Als je de loterij wint...

zondag 31 december 2017 om 11:48
Zo, net op de valreep twee halve oudejaarsloten gekocht. Natuurlijk is de kans dat je wint enorm klein maar ik vind het heerlijk om te fantaseren haha! Wat zou jij doen?
TO trapt, uiteraard, af:
- stoppen met werken! Ja echt! In ieder geval voorlopig
-een leuk sfeervol boerderijtje kopen met mega-tuin. Oh en een tuinman en schoonmaakster komen er dan ook!
- een andere auto
-een deel geven aan ouders en zussen.
TO trapt, uiteraard, af:
- stoppen met werken! Ja echt! In ieder geval voorlopig
-een leuk sfeervol boerderijtje kopen met mega-tuin. Oh en een tuinman en schoonmaakster komen er dan ook!
- een andere auto
-een deel geven aan ouders en zussen.

zondag 31 december 2017 om 20:22
Succes met de laatste loodjes!!! Dat wordt een bijzonder nieuw jaar!Pointer schreef: ↑31-12-2017 20:20Zit te wachten op de bevalling dus wacht nog even door. Anders had ik gelijk in het vliegtuig gezeten naar een warm land. Nu zou ik onwijs online gaan shoppen voor de kleine. We zouden beide onze banen opzeggen. Man zou een auto kopen. Verder vind ik het even lastig in te schatten wat ik hoogzwanger en in de kraamperiode met veel geld zou doen. Daarna waarschijnlijk veel reizen.

zondag 31 december 2017 om 20:25
Net of 't niet opvalt dat je niet meer hoeft te werken, je huis laat verbouwen, een tuinman neemt en 'n vette SUV gaat rijden.Superhuisvrouw schreef: ↑31-12-2017 12:25Gisteren stond nog in de telegraaf dat de helft van de nederlanders een lot koopt. En 15 procent werd zelfs verzwegen voor de partner het niet aan de grote klok werd gehangen dus niet aan vrienden kinderen

zondag 31 december 2017 om 23:25

maandag 1 januari 2018 om 09:32
appeltjesgroen schreef: ↑01-01-2018 09:02De website van de Staatsloterij is al een half uur gecrasht, dus ik kan niet zien of ik iets gewonnen heb. Ach, is maar goed ook: is toch mooi weer een half uur langer dromen van de hoofdprijs voor je wordt teruggeslingerd in de werkelijkheid![]()

maandag 1 januari 2018 om 12:23
Ik ben die andere helft van Nederland (alhoewel ik even twijfelde).
Met zo’n som geld huurde ik een personal trainer in en liet ik mijn maaltijden klaarmaken. Nadat ik terug in conditie ben en de extra 10 kilo eraf is ga ik op reis en ga sightrunnen in oa Londen, Berlijn en Kopenhagen (en misschien New York - in elk geval moet het er redelijk vlak zijn). En dan misschien door voor de Great Wall Marathon (niet gelijk de hele hoor). En daarna ga ik me bezinnen op mijn verdere leven hier.
Met zo’n som geld huurde ik een personal trainer in en liet ik mijn maaltijden klaarmaken. Nadat ik terug in conditie ben en de extra 10 kilo eraf is ga ik op reis en ga sightrunnen in oa Londen, Berlijn en Kopenhagen (en misschien New York - in elk geval moet het er redelijk vlak zijn). En dan misschien door voor de Great Wall Marathon (niet gelijk de hele hoor). En daarna ga ik me bezinnen op mijn verdere leven hier.
maandag 1 januari 2018 om 12:49
Heerlijk om te fantaseren. Ik heb wel wat ideeen:
- Allereerst een bungalowtje (of ander mooi huisje - wel vrijstaand), ergens in het zuiden van de stad met een (zelfstandige) aanleunvleugel voor mijn ouders.
- Een leuk autootje: Mini of een Fiat 500.
- Een elektrische fiets
- Meer aandacht voor mijn gezondheid (vaker gezond koken, yoga, etc.)
- Allereerst een bungalowtje (of ander mooi huisje - wel vrijstaand), ergens in het zuiden van de stad met een (zelfstandige) aanleunvleugel voor mijn ouders.
- Een leuk autootje: Mini of een Fiat 500.
- Een elektrische fiets
- Meer aandacht voor mijn gezondheid (vaker gezond koken, yoga, etc.)

maandag 1 januari 2018 om 13:29
Niks verloren!!!
Het eindcijfer (wat ik gekocht heb voor januari 2018) had geen grote prijs. Wel een mini, maar daar ga ik niet voor.
Grappig vind ik het GELUKSGETAL http://teletekst-data.nos.nl/webtekst?p=550-19
Maar ik heb dus 12 euro gespaard om volgend dit jaar te kunnen meespelen.
Het eindcijfer (wat ik gekocht heb voor januari 2018) had geen grote prijs. Wel een mini, maar daar ga ik niet voor.
Grappig vind ik het GELUKSGETAL http://teletekst-data.nos.nl/webtekst?p=550-19
Maar ik heb dus 12 euro gespaard om volgend dit jaar te kunnen meespelen.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 01-01-2018 13:31
25.80% gewijzigd

maandag 1 januari 2018 om 13:30
Oooeeh wat heerlijk! Ik heb helaas niets gewonnen en dat zal er ook vast niet van komen, maar wat dromen mag altijd... ^^
Ik zou stoppen met werken waar ik werk en zelf een stichting oprichten, bijvoorbeeld voor jongeren en kinderen die tussen wal, schip en verschillende wetten vallen in Nederland. Daar zou ik me dan op richten.
Ik zou ons huis afbetalen en een nieuw huis kopen. Een mooie woonboerderij, waar ik samen met mijn man veel dieren kan opvangen (die anders naar de slacht hadden gemoeten, asieldieren, whatever). Dat is sowieso mijn droom, maar daar heb ik nu geen tijd voor vanwege mijn werk en we wonen ook niet handig
. Daarnaast koop ik een huis in Finland, dichtbij de familie van mijn man. Dan kunnen we vaker op en neer.
Ik zou mijn (schoon)familie een schenking doen. Daarnaast lekker samen op reis, heerlijk even genieten van een heel overdadig budget.
Ik zou mijn garderobe en mijn make up stash aanpassen met behulp van een professional die goed weet wat mij zou staan. Dat lijkt me echt leuk, om eens nieuwe dingen te proberen die goed bij mijn figuur/gezicht passen.
Wat er overblijft, wordt gespaard voor ons kind en voor onszelf, natuurlijk.
Man, man, man... wat heerlijk!
maar ik heb nu ook niets te klagen en ben heel dankbaar voor wat ik al heb!
Ik zou stoppen met werken waar ik werk en zelf een stichting oprichten, bijvoorbeeld voor jongeren en kinderen die tussen wal, schip en verschillende wetten vallen in Nederland. Daar zou ik me dan op richten.
Ik zou ons huis afbetalen en een nieuw huis kopen. Een mooie woonboerderij, waar ik samen met mijn man veel dieren kan opvangen (die anders naar de slacht hadden gemoeten, asieldieren, whatever). Dat is sowieso mijn droom, maar daar heb ik nu geen tijd voor vanwege mijn werk en we wonen ook niet handig

Ik zou mijn (schoon)familie een schenking doen. Daarnaast lekker samen op reis, heerlijk even genieten van een heel overdadig budget.
Ik zou mijn garderobe en mijn make up stash aanpassen met behulp van een professional die goed weet wat mij zou staan. Dat lijkt me echt leuk, om eens nieuwe dingen te proberen die goed bij mijn figuur/gezicht passen.
Wat er overblijft, wordt gespaard voor ons kind en voor onszelf, natuurlijk.
Man, man, man... wat heerlijk!