Als je de loterij wint...

zondag 31 december 2017 om 11:48
Zo, net op de valreep twee halve oudejaarsloten gekocht. Natuurlijk is de kans dat je wint enorm klein maar ik vind het heerlijk om te fantaseren haha! Wat zou jij doen?
TO trapt, uiteraard, af:
- stoppen met werken! Ja echt! In ieder geval voorlopig
-een leuk sfeervol boerderijtje kopen met mega-tuin. Oh en een tuinman en schoonmaakster komen er dan ook!
- een andere auto
-een deel geven aan ouders en zussen.
TO trapt, uiteraard, af:
- stoppen met werken! Ja echt! In ieder geval voorlopig
-een leuk sfeervol boerderijtje kopen met mega-tuin. Oh en een tuinman en schoonmaakster komen er dan ook!
- een andere auto
-een deel geven aan ouders en zussen.

zondag 31 december 2017 om 11:57
Het allereerste wat wij zouden doen is een huis kopen. We wonen nu in een ontzettend veel te duur huurappartement, en we willen graag een koophuis. Dan zou het een mooie 2-onder-1-kap worden denk ik.
Verder zou ik ook zeker mijn ouders en schoonouders een leuk bedrag of cadeau geven.
En verder heb ik geen idee. Ik ben zo al gelukkig, ik heb verder geen enorme wensen.
Verder zou ik ook zeker mijn ouders en schoonouders een leuk bedrag of cadeau geven.
En verder heb ik geen idee. Ik ben zo al gelukkig, ik heb verder geen enorme wensen.
zondag 31 december 2017 om 12:01
Ik zou stoppen met werken en op zoek gaan naar een huis met bijgebouw voor mijn moeder en haar man om zo beter te kunnen mantelzorgen. Ook zou ik geld wegzetten voor onze kinderen. En ik ging met mijn liefste vriendin een schandalig luxe shopweekend in New York doen.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining

zondag 31 december 2017 om 12:12
In willekeurige volgorde:
Een huis kopen. Vrijstaand, maar dan ook echt vrijstaand. Ook geen buren op 5 m afstand.
Nieuwe auto misschien. Ik heb een auto die het prima doet, ik geef daar verder niet zoveel om.
Mooie reis maken.
Ik denk niet dat ik stop met werken, maar ik zou het anders inrichten. Minder uren wellicht, of geen weekenden en feestdagen meer. Als dat niet mogelijk is ga ik wel vrijwilligerswerk doen. Ik vind het fijn om wel iets te doen.
Een woonvorm opzetten voor mijn zoon.
Geld of goederen weggeven aan familie e/o goede doelen.
Een huis kopen. Vrijstaand, maar dan ook echt vrijstaand. Ook geen buren op 5 m afstand.
Nieuwe auto misschien. Ik heb een auto die het prima doet, ik geef daar verder niet zoveel om.
Mooie reis maken.
Ik denk niet dat ik stop met werken, maar ik zou het anders inrichten. Minder uren wellicht, of geen weekenden en feestdagen meer. Als dat niet mogelijk is ga ik wel vrijwilligerswerk doen. Ik vind het fijn om wel iets te doen.
Een woonvorm opzetten voor mijn zoon.
Geld of goederen weggeven aan familie e/o goede doelen.
zondag 31 december 2017 om 12:18
Ik zou een grote zorgwoning laten bouwen waar alles in zit wat mijn oudste kind nodig heeft. En dan weer zelf totaal de regie hebben over de zorg.
en dan zou ik een iets kleinere variant daarvan neerzetten in Frankrijk zodat hij ook weer met ons mee kan op vakantie.
Dat zijn mijn 2 grootste wensen. We hebben een half lot en met die 15 miljoen moet het makkelijk kunnen
hard duimen vanavond.
en dan zou ik een iets kleinere variant daarvan neerzetten in Frankrijk zodat hij ook weer met ons mee kan op vakantie.
Dat zijn mijn 2 grootste wensen. We hebben een half lot en met die 15 miljoen moet het makkelijk kunnen

Stressed is just desserts spelled backwards

zondag 31 december 2017 om 12:20
Huis aflossen.
Geld reserveren voor de studie van de kinderen.
Eén van mijn twee banen opzeggen en de vrij gekomen tijd investeren als vrijwilliger bij mijn andere baan.
Gift doen aan een lokaal doel.
Zus en zwager uit de brand helpen.
Kinderen helpen een huis te kopen.
Iets groter autootje gaan rijden.
In deze volgorde, dus als ik 'maar' 10 duizend win, dan wordt het grootste deel niet gedaan.
Geld reserveren voor de studie van de kinderen.
Eén van mijn twee banen opzeggen en de vrij gekomen tijd investeren als vrijwilliger bij mijn andere baan.
Gift doen aan een lokaal doel.
Zus en zwager uit de brand helpen.
Kinderen helpen een huis te kopen.
Iets groter autootje gaan rijden.
In deze volgorde, dus als ik 'maar' 10 duizend win, dan wordt het grootste deel niet gedaan.
zondag 31 december 2017 om 12:21
zondag 31 december 2017 om 12:28
- Huis afbetalen.
- Aardig bedragje aan de kant zetten voor de kinderen.
- een rechtsvorm oprichten waarbij mensen / organisaties projecten kunnen indienen die dan financiële steun krijgen.
Dan kies ik er die projecten uit die stroken met mijn normen en waarden (respect voor autonomie van mensen, evenwaardigheid, respect voor mens, dier en milieu etc).
Naarmate dat groeit, zou ik gaandeweg minder gaan werken en meer met de organisatie hiervan bezig zijn.
- Aardig bedragje aan de kant zetten voor de kinderen.
- een rechtsvorm oprichten waarbij mensen / organisaties projecten kunnen indienen die dan financiële steun krijgen.
Dan kies ik er die projecten uit die stroken met mijn normen en waarden (respect voor autonomie van mensen, evenwaardigheid, respect voor mens, dier en milieu etc).
Naarmate dat groeit, zou ik gaandeweg minder gaan werken en meer met de organisatie hiervan bezig zijn.

zondag 31 december 2017 om 12:30
wat wordt verzwegen? Dat men een lot gekocht heeft?Superhuisvrouw schreef: ↑31-12-2017 12:25Gisteren stond nog in de telegraaf dat de helft van de nederlanders een lot koopt. En 15 procent werd zelfs verzwegen voor de partner het niet aan de grote klok werd gehangen dus niet aan vrienden kinderen

zondag 31 december 2017 om 12:32
Veel ouderen was in het nieuws.
Ik koop een huis en start wat projecten waar ik in geloof.
Dus letterlijk meer ruimte krijg. Onderhoud kan ik dan uitbesteden.
Andere auto en andere fiets. Misschien een vakantiehuisje waar ook familie en andere goede kennissen gebruik van kunnen maken. Met fietsenstalling voor mijn oude fiets. Oude meubels kunnen ook daar heen.
Maar ik win het niet en dus heb ik alvast een vijfde lot gekocht voor de 1e loterij van 2018. Mijn goede voornemen van het nieuwe jaar is winnen.
Ja, ik koos het eindcijfer wat ik anders zou kiezen. Dus toch een klein beetje loterij.
Gisteren vergeten om in de lotto te spelen. Doe ik alleen aan het einde van het jaar. Ik heb 2 keer gratis meespelen mis gelopen. Dus quitte gespeeld. Niets verloren.

Ik koop een huis en start wat projecten waar ik in geloof.
Dus letterlijk meer ruimte krijg. Onderhoud kan ik dan uitbesteden.
Andere auto en andere fiets. Misschien een vakantiehuisje waar ook familie en andere goede kennissen gebruik van kunnen maken. Met fietsenstalling voor mijn oude fiets. Oude meubels kunnen ook daar heen.
Maar ik win het niet en dus heb ik alvast een vijfde lot gekocht voor de 1e loterij van 2018. Mijn goede voornemen van het nieuwe jaar is winnen.
Ja, ik koos het eindcijfer wat ik anders zou kiezen. Dus toch een klein beetje loterij.
Gisteren vergeten om in de lotto te spelen. Doe ik alleen aan het einde van het jaar. Ik heb 2 keer gratis meespelen mis gelopen. Dus quitte gespeeld. Niets verloren.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 31-12-2017 12:43
6.40% gewijzigd

zondag 31 december 2017 om 12:32
Superhuisvrouw schreef: ↑31-12-2017 12:25Gisteren stond nog in de telegraaf dat de helft van de nederlanders een lot koopt. En 15 procent werd zelfs verzwegen voor de partner het niet aan de grote klok werd gehangen dus niet aan vrienden kinderen
Ik geloof ook niet dat ik het zou vertellen. De meeste dingen die ik wil doen kunnen ook anoniem. Alleen man, kinderen en ik zouden er dan van weten.

zondag 31 december 2017 om 12:34
Dat vind ik zo supergierig. Kom op zeg. Je kinderen!Superhuisvrouw schreef: ↑31-12-2017 12:25Gisteren stond nog in de telegraaf dat de helft van de nederlanders een lot koopt. En 15 procent werd zelfs verzwegen voor de partner het niet aan de grote klok werd gehangen dus niet aan vrienden kinderen

zondag 31 december 2017 om 12:59

zondag 31 december 2017 om 13:01
Is dat belangrijk?Superhuisvrouw schreef: ↑31-12-2017 12:59Je krijgt een grote erfenis wat is groot maar koopt een autootje.
Wel een nieuwe auto toch?