Geld & Recht alle pijlers

13,000 euro gestort gekregen

08-03-2012 15:46 217 berichten
Alle reacties Link kopieren
g
Kan het zijn Gina dat je niet over je vriendin praat maar dat jij die persoon bent die dit heeft meegemaakt? Maar dat het makkelijker voor jou is om te praten of het je vriendin gebeurd?

Geeft niet maar het klinkt gewoon verdrietig je postings.

Ik geef je nog wat ..................................................................................................... gebruik die, het is zo moeilijk je teksten te lezen. Het maakt het er niet duidelijker op.

Sterkte he
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Hercke schreef op 09 maart 2012 @ 00:34:

mensen mensen wat een ellende de wereld is vol haat en narigheid laten we aardig voor elkaar zijn Gina bedoelt het goed anders zou ze niet voor haar vriendin met het overleden zoontje hulp zoeken maar ook de forummers bedoelen het goed anders zouden ze niet raad geven ik denk dat een hoop narigheid komt door het elkaar verkeerd begrijpen dat komt doordat je elkaar niet ziet dan begrijp je elkaar al gauw verkeerd omdat je niet rechtstreeks kan reageren en maar moet afwachten en raden wat iedereen bedoelt.En jij hebt ook al geen punten en komma's op je computer? En alleen de hoofdletter G?
Zou het misschien 1 en dezelfde persoon zijn? dum dum duuuuummmmm!

Goedemorgen allemaal!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 maart 2012 @ 23:55:

Hoe heeft je vriendin zich anderhalf jaar zonder uitkering kunnen redden?Helemaal als je je bedenkt dat ze die 13 duizend euro er in no time doorheen heeft gejaagd.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 maart 2012 @ 00:26:

[...]

Nee, ik ben morgen vrij. Heb jij altiijd vrij, of toevallig ook morgen? Ik gok altijd.
quote:hatseklats schreef op 09 maart 2012 @ 09:08:

[...]

Helemaal als je je bedenkt dat ze die 13 duizend euro er in no time doorheen heeft gejaagd.Die vraag over het missen van de uitkering had ik ook al gevraagd, maar het antwoord was dat ik een kutkarakter heb. Zal bij jullie ook wel het geval zijn
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Snyggin schreef op 09 maart 2012 @ 08:05:

Zou het misschien 1 en dezelfde persoon zijn? dum dum duuuuummmmm!

Goedemorgen allemaal!Goeiemorgen! bedankt voor het compliment nee ik ben een neerlandicus ik probeerde me in te leven in de manier van denken en schrijven van to ik vraag me ook af wat dat overleden kind er mee te maken heeft belangrijker is welke kleur de auto heeft
Beklaag je niet over de duisternis, steek een kaars aan.
quote:himalaya schreef op 09 maart 2012 @ 09:30:

[...]

Die vraag over het missen van de uitkering had ik ook al gevraagd, maar het antwoord was dat ik een kutkarakter heb. Zal bij jullie ook wel het geval zijn Ook dat nog. En bedankt. Stank voor dank. We zullen haar waarschijnlijk wel niet meer zien.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat ik me, na het lezen van dit hele topic, zit af te vragen is: Hoe kan het dat de vriendin van TO een uitkering van de sociale dienst met terugwerkende kracht heeft ontvangen terwijl er ook steeds geschreven wordt dat deze vriendin FT werkt? Dan heb je toch geen recht op een bijstandsuitkering want werken is altijd voor een minimumloon dat altijd hoger is dan bijstandsniveau?

Verder vind ik het ook vreemd dat, nu vriendin klaarblijkelijk wel recht had, zij in die tussentijd nooit een voorschot heeft gevraagd/ontvangen. Vaak is het precieze recht op bijstand niet 1,2,3 vast te stellen maar kan op voorhand wel een "waarschijnlijkheid" van recht op bijstand bepaald worden. Dan zijn die voorschotten nu juist bedoeld om te voorkomen dat je diep in de schulden raakt. Dat dit anderhalf jaar heeft geduurd lijkt mij niet erg waarschijnlijk en zou onder onbehoorlijk bestuur kunnen vallen. (ben de precieze naam hiervoor even kwijt )

Veel vraagtekens dus bij mij over dit hele verhaal, maar volgens mij ben ik daar niet de enige in :-).

#edit: na lange tijd een meelezerT te zijn is dit mijn eerste post op het VF. Spannend!
Bb123: het hele verhaal riekt. Maar dat zal wel aan mijn karakter liggen

Welkom in de Wondere Wereld van het Forum!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dank je wel Himalaya.....

Volgens mij valt het best wel mee met jouw karakter .

BTW...I like your motto. (moet er steeds heel erg om lachen)
quote:Hercke schreef op 09 maart 2012 @ 09:49:

[...]

Goeiemorgen! bedankt voor het compliment nee ik ben een neerlandicus ik probeerde me in te leven in de manier van denken en schrijven van to ik vraag me ook af wat dat overleden kind er mee te maken heeft belangrijker is welke kleur de auto heeftEen neerlandicus die in deze lange zin geen komma gebruikt
quote:maylea schreef op 09 maart 2012 @ 14:01:

[...]

Een neerlandicus die in deze lange zin geen komma gebruikt totally legit!
quote:maylea wrote on 09 March 2012 @ 14:01:

[...]

Een neerlandicus die in deze lange zin geen komma gebruikt Ik denk dat die poging tot inleven in TO een grapje is, maar helemaal zeker weet ik dat nog niet...
quote:Ligeia schreef op 09 maart 2012 @ 20:30:

Ik denk dat die poging tot inleven in TO een grapje is...

Klopt Ligeia. Ik zal een paar volzinnen schrijven om het te bewijzen, al moet ik me wel inhouden om niet willekeurig een paar komma's te plaatsen. :-)

Mijn hele reactie was ironisch bedoeld. Ook dat ik neerlandicus zou zijn; I'm just a wanker. (Let op de punt-komma: het 2e deel van de zin geeft uitleg over het 1e deel!)

Wonderlijk trouwens hoe TO schrijft, grammaticaal juist, maar geen leestekens. Dit zaakje riekt!
Beklaag je niet over de duisternis, steek een kaars aan.
Je hebt zelfs mijn bericht verbeterd! Dank!
.
madamemicmac wijzigde dit bericht op 11-03-2012 22:49
Reden: mosterd
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven