Bank vraag
vrijdag 12 september 2025 om 19:59
Ik kreeg eerder vandaag een mail van mijn werkgever dat de betaling voor deze periode (afgelopen 4 weken) is afgehandeld aan is aangeboden aan de bank maar dat tot hun spijt de bank dit niet op tijd heeft kunnen verwerken.
Wat mis ik hier? Ik heb hier geen enkele ervaring mee maar als je geld naar iemand overmaakt dan staat het er toch bijna gelijk op bij de ander? De mail geeft aan uiterlijk maandag maar kan het er ook morgen al zijn? Of werkt de bank met een heel ander systeem dat enkel tijdens kantooruren werkt of zo?
Ik baal hier behoorlijk van namelijk.
Wat mis ik hier? Ik heb hier geen enkele ervaring mee maar als je geld naar iemand overmaakt dan staat het er toch bijna gelijk op bij de ander? De mail geeft aan uiterlijk maandag maar kan het er ook morgen al zijn? Of werkt de bank met een heel ander systeem dat enkel tijdens kantooruren werkt of zo?
Ik baal hier behoorlijk van namelijk.
zaterdag 13 september 2025 om 22:59
zondag 14 september 2025 om 11:56
Echt irritant, want ze hebben die hele 5e week voor de betaling. Je kunt er wel wat van zeggen maar die paar dagen is te weinig om er echt werk van te maken.
Hier gelukkig wel netjes. Uiterlijke dag is 24e dat betekent in de praktijk 23e en soms wat eerder, afhankelijk van hoe het weekend valt. Mocht er dan een keer iets niet doorgaan, heb je het in ieder geval dus wel op de uiterlijke dag (24e).
Hier gelukkig wel netjes. Uiterlijke dag is 24e dat betekent in de praktijk 23e en soms wat eerder, afhankelijk van hoe het weekend valt. Mocht er dan een keer iets niet doorgaan, heb je het in ieder geval dus wel op de uiterlijke dag (24e).

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in