wraps

12-10-2010 20:08 19 berichten
Ik organiseer binnenkort een high tea voor ongeveer 35 personen.

Daar wil ik ook graag stukjes wrap bij doen, maar heb geen idee hoe ik een lekkere wrap kan maken.

Wie kan mij vertellen wat ik daar allemaal voor nodig heb en hoe ik ze kan maken zonder dat ze uit elkaar rollen...

Alvast bedankt voor de hulp !
Alle reacties Link kopieren
Voor een high tea is een zalm wrap heel lekker. Wrap besmeren met cream cheese, dan gerookte zalm erop, wat tuinkers en oprollen. Dan in mooie kleine plakjes snijden. Erg lekker!!
en een prikkertje erin.

Zalm kan ook vervangen worden door kipfilet of ham.
Recepten voor tortilla's / wraps gevraagd

Koude wraps, wat er in?

koude wraps zonder kip of zalm

Hier heb je een aantal topics over wraps, mss kun je daar iets vinden?
Rollen en in folie in de koelkast leggen tot gebruik en dan pas snijden en prikkers erin.
Geroosterde pijnboompitjes er nog bij, heerlijk!
O, dit is echt een topic voor mij, hoor..............

High tea en wraps.

Doe er meteen een weurksjoppie bij, joh.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 oktober 2010 @ 20:17:

O, dit is echt een topic voor mij, hoor..............

High tea en wraps.

Doe er meteen een weurksjoppie bij, joh.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wraps zijn inmiddels behoorlijk uitgekauwd Ik zou kiezen voor sandwiches en andere hartige hapjes.
Ja, sandwiches zijn ook heerlijk, of kleine quiches
en iets zoets, na hartig iets zoets.
Ik heb voor een paar weken terug een high-tea gehad, en begonnen we met hartig: hartig taartje, scones, sandwich en een prikker met uienchutney op witbrood

Daarna zoet met chocomuffin, notenkoek, caramel iets en bonbons (en nog iets, maar weet niet meer wat)
Bedankt voor de tips, er staan nog een heleboel andere dingen op het menu zoals bijvoorbeeld quiche, sandwiches, plaatpizza en nog zoete dingen zoals taart, muffins, brownies enz.

Moet je de wrap dan nog eerst verwarmen voordat je ze maakt ?

Of kan je zo de ingrediënten erop doen.

Bedankt voor de link friezinnetje !
Als je toch kiest voor wraps: je hoeft ze niet te verwarmen.
Maar ik vind ze wel lekkerder als ze nèt even in de koekenpan hebben gelegen. Hoe dan ook; ik kan geen wrap meer zien. Op iedere verjaardag, bij ieder buffetje...
Ze zijn hier vast nog niet doorgedrongen op het platteland, ik heb ze nog nooit op een verjaardag gegeten in elk geval.

Maar ik heb er pas 1 op een feest gegeten met kip kerrie en die was zo lekker dat ik dacht, he da's een goed idee om erbij te doen.
Hier op het platteland wel doorgedrongen hoor!
Zo zie je maar, hier nog niet dus ha ha !

Wie weet ben ik staks wel een trendsetter en eten we voortaan iedere verjaardag wraps
wat ook lekker is op een wrap ipv cream cheese, is een mengseltje van zure room en een beetje mierikswortel ( fijngeraspt, je kan het kopen als een mengseltje in een potje van Kuhne) en een beetje zout en peper.

En dan zalm of kipreepjes met avocado, tomaat en rucola..

heerlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven