Andermans auto op mijn naam
vrijdag 27 januari 2017 om 09:38
Mijn vader wilt zijn auto op mijn naam laten zetten maar eigenlijk wil ik dat liever niet. Ik heb alleen het gevoel geen keus te hebben en ik durf geen nee te zeggen.
Ik heb al een beetje gezocht op het internet maar wat zijn de nadelen ervan?
Hij heeft volgens mij nooit boetes maar wel geldproblemen.
Ik heb al een beetje gezocht op het internet maar wat zijn de nadelen ervan?
Hij heeft volgens mij nooit boetes maar wel geldproblemen.
dinsdag 31 januari 2017 om 06:16
TO,
Absoluut NOOIT een auto van een ander op jouw naam zetten. Gewoon echt niet doen! Ik zie in mijn werk alleen maar ellende bij mensen die dit wel hebben gedaan en de meesten dachten ook dat zij vader/moeder/broer/beste vriend ook konden vertrouwen.
Zeker niet doen als je vader al schulden heeft: kan hij de kosten van een auto uberhaupt wel dragen? Weet dat er bij jou aangeklopt wordt bij iedere boete etc. En jij bent verantwoordelijk voor de betaling.
Absoluut NOOIT een auto van een ander op jouw naam zetten. Gewoon echt niet doen! Ik zie in mijn werk alleen maar ellende bij mensen die dit wel hebben gedaan en de meesten dachten ook dat zij vader/moeder/broer/beste vriend ook konden vertrouwen.
Zeker niet doen als je vader al schulden heeft: kan hij de kosten van een auto uberhaupt wel dragen? Weet dat er bij jou aangeklopt wordt bij iedere boete etc. En jij bent verantwoordelijk voor de betaling.