Geld & Recht alle pijlers

Algemeen Belasting Teruggave Topic

02-05-2016 10:21 2546 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af of iemand hier op het forum al belasting teruggave hebben ontvangen?



Ik krijg geld terug en zit erom te springen
Love yourself in all your way and stay who you are in all kinds of days
Alle reacties Link kopieren
Bij mij stond het er ook vanmorgen op:):)!!
Alle reacties Link kopieren
Yeah! Brief binnen! Nu elke dag de rekening checke :P
Alle reacties Link kopieren
@promesso hier heeft vriend ook de brief binnen en ik ook nog niet. Het zal wel normaal zijn? Ik vroeg mij dat ook af dus kwam hier even kijken.
Hier dagtekening 10 juni stond op de brief in 'mijn overheid'. Pas aangifte gedaan halverwege april.
Nog niet binnen, maar verwacht het volgende week ergens.

Vroeg me alleen af of iedereen daarbij óók nog een blauwe brief op de deurmat heeft gekregen? Is dat er nog niet af dan die blauwe brieven, vind dat een beetje dubbel. (kan me niet herinneren hoe dat vorig jaar was)
Ik heb op vrijdag 2 juni een bericht/brief in 'mijn overheid' ontvangen met dagtekening vrijdag 9 juni. Ik heb eind april aangifte gedaan. De blauwe envelop heb ik tot op heden nog niet op de deurmat gevonden. Ik vraag me ook af of deze nog komt? Ik hoop het geld wel deze week te ontvangen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook op vrijdag 2 juni bericht in mijn overheid ontvangen ook dagtekening 9 juni. Ook geen blauwe brief gehad tot nu toe.
Vorig jaar had ik dagtekening 10 juni was ook op vrijdag net als nu, toen stond het geld maandag op mijn rekening hoop nu ook dat het morgen er op staat.
Oke precies hetzelfde dus maxime28. Hopelijk herhaalt het zich hoe het vorig jaar is gegaan :-D
Hier al wel geld, maar nog geen brief :-D Dat is wat mij betreft een prima volgorde.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog steeds niks... :| Niet in Mijn Overheid, geen blauwe brief, en niet op de rekening.
@lady_vintage wat voor dagtekening had jij opgekregen?
Aardbeimilkshake schreef:
12-06-2017 16:07
@lady_vintage wat voor dagtekening had jij opgekregen?
Geen, want ik heb immers nog geen brief ontvangen :whoops:
Alle reacties Link kopieren
Dagtekening 9 juni nog geen geld ontvangen. Zit bij Rabo.
Oke, misschien had je het digitale bericht wel ontvangen vandaar.

Ik heb ook nog geen geld ontvangen, zit bij abn ook dt 9 juni.
Aardbeimilkshake schreef:
12-06-2017 17:47
Oke, misschien had je het digitale bericht wel ontvangen vandaar.

Ik heb ook nog geen geld ontvangen, zit bij abn ook dt 9 juni.

Nee, ik krijg geen digitale berichten. Bovendien, dan had ik dat er wel bijgezet incl dagtekening van dat digitale bericht.
Geld staat op m'n rekening :-P
Alle reacties Link kopieren
Geld staat er bij mij ook op!
Alle reacties Link kopieren
Hier nog steeds niks! Ik heb er een hard hoofd in dat ik voor 1 juli m'n geld heb. :-(
En de blauwe envelop ligt op de deurmat haha.

Wat balen promesso :-|
Alle reacties Link kopieren
Man had vandaag de brief en het geld binnen.
promesso schreef:
13-06-2017 15:06
Hier nog steeds niks! Ik heb er een hard hoofd in dat ik voor 1 juli m'n geld heb. :-(
Hoezo? Ze hebben nog 17 dagen. Overmaken is in een paar seconden gedaan, dus dat kan nog ruim binnen die 17 dagen.
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik ook nog geen brief heb ontvangen en niks in Mijn Overheid, mijn vriend kreeg 'pas' 1,5 week na ontvangst brief zijn geld.

Nou ja, we zien het wel.
promesso schreef:
13-06-2017 16:20
Omdat ik ook nog geen brief heb ontvangen en niks in Mijn Overheid, mijn vriend kreeg 'pas' 1,5 week na ontvangst brief zijn geld.

Nou ja, we zien het wel.
Ik ben het levende bewijs dat ze ook eerst kunnen overmaken en dan de brief kunnen sturen.
Alle reacties Link kopieren
promesso schreef:
12-06-2017 11:02
Hier nog steeds niks... :| Niet in Mijn Overheid, geen blauwe brief, en niet op de rekening.

Same here -_-
Alle reacties Link kopieren
promesso schreef:
13-06-2017 15:06
Hier nog steeds niks! Ik heb er een hard hoofd in dat ik voor 1 juli m'n geld heb. :-(
https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/ ... nbelasting

Dan krijg je misschien wel rente vergoed
waterlelieke schreef:
11-06-2017 12:36
Hier dagtekening 10 juni stond op de brief in 'mijn overheid'. Pas aangifte gedaan halverwege april.
Nog niet binnen, maar verwacht het volgende week ergens.

Vroeg me alleen af of iedereen daarbij óók nog een blauwe brief op de deurmat heeft gekregen? Is dat er nog niet af dan die blauwe brieven, vind dat een beetje dubbel. (kan me niet herinneren hoe dat vorig jaar was)
Gisteren geld binnen gekregen! En op hetzelfde moment dus ook nog een blauwe brief op de deurmat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven