Geld & Recht alle pijlers

Alle toeslagen nog niet gestort?

20-07-2012 17:04 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben meerdere daar last van? Ing heeft alles wel binnen, maar abn, rabo, sns etc niet.

Ik zit namelijk op een best flink bedrag te wachten haha en wil gaan shoppen morgen.

Maar ik ga geen geld uitgeven wat nog niet officieel op mijn rekening staat.
Nee klopt,lees net elders op het forum dat er een storing is bij ABN Rabo SNS en meer banken.
Vriend van mij had gebeld. Grote kans dat het maandag word.

De tussenbank van de belastingdienst heeft storing
Hier (Rabo) ook nog niks.
Hier, ASN, ook nog niets.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
hier ook nog niks, en we hebben het gewoon nodig om de maand rond te komen. dus niks lekker shoppen,daar hebben wij het geld niet voor, maar voor de gewone boodschappen. leuk die banken .....pfff
Hetzelfde hier, hoor merel64, het geld is voor de boodschappen en de (vaste) lasten.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Het is kwijt - ja, echt. Er loopt momenteel een onderzoek waar het gebleven is, want zowel de banken als de belastingdienst snappen er niks van.

En ik baal ook. Mijn rekening is leeg, heb het altijd nodig ter overbrugging, want de 22ste of 23ste is mijn uitkering er. Maar nu dus niks en mag echt hopen dat het vandaag nog komt (dat konden ze me niet vertellen), anders wordt het geld lenen.
gelukkig dat ik ING heb dan zeg
quote:schaduwlicht schreef op 20 juli 2012 @ 17:20:

Het is kwijt - ja, echt. Er loopt momenteel een onderzoek waar het gebleven is, want zowel de banken als de belastingdienst snappen er niks van.

En ik baal ook. Mijn rekening is leeg, heb het altijd nodig ter overbrugging, want de 22ste of 23ste is mijn uitkering er. Maar nu dus niks en mag echt hopen dat het vandaag nog komt (dat konden ze me niet vertellen), anders wordt het geld lenen.Het is kwijt? Wie zegt dat dan?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Vandaar.. Ik had ook al drie keer gecheckt.

Balen..
quote:Dana schreef op 20 juli 2012 @ 17:24:

[...]

Het is kwijt? Wie zegt dat dan?De ABN AMRO. Ze weten niet waar het gebleven is, en de belastingdienst weet het ook niet. Dat is hetzelfde als kwijt, toch?
lekker dan, was er echt op aan het rekenen ! heb geen rooie cent meer. wat een k*tzooi !
heb je daar een link van Schaduw? Ik vind niets op google.
Nee Koettie, heb ik niet, ik heb ze gebeld namelijk.
quote:schaduwlicht schreef op 20 juli 2012 @ 17:27:

[...]

De ABN AMRO. Ze weten niet waar het gebleven is, en de belastingdienst weet het ook niet. Dat is hetzelfde als kwijt, toch? Niet om lullig te doen, maar ik vind het nogal ongeloofwaardig. Dan zou het toch wel op de site van de banken de Belastingdienst staan, en met grote koppen in de kranten en op nu.nl zijn vermeld?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Oh. Nuja, wat Dana zegt dan inderdaad.. Lijkt me dat ze dat dan wel ergens zouden melden?
Ah, de Rabobank meldt op Twitter dat er inderdaad onderzoek wordt gedaan nav meerdere meldingen dat toeslagen nog niet over zijn gemaakt. Maar dat het geld echt kwijt is, vind ik niet terug. Nou ja, ik zal voor iedereen die het treft in elk geval duimen dat het snel wordt gestort.
Abn amro huurtoeslag binnen net
Tsja, kan ik niks aan doen. Dit is wat ze mij hebben verteld. Er loopt nog een onderzoek en verder weten ze het ook niet. Er valt dus niet zoveel te melden en zolang er verder niks bekend is, is het wel logisch dat ze het niet meteen van de daken schreeuwen.
quote:Dana schreef op 20 juli 2012 @ 17:37:

Ah, de Rabobank meldt op Twitter dat er inderdaad onderzoek wordt gedaan nav meerdere meldingen dat toeslagen nog niet over zijn gemaakt. Maar dat het geld echt kwijt is, vind ik niet terug. Nou ja, ik zal voor iedereen die het treft in elk geval duimen dat het snel wordt gestort.Er loopt een onderzoek omdat ze niet weten waar het gebleven is. Is dat kwijt of is dat kwijt? Niet kwijt als in weg en nooit meer terug te vinden, maar als in 'Het is ergens, maar niemand weet waar'.
Hier ING en idd al vanochtend binnen...
Dat doet de ABN ook wel eens met mijn spaargeld. De ene dag schrijven ze het af en de dag erna wordt het pas op mijn spaarrekening gestort. Een makkelijke manier om ergens een gat te dichten, denk ik.
ABN AMRO binnen, (zorgtoeslag), SNS (zorg en huur) niet binnen.
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
Pffff nou hier (ABN) nog steeds niks

Ik heb nog hoop,plaese!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven