Geld & Recht alle pijlers

Arbeidsrecht vraagje

26-01-2012 19:31 9 berichten
Weggehaald ivm herkenbaarheid
Alle reacties Link kopieren
Dat is een ingewikkelde arbeidsrechtelijke vraag waar recent veel jurisprudentie over is geweest.

Het hangt van een heleboel zaken af. Zijn de vakbonden en OR ingeschakeld en akkoord gegaan, is er een wijzingingsbeding in de arbeidsovereenkomst opgenomen en nog meer vragen en variabelen.

Ik ga daar verder niet op in op een forum maar raad je aan advies te vragen aan de vakbond (als je lid bent) of je rechtsbijstandsverzekering (als je die hebt) of een advocaat (waarbij je misschien in aanmerking komt voor een toevoeging).
Eens met Hiltje, er zijn teveel variabelen om daar een eenvoudig antwoord op te kunnen geven.
In onze woonplaats kun je gratis advies krijgen bij het Juridisch loket. Wellicht hebben ze dat ook waar jij woont. Succes.
Man is lid van vakbond dus dan gaan we daar maar eens om informatie vragen. Ik zal de op weghalen. Bedankt in ieder geval.
Bij ons is het zo dat je met een contract voor 36 uur maar 33.6 uur werkt ivm je wettelijke rusttijden. Je krijgt dus wel 36 uur betaald
Succes, ik vrees alleen dat het niet tegen te houden is.
quote:tikal schreef op 26 januari 2012 @ 19:55:

Succes, ik vrees alleen dat het niet tegen te houden is.Ik weet het wel zeker... het is een groot concern. Maar we willen ons in ieder geval goed informeren.
quote:Tuorrebout schreef op 26 januari 2012 @ 20:53:

[...]

Ik weet het wel zeker... het is een groot concern. Maar we willen ons in ieder geval goed informeren.Dat is altijd goed, zo weet dat het klopt en je niet achter je rug om genaaid wordt met een oneigelijke regeling. Waarschijnlijk is het dan ook makkelijker om je er dan bij neer te leggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven