Shell. Ik ben benieuwd! Vrijdag wil ik een bon scoren voor de bakker.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik woon in België en heb onlangs ook kennis gemaakt met de app. In mijn directe omgeving zijn er 3 deelnemers, 2 warenhuizen en 1 beowinkel( bio en korte keten)
In het warenhuis viel het tegen maar de biowinkel was super.
Goed initiatief maar het moet dichtbij zijn. Kilometers rijden om op een aanbieding in te gaan is ook niet de bedoeling.
Iemand al een keer bij de EkoPlaza opgehaald? Ik ga vanavond halen, ben benieuwd!
tess07 schreef:
20-02-2019 13:27
Iemand al een keer bij de EkoPlaza opgehaald? Ik ga vanavond halen, ben benieuwd!
Even teruglezen! Vooral slechte ervaringen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had bij Deli by Shell:

- BLT sandwich
- Sandwich met eiersalade
- Citroenmuffin
- Gevulde koek
- Flesje sinaasappelsap

Best tevreden. De sandwiches nemen we als avondeten met wat soep erbij, en als toetje een lekkere muffin en man de gevulde koek. Sapje drinkt hij op.

En ik zie net dat er weer een locatie is toegevoegd in de buurt! Een café. Superleuk!
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisteren bij de bakker een chipolata snit en twee croissantjes. Was wat saai, al ging de snit wel bijna op.

Vandaag een lekker wit brood, een halfje volkoren, zes krentenbollen, twee saucijzenbroodjes, een koffiebroodje, twee luxe harde broodjes.

Met 7 personen gaat het eigenlijk steeds wel op, er is altijd wel iemand die het eet als lunch/meeneemt naar school of wat dan ook.

Het is de afgelopen vier keer steeds anders geweest. Leuk!
bluewaterrr schreef:
20-02-2019 18:25
Even teruglezen! Vooral slechte ervaringen.
Ik heb gekregen:
3 ons rundergehakt
Pak yoghurt
Pak melk
Zak muesli
Cakeje met fruit

Vind het niet top maar voor 3 euro ben ik er wel blij mee. Alles komt op iig. Bij mij in de buurt is weinig, moet echt toevallig ergens in de buurt zijn.
tess07 schreef:
20-02-2019 20:29
Vind het niet top maar voor 3 euro ben ik er wel blij mee. Alles komt op iig. Bij mij in de buurt is weinig, moet echt toevallig ergens in de buurt zijn.
Oh, dat is 1 van de beste die ik van Ekoplaza heb gezien tot nu toe.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb ein-de-lijk weer een bon van de buurtsuper kunnen bemachtigen! Benieuwd of ze nog steeds een volle tas meegeven ...
Volgens mij is gemberpannekoek fan van EkoPlaza? Even teruglezen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou had ik laatst ook al een karig pakket, nu toch maar weer bij een andere bakker een bon gekocht en voor 12 euro kreeg ik
2 hele broden (donkerbruin)
1 klein rond witbrood
6 maanzaadbolletjes

Ik word een beetje jaloers op de pakketten die ik hier voorbij zie komen ;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Het verschil is groot he!
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel erg! Sommige ondernemers houden zich strikt aan het bedrag, anderen geven gewoon weg wat ze anders toch weg zouden gooien.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ikzelf ben nooit teleurgesteld door de winkels waar ik gewoonlijk ook kom: de supermarkt en mijn eigen bakker. Ik weet wat ik daar gewoonlijk voor €5,- krijg, die pakketten zijn minstens het drievoudige. Alleen maar fijn dus.

Het viel alleen wèl een beetje tegen toen ik me een keer liet verleiden door een lunchroom. Maar eigenlijk is het ook vrij logisch dat je daar voor hetzelfde geld maar vier sneue broodjes krijgt. Nèt genoeg voor een avondmaaltje voor een of anderhalf persoon. Zo'n stom half stokbroodje met tomaat, mozzarella en basilicum kost er nou eenmaal drie of vier euro. Om dezelfde reden negeer ik de o-zo aantrekkelijke bonnen van de bio-traiteur. Daar verkopen ze bijvoorbeeld eenpersoons groentetaartjes voor het bedrag waar ik zelf twee grote quiches voor kan bakken. Ik vrees dat ik er met drie bonnen nog niet genoeg krijg om mijn gezin een maaltijd te geven.

Anyway, vanavond weer eens naar de supermarkt voor een pakket. Ik maak een pan Egyptische linzensoep en kijk dan na 19.00 of de maaltijd vanavond uitgebreid wordt met to-good-to-go brood/kaas/knabbelgroentes of dat ik de soep misschien wel bewaar tot morgen. Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat betekent het eigenlijk als er staat ',verkoop is gestopt'?
Alle reacties Link kopieren Quote
Dan zijn ze met TGTO gestopt.
Maar enkele die ik dat heb zien doen, stonden er later alsnog tussen alleen... nooit was er iets te redden.
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren Quote
Dan is de ophaaltijd voorbij en zijn niet alle beschikbare bonnen verkocht.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik aas nog steeds op de chocolatier. Net stond er 'verkoop is gestopt'. Er waren de hele dag geen bonnen beschikbaar dus dat ie nog niet uitverkocht was klopt niet.
Inmiddels staat er weer 'niets te redden' dus hopelijk klopt de uitleg van Ananee ook niet.
Ik blijf hopen op een bon.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag weer een bon opgehaald bij bakker bart:

- een heel brood naar keuze
- 4 croissants
- 2 kaasstengels
- 1 volkoren stengel
- 8 harde broodjes
- 2 kaasbroodjes
- 1 krentenstengel

Het hele brood ligt al in de vriezer, mijn man en ik hebben er al avondeten van op. Morgenmiddag lunchen we ermee en morgenavond zal ik er denk ik nog van eten.
Dit alles voor 4 euro. Wat is dit toch een leuk concept.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb voor morgen een bon bij de bakker om de hoek. Zij doen deze week voor het eerst mee, dus ik ben heel benieuwd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Poke-girl schreef:
21-02-2019 17:04
Dan is de ophaaltijd voorbij en zijn niet alle beschikbare bonnen verkocht.
Dat klopt niet bij de bedrijven die hier mee doen en waarbij de verkoop is gestopt. Deze lijken gestopt te zijn, er was al nooit iets beschikbaar (lees: er was niets te redden). Ze staan er nog tussen, maar er is nog geen dag geweest dat er iets beschikbaar was.
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren Quote
Had voor vandaag bon gescoord alleen uur voor ophalen is het geannuleerd helaas
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze kunnen om 16:55 bonnen beschikbaar stellen met afhaaltijd 17:00 tot 17:30. Als ze dan niet uitverkocht zijn staat er om 17:31 : verkoop gestopt.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven