Geld & Recht alle pijlers

BEDANKT!

25-04-2012 17:45 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
...aan die mensen die zo eerlijk waren! Ik wilde geld overboeken naar een rekening en had me vergist in 1 cijfer (mobiel bankieren, kleine toetsjes! )

Het ging wel even over 500 euro....

Het werd direct terug gestort met de mededeling: Ik denk niet dat dit voor ons bedoeld is!

De bank mag hun adres niet geven, anders had ik een bedankje gestuurd...

Misschien lezen ze hier: Boeke uit Groningen: Bedankt!!

500 euro is namelijk voor mij (en vele anderen) een behoorlijk bedrag...
Wat een fijne ervaring Nammma!
quote:Nammma schreef op 25 april 2012 @ 18:06:

Ik was ook heel verbaasd, ik baalde eerst toen ik zag dat ik het naar verkeerde mensen had overgemaakt. Maar zo "verkeerd" zijn ze niet, want ze boekten het direct terug!

Ik mag per dag maar 1000 euro overmaken...ik had dus die 500 later nog naar het goede nummer overgemaakt...dus nu moet ik wachten tot morgen voordat ik een bedrag voor bloemen kan overmaken...

Ik hoop echt dat iemand die hen kent dit leest en hen mijn dank vast overbrengen!Als dat niet het geval is, vind het ik overmaken met in de omschrijving de boodschap: dankjewel! Een hele goede. Wat fijn zeg, zulke mensen!
Weet je wat ik zo leuk vind? Dat ik tegen mensen (die altijd zeuren over de normen en waarden van deze tijd): Zie je wel, mijn vertrouwen is mensen is terecht!
quote:Nammma schreef op 25 april 2012 @ 18:12:

Weet je wat ik zo leuk vind? Dat ik tegen mensen (die altijd zeuren over de normen en waarden van deze tijd): Zie je wel, mijn vertrouwen is mensen is terecht! Wat fijn voor je Namma, wat een goed gevoel moet dat geven.
Fam Boeke uit Grûn
quote:Nammma schreef op 25 april 2012 @ 18:07:

[...]

Ja, maar helaas is het voor veel mensen niet zo gewoon....Nee, klopt, ik merk steeds meer hoe makkelijk / onbeschoft mensen zijn uitgevallen. Vorige week nog, had iets uitgeleend aan iemand waar ik die persoon op dat moment heel erg mee uit de brand hielp, ''oh je krijgt echt een bos bloemen van me!''. Nou, vandaag het ding teruggekregen, nog geen bedankje (of reep chocolade wat mij betreft) erbij. Jammer.
Persoonlijk vind ik het niet meer dan normaal wat Boeke heeft gedaan.

Desalniettemin zou ik zeker iets van 25 euro op het rekeningnummer van Boeke storten.
quote:limelight schreef op 25 april 2012 @ 18:20:

Persoonlijk vind ik het niet meer dan normaal wat Boeke heeft gedaan.

Desalniettemin zou ik zeker iets van 25 euro op het rekeningnummer van Boeke storten.Nu niet overdrijven. Dat zouden ze vast zelf ook niet willen. 7,50 of een tientje is een mooi gebaar.
Limelight, als ik genoeg geld zou hebben, zou ik dat ook doen. Maar 25 euro is dan net iets teveel voor me. Maar ik ga zeker iets overmaken als dank, zodat ze een bos bloemen kunnen kopen.
quote:charlottecharles schreef op 25 april 2012 @ 18:17:

[...]

Nee, klopt, ik merk steeds meer hoe makkelijk / onbeschoft mensen zijn uitgevallen. Vorige week nog, had iets uitgeleend aan iemand waar ik die persoon op dat moment heel erg mee uit de brand hielp, ''oh je krijgt echt een bos bloemen van me!''. Nou, vandaag het ding teruggekregen, nog geen bedankje (of reep chocolade wat mij betreft) erbij. Jammer.Jij hebt het nog teruggekregen, hier niet, geld bedrag geleend aan buuf en kreeg de helft terug omdat zij hoog bij laag blijft beweren het volledige geld neergelegd te hebben op mijn dressoir
Jeeee Nammma wat fijn zeg! En leuk idee inderdaad om een kleinigheidje over te maken als bedankje.

Gek eigenlijk he, dat dit zomaar kan, typfoutje maken en dan je geld kwijt kunnen zijn.
quote:-no-nick- schreef op 25 april 2012 @ 18:28:

[...]

Jij hebt het nog teruggekregen, hier niet, geld bedrag geleend aan buuf en kreeg de helft terug omdat zij hoog bij laag blijft beweren het volledige geld neergelegd te hebben op mijn dressoir

Jezus mina

(het ging in mijn geval niet om geld)
Maar blijf in de goedheid van de mensen geloven, op de buuf na
quote:-no-nick- schreef op 25 april 2012 @ 18:30:

Maar blijf in de goedheid van de mensen geloven, op de buuf na

Ik verwacht niks meer, kan het alleen maar meevallen.

Kaartjes sturen, ook zo iets. Ik ben (was) de enige in Nederland denk ik die nog een kaartje stuurt bij verjaardag / geboorte / verhuizing etc. Doe ik ook niet meer.
Goh, ik dacht dat IK de enige was die dat nog deed!!

Maar ik ben twee jaar geleden in mijn eigen huis bestolen door een kamerbewoner....mobiel, geld, camera: weg!

Ondanks dat wil ik toch blijven geloven in mensen, vertrouwen hebben, al ben ik wel wat behoedzamer geworden...
Dat kaarten sturen deed ik ook, vond het zo leuk om een kaartje uit te zoeken en iets te schrijven en op de bus doen...

Nooit een bedankje, ben er ook mee gestopt, terwijl ik het nog steeds gezellig vind, kaarten

Mijn kind vind het wél altijd leuk om een kaart te krijgen van mij, eens in de zoveel tijd, doet haar goed merk ik, wij wonen ook best ver van elkaar vandaan
Mijn motto wil ik met jullie delen:

Lessons of Life...

I feared being alone

until I learned to like

myself.

I feared failure

until I realized that I only

fail when I don't try.

I feared success

until I realized

that I had to try

in order to be happy

with myself.

I feared people's opinions

until I learned that

people would have opinions

about me anyway.

I feared rejection

until I learned to

have faith in myself.

I feared pain

until I learned that

it's necessary

for growth.

I feared the truth

until I saw the

ugliness in lies.

I feared life

until I experienced

its beauty.

I feared death

until I realized that it's

not an end, but a beginning.

I feared my destiny,

until I realized that

I had the power to change

my life.

I feared hate

until I saw that it

was nothing more than

ignorance.

I feared love

until it touched my heart,

making the darkness fade

into endless sunny days.

I feared ridicule

until I learned how

to laugh at myself.

I feared growing old

until I realized that

I gained wisdom every day.

I feared the future

until I realized that

life just kept getting

better.

I feared the past

until I realized that

it could no longer hurt me.

I feared the dark

until I saw the beauty

of the starlight.

I feared the light

until I learned that the

truth would give me

strength.

I feared change,

until I saw that

even the most beautiful butterfly

had to undergo a metamorphosis

before it could fly.
quote:-no-nick- schreef op 25 april 2012 @ 18:36:

Dat kaarten sturen deed ik ook, vond het zo leuk om een kaartje uit te zoeken en iets te schrijven en op de bus doen...

Nooit een bedankje, ben er ook mee gestopt, terwijl ik het nog steeds gezellig vind, kaarten

Mijn kind vind het wél altijd leuk om een kaart te krijgen van mij, eens in de zoveel tijd, doet haar goed merk ik, wij wonen ook best ver van elkaar vandaan

Da's lief! Ik vind het ook altijd fijn om een kaartje te krijgen van mijn mama.

Kaarten sturen en krijgen is ook onwijs gezellig, en je hebt zo veel leuke! Ik heb nog een bak vol staan hier.
quote:Nammma schreef op 25 april 2012 @ 18:27:

Limelight, als ik genoeg geld zou hebben, zou ik dat ook doen. Maar 25 euro is dan net iets teveel voor me. Maar ik ga zeker iets overmaken als dank, zodat ze een bos bloemen kunnen kopen.Prima hoor, maar ik ging even uit van in verhouding tot die 500 euro en denkende aan dat je voor hetzelfde het niet had terug gekregen.
quote:Nammma schreef op 25 april 2012 @ 18:36:

Goh, ik dacht dat IK de enige was die dat nog deed!!

Maar ik ben twee jaar geleden in mijn eigen huis bestolen door een kamerbewoner....mobiel, geld, camera: weg!

Ondanks dat wil ik toch blijven geloven in mensen, vertrouwen hebben, al ben ik wel wat behoedzamer geworden...

Wat triest en dat door een kamer bewoner, jakkes, dan krijgt je vertrouwen wel een deukje maar gaat wel weer weg

Zo heb ik eens iemand op straat een 10 euro biljet zien laten vallen, was toen slecht ter been maar ging erachteraan, die man liep zo snel en ik er maar achteraan hobbelen en roepen, eindelijk, stopte hij en keek zoooooo verbaasd dat ik hem uitlegde van het geld, bedankt zei hij, en liep snel door.
quote:charlottecharles schreef op 25 april 2012 @ 18:39:

[...]

Da's lief! Ik vind het ook altijd fijn om een kaartje te krijgen van mijn mama.

Kaarten sturen en krijgen is ook onwijs gezellig, en je hebt zo veel leuke! Ik heb nog een bak vol staan hier. Ga haar zo een kaartje sturen, heb ook leuke liggen van Flow, vind ze leuk en zij bewaard ze ook.
Beetje off topic Nammma sorry
quote:charlottecharles schreef op 25 april 2012 @ 18:32:

Kaartjes sturen, ook zo iets. Ik ben (was) de enige in Nederland denk ik die nog een kaartje stuurt bij verjaardag / geboorte / verhuizing etc. Doe ik ook niet meer.Gewoon blijven sturen @CC, een kaartje een kleine moeite een groot plezier.
quote:-no-nick- schreef op 25 april 2012 @ 18:46:

[...]

Ga haar zo een kaartje sturen, heb ook leuke liggen van Flow, vind ze leuk en zij bewaard ze ook.

Lief!! Die stuurde mijn moeder me ook, uit die agenda!

Lieve mama's!
quote:-no-nick- schreef op 25 april 2012 @ 18:47:

Beetje off topic Nammma sorry

Geeft niet...behalve Namma ben ik ook Mamma...

Ik stuur mijn dochter ook graag kaartjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven