Geld & Recht alle pijlers

Alle verzekeringen bij een verzekeraar of niet.

10-12-2017 13:29 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn verzekeraar heeft vanwege de vele schadeclaims de premie voor de 2e keer verhoogd, eigenlijk wil ik daar weg want ik ben klaar met die eeuwige verhogingen van ze.
Ik heb verschillende verzekeringen lopen bij verschillende verzekeraars en eigenlijk wil ik alles onder 1 dak waarbij ik 1 bedrag betaal.
Hoe hebben jullie dat geregeld? Her en der verzekerd omdat het bij de een goedkoper is dan bij de ander, of alles bij een verzekeraar?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
10-12-2017 17:33
Neen die schadeclaims zijn niet van mij, ik nog nooit een schadeclaim ingediend, het aantal schademeldingen op de inboedelverzekering van tablets en smartphones is enorm gestegen ook claims van wateroverlast zijn gestegen (dit staat letterlijk in hun brief) ik ben dus de dupe van andermans claimgedrag, daar heb ik geen trek meer in
Dit doen alle verzekeraars. Samen de risico’s dragen is nou eenmaal de kern van verzekeren. Kan wel dat andereverzekeraars het niet of anders uitleggen.
Dahlia74 schreef:
11-12-2017 08:24
Ik ook en vind het ideaal. Ze kennen onze situatie goed, weten goed wat we wel en niet willen en ik kan ze dag en nacht bellen. Zorgverzekering, reisverzekering en RBS heb ik wel zelf geregeld. Bij anderen kreeg ik niet de voorwaarden die ik nu wel heb.
haha jij beschrijft het alsof het je beste vriend is die volop met je meedenkt en die je een warm hart toedraagt met je 24uurs service

ik wens je veel schadevrije jaren op je roze verzekeringswolk

Feit is dat verzekeraars hun best zullen doen zo weinig mogelijk uit te keren als je claimt om het jaar erop alsnog de schades op de verzekeringnemers af te wentelen dmv hogere premies.

Kijk vooral goed naar die oneindige kleine lettertjes die polisvoorwaarden heet voordat je je laat verblinden door pakketkortingen of wollige/hippe marketing campagnes dat verzekeraars je best bud zijn.

Het loont eerder om ieder jaar over te stappen dan in een lamgdurige "pakketkorting" te trappen (mits je geen schades geclaimd hebt)
Alle reacties Link kopieren
Mijn tussenpersoon assurantiën, waar het hier dus om gaat, loont zeker. Gebaseerd op ervaringen niet op roze wolk ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven