40+ en studenten korting?
maandag 23 september 2013 om 22:51
Sinds dit schooljaar terug de schoolbanken in voor een studie naast mijn baan. De hogeschool heeft mij een studentenpas gegeven waarmee ik kortingen kan krijgen. Klasgenoten van mij ook rond mijn leeftijd hebben de studentenpas al gebruikt voor kortingen. Is het niet vreemd om als 40 plusser bij de kapper mijn grijze haren te laten verven met 15% studenten korting? Mijn gevoel zegt niet doen maar ja korting is altijd leuk.
Ik betaal trouwens geen ¤ voor mijn studie dat doet mijn werkgever en mijn kapper heeft geen voorwaarden qua leeftijd op de studentenpas.
Ben benieuwd naar jullie mening!
Ik betaal trouwens geen ¤ voor mijn studie dat doet mijn werkgever en mijn kapper heeft geen voorwaarden qua leeftijd op de studentenpas.
Ben benieuwd naar jullie mening!
maandag 23 september 2013 om 23:40
Tja, dat kreng heb ik ook maar ja, moet studie zelf betalen en alles wat er bij komt. Maar voor de korting op de sportschool moet ik ook een woonadres in die studentenstad hebben. Dus kan alleen gratis in de uni bieb en korting op een patatje op stadion. Maar studie zelf betalen is al duur genoeg dus pak alles mee.
dinsdag 24 september 2013 om 17:14
dinsdag 24 september 2013 om 17:24