Wraps voor bij borrel

18-07-2015 09:12 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,

Voor een verjaardag heeft mijn zus gevraagd of ik wraps wil maken (voor het commentaar los barst; ik ben er ook geen fan van, maar het is haar feestje).

Nu wilde ik er sowieso een paar maken met roomkaas, zalm en rucola, maar ook graag iets met een andere combi.

Hebben jullie nog leuke ideeën? Alvast bedankt en een fijn weekend allemaal!
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 juli 2015 @ 14:23:

[...]

Nee je snapt het niet, je refereert naar mij maar in dit geval heeft Nina gelijk.

Een ongebakken ovenstokbroodje eet je ook zo niet op.

Even 20/30 sec in de magnetron zijn ze goed. Dan smeren en dan zijn ze afgekoeld lekker. Hoeft niet nogmaals opgewarmd te worden.

Maar we weten nu dat jij ze niet lekker vindt hoor, maar denk ook dat je ze een keertje gegeten hebt dat ze nog niet gaar waren. Ik weet het niet en hoef het ook niet te weten. Ga lekker verder met je strijd tegen de wraps.

Ja, ze moet wat.

Er is momenteel geen goedlopend topic over kinderen...
quote:redbuIIetje schreef op 18 juli 2015 @ 14:43:

Quesedila vind ik wel lekker, maar dat ken ik alleen maar van Mexicaanse resto's, heb dat bij mijn weten nog nooit in 'n supermarkt gezien.

Die gegratineerde pizza-achtige dingen zien er overigens wel lekker uit.Laiverd, je neemt een tortilla, doet er kaas en andere dingen op, legt er weer een tortilla op en bakt hem aan beide kanten in de pan. In puntjes snijden en klaar ben je. Google maar op recepten, je kan er van alles in doen.
quote:pepexx schreef op 18 juli 2015 @ 14:30:

[...]

Plus een beetje lenteui. Nog lekkerder.Ah ja! ik moest ff graven wat er ook al weer tussen zat en dit was het vergeten ingrediënt
Buiten dat je word dood gegooid met zalm en roomkaas "wraps" ( zowaar nog oudbolliger dan haricoverts met bacon ) waarom worden die dingen hier in godsnaam WRAPS genoemd?! Het zijn tortilla's , althans, daar moet het voor doorgaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven