Hoeveel geven verjaardags diner?
dinsdag 2 september 2025 om 19:51
Het staat er vrij duidelijk.
Vriendin is jarig, geeft thuis een etentje voor haar vrienden/familie mbv een cateraar. TO is uitgenodigd voor het etentje en vraagt zich af hoeveel ze moet besteden aan het cadeau.
Ik zou hetzelfde doen als bij elke jarige. Of ze nou een kringverjaardag geven, of een tuinfeest met Dries Roelvink of een etentje.
Vriendin is jarig, geeft thuis een etentje voor haar vrienden/familie mbv een cateraar. TO is uitgenodigd voor het etentje en vraagt zich af hoeveel ze moet besteden aan het cadeau.
Ik zou hetzelfde doen als bij elke jarige. Of ze nou een kringverjaardag geven, of een tuinfeest met Dries Roelvink of een etentje.
dinsdag 2 september 2025 om 20:04
Wat is het plan om cadeau te geven met dat geld?
En hoeveel mensen doen mee?
In mijn omgeving is een beetje cadeau gauw 30 à 40 euro, dus dat zou ik ook gewoon geven. Maar als er 5 man mee doet en je moet aan 100 euro raken kom je misschien wel weg met 20 euro.
(Ik verwacht van degene die het tikkie stuurt toch wel een klein beetje een plan qua welk cadeau ze in gedachten hadden.)
En hoeveel mensen doen mee?
In mijn omgeving is een beetje cadeau gauw 30 à 40 euro, dus dat zou ik ook gewoon geven. Maar als er 5 man mee doet en je moet aan 100 euro raken kom je misschien wel weg met 20 euro.
(Ik verwacht van degene die het tikkie stuurt toch wel een klein beetje een plan qua welk cadeau ze in gedachten hadden.)
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
dinsdag 2 september 2025 om 20:28
dinsdag 2 september 2025 om 21:20
Ooh daar kan ik me niks bij voorstellen. Ik geef kind al 10euro voor verjaardagen van vriendjes.
Voor volwassenen toch wel rond de 30. En bij heel goede vrienden kan het soms 50-100 worden als ik echt iets leuks zie. Of als ik ze een ervaring/uitje geef.
dinsdag 2 september 2025 om 21:22
Ja, eens hoor. Ik heb alleen niet echt een "normaal" bij goede vriendinnen - soms weet ik iets leuks van €25 en de andere keer iets van €50.Lady*Voldemort schreef: ↑02-09-2025 20:28Ik zou gewoon geven wat ik normaal ook uitgeef voor een cadeautje.
Maar in dit geval wordt er geld ingezameld voor iets prijzigs, dus daarom zou ik €50 doen.
dinsdag 2 september 2025 om 21:44
Ik vraag me vooral af wat ik dan voor 5 euro koop dat ook maar een klein beetje cadeau-waardig is.
Verder dan een fles goedkope wijn kom ik toch echt niet.
Zelfs zo'n fles Martini-bubbels kost al 10 euro.
Is dit nu later?
dinsdag 2 september 2025 om 21:48

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in