Geld & Recht alle pijlers

13,000 euro gestort gekregen

08-03-2012 15:46 217 berichten
Alle reacties Link kopieren
g
quote:gina40gina schreef op 08 maart 2012 @ 23:48:

jammergenoeg kan ik niet zomaar zelfstandig me eigen koopwonig uit

[...]

Welk stukje in deze zin is belangrijk, zelfstandig of koopwoning?

Je hebt begeleiding nodig? Je hebt jezelf ingesloten in je eigen woning? Hoe moet ik dit lezen of was het gewoon helemaal niet belangrijk?
zo nu heb ik alles gelezen maar wat een verhaal toch weer mijn geheim is er niks bij en nu is het eind goed al goed helaas niet voor je vriendin want die heeft haar zoon niet mee terug met wat paar duizend euro misschien kan ze er een paar aan jou spenderen en wat punten en komma's kopen want zo schiet het niet op natuurlijk
Hoe heeft je vriendin zich anderhalf jaar zonder uitkering kunnen redden?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Snyggin schreef op 08 maart 2012 @ 23:54:

misschien kan ze er een paar aan jou spenderen en wat punten en komma's kopen
Hoe zat dat trouwens ook al weer met een eigen huis en de sociale dienst? Dat heb ik nooit helemaal gesnapt.
quote:Ligeia schreef op 08 maart 2012 @ 23:27:

[...]

Ja-oké-duidelijk? Je zegt eerder dat zij er niets van af wist, omdat ze nog op haar werk was en dat dochterlief totaal in de stress zat door het verhaal van de incassomannekes. Snap je dat het verwarrend overkomt?...jajaja haar dochter dit komt omdat er van die shit berichten worden geschreven dat me kwaad maakte het was al oke dat had ik ook al geschreven maar mensen blijven door gaan ik vindt ik het wel apart hoe mensen kunnen zijn
quote:gina40gina schreef op 09 maart 2012 @ 00:00:

[...]

ik vindt ik het wel apart hoe mensen kunnen zijnNou, dan hebben we dat in ieder geval gemeen.
quote:gina40gina schreef op 09 maart 2012 @ 00:00:

[...]

jajaja haar dochter dit komt omdat er van die shit berichten worden geschreven dat me kwaad maakte het was al oke dat had ik ook al geschreven maar mensen blijven door gaan ik vindt ik het wel apart hoe mensen kunnen zijnMensen vragen door omdat ze het niet snappen of omdat ze later zijn gaan lezen en alleen op de OP reageren.
quote:bammetjebamie schreef op 08 maart 2012 @ 23:59:

Hoe zat dat trouwens ook al weer met een eigen huis en de sociale dienst? Dat heb ik nooit helemaal gesnapt.jaja hoe kan dat he ik heb niet de hele verhaal goed vertelt maar dat was ook niet nodig maar denk zelf even
quote:gina40gina schreef op 09 maart 2012 @ 00:03:

[...]

jaja hoe kan dat he ik heb niet de hele verhaal goed vertelt maar dat was ook niet nodig maar denk zelf evenNerd?
grapje Nerd
quote:gina40gina schreef op 09 maart 2012 @ 00:03:

[...]

jaja hoe kan dat he ik heb niet de hele verhaal goed vertelt maar dat was ook niet nodig maar denk zelf evenIk stel een vraag, niet zozeer aan jou maar ik vroeg het me gewoon even af. Jaja dat kan he.
quote:bammetjebamie schreef op 09 maart 2012 @ 00:03:

[...]

Mensen vragen door omdat ze het niet snappen of omdat ze later zijn gaan lezen en alleen op de OP reageren.maar hebben mensen dan geen fatsoen en kom met goeie vragen dan en veroordeel iemand niet meteen er zit zoveel onzin bij ik weet het zelf dat het niet begrijpelijk was maar oke om meteen onzin nare dingen te schrijven erg volwassen zijn ze
ik zeg wietplantage (voor inkomsten)
quote:gina40gina schreef op 09 maart 2012 @ 00:07:

[...]

maar hebben mensen dan geen fatsoen en kom met goeie vragen dan en veroordeel iemand niet meteen er zit zoveel onzin bij ik weet het zelf dat het niet begrijpelijk was maar oke om meteen onzin nare dingen te schrijven erg volwassen zijn zeIk heb niemand (nou ja, bijna niemand dan) onzin zien schrijven of veroordelen maar misschien heb ik wel verkeerd gelezen hoor, dat kan.
quote:gina40gina wrote on 09 March 2012 @ 00:00:

[...]

jajaja haar dochter dit komt omdat er van die shit berichten worden geschreven dat me kwaad maakte het was al oke dat had ik ook al geschreven maar mensen blijven door gaan ik vindt ik het wel apart hoe mensen kunnen zijn

Dus dat jouw verhaal rammelt, komt door anderen? Het is de stille kracht, denk ik dan maar.

Misschien kan jouw vriendin wél zelfstandig vanuit haar koophuis naar jouw koophuis zodat jullie samen kunnen genieten van die doos koopbonbons en zak kooplollies? Je weet wel, leuke koopdingen doen? Iets vieren samen?
quote:Snyggin schreef op 09 maart 2012 @ 00:09:

ik zeg wietplantage (voor inkomsten)gewoon omdat het kán! of het mág is een tweede
[quote]Ligeia schreef op 09 maart 2012 @ 00:12:

[...]

Dus dat jouw verhaal rammelt, komt door anderen? Het is de stille kracht, denk ik dan maar.

*gooit een steen naar Ligeia*
quote:gina40gina wrote on 09 March 2012 @ 00:07:

[...]

maar hebben mensen dan geen fatsoen en kom met goeie vragen dan en veroordeel iemand niet meteen er zit zoveel onzin bij ik weet het zelf dat het niet begrijpelijk was maar oke om meteen onzin nare dingen te schrijven erg volwassen zijn zeLees dan, huizenbezitster!...
quote:liora schreef op 09 maart 2012 @ 00:12:

[...]

gewoon omdat het kán! of het mág is een tweede waarom zou ze anders zo bang zijn als er opeens 2 kerels voor haar deur staan?
quote:liora schreef op 09 maart 2012 @ 00:13:

[quote]Ligeia schreef op 09 maart 2012 @ 00:12:

[...]

Het is de stille kracht, denk ik dan maar.May the force be with you!
quote:Snyggin schreef op 09 maart 2012 @ 00:14:

[...]

waarom zou ze anders zo bang zijn als er opeens 2 kerels voor haar deur staan?Die vraag is al gesteld aan Gina
Jaa dat weet ik ook wel maar... "(ze) heb natuurlijk niet het hele verhaal verteld"...

Dus ja dan mogen we raden toch?
Gina40gina, waarom nodig je je vriendin én haar dochter dit weekend niet uit voor een leuk dineetje om te vieren dat alles goed is afgelopen? Dan laat je dit topic nu gewoon los en ga je je energie steken daar waar het zin heeft...
quote:Snyggin schreef op 09 maart 2012 @ 00:14:

[...]

waarom zou ze anders zo bang zijn als er opeens 2 kerels voor haar deur staan?ook een goeie lees alles dan lezen ik heb alle tijd mensen moeten jullie morgen niet werken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven