BEDANKT!
woensdag 25 april 2012 om 17:45
...aan die mensen die zo eerlijk waren! Ik wilde geld overboeken naar een rekening en had me vergist in 1 cijfer (mobiel bankieren, kleine toetsjes! )
Het ging wel even over 500 euro....
Het werd direct terug gestort met de mededeling: Ik denk niet dat dit voor ons bedoeld is!
De bank mag hun adres niet geven, anders had ik een bedankje gestuurd...
Misschien lezen ze hier: Boeke uit Groningen: Bedankt!!
500 euro is namelijk voor mij (en vele anderen) een behoorlijk bedrag...
Het ging wel even over 500 euro....
Het werd direct terug gestort met de mededeling: Ik denk niet dat dit voor ons bedoeld is!
De bank mag hun adres niet geven, anders had ik een bedankje gestuurd...
Misschien lezen ze hier: Boeke uit Groningen: Bedankt!!
500 euro is namelijk voor mij (en vele anderen) een behoorlijk bedrag...
woensdag 25 april 2012 om 18:10
quote:Nammma schreef op 25 april 2012 @ 18:06:
Ik was ook heel verbaasd, ik baalde eerst toen ik zag dat ik het naar verkeerde mensen had overgemaakt. Maar zo "verkeerd" zijn ze niet, want ze boekten het direct terug!
Ik mag per dag maar 1000 euro overmaken...ik had dus die 500 later nog naar het goede nummer overgemaakt...dus nu moet ik wachten tot morgen voordat ik een bedrag voor bloemen kan overmaken...
Ik hoop echt dat iemand die hen kent dit leest en hen mijn dank vast overbrengen!Als dat niet het geval is, vind het ik overmaken met in de omschrijving de boodschap: dankjewel! Een hele goede. Wat fijn zeg, zulke mensen!
Ik was ook heel verbaasd, ik baalde eerst toen ik zag dat ik het naar verkeerde mensen had overgemaakt. Maar zo "verkeerd" zijn ze niet, want ze boekten het direct terug!
Ik mag per dag maar 1000 euro overmaken...ik had dus die 500 later nog naar het goede nummer overgemaakt...dus nu moet ik wachten tot morgen voordat ik een bedrag voor bloemen kan overmaken...
Ik hoop echt dat iemand die hen kent dit leest en hen mijn dank vast overbrengen!Als dat niet het geval is, vind het ik overmaken met in de omschrijving de boodschap: dankjewel! Een hele goede. Wat fijn zeg, zulke mensen!

woensdag 25 april 2012 om 18:17
quote:Nammma schreef op 25 april 2012 @ 18:07:
[...]
Ja, maar helaas is het voor veel mensen niet zo gewoon....Nee, klopt, ik merk steeds meer hoe makkelijk / onbeschoft mensen zijn uitgevallen. Vorige week nog, had iets uitgeleend aan iemand waar ik die persoon op dat moment heel erg mee uit de brand hielp, ''oh je krijgt echt een bos bloemen van me!''. Nou, vandaag het ding teruggekregen, nog geen bedankje (of reep chocolade wat mij betreft) erbij. Jammer.
[...]
Ja, maar helaas is het voor veel mensen niet zo gewoon....Nee, klopt, ik merk steeds meer hoe makkelijk / onbeschoft mensen zijn uitgevallen. Vorige week nog, had iets uitgeleend aan iemand waar ik die persoon op dat moment heel erg mee uit de brand hielp, ''oh je krijgt echt een bos bloemen van me!''. Nou, vandaag het ding teruggekregen, nog geen bedankje (of reep chocolade wat mij betreft) erbij. Jammer.

woensdag 25 april 2012 om 18:26
quote:limelight schreef op 25 april 2012 @ 18:20:
Persoonlijk vind ik het niet meer dan normaal wat Boeke heeft gedaan.
Desalniettemin zou ik zeker iets van 25 euro op het rekeningnummer van Boeke storten.Nu niet overdrijven. Dat zouden ze vast zelf ook niet willen. 7,50 of een tientje is een mooi gebaar.
Persoonlijk vind ik het niet meer dan normaal wat Boeke heeft gedaan.
Desalniettemin zou ik zeker iets van 25 euro op het rekeningnummer van Boeke storten.Nu niet overdrijven. Dat zouden ze vast zelf ook niet willen. 7,50 of een tientje is een mooi gebaar.
woensdag 25 april 2012 om 18:28
quote:charlottecharles schreef op 25 april 2012 @ 18:17:
[...]
Nee, klopt, ik merk steeds meer hoe makkelijk / onbeschoft mensen zijn uitgevallen. Vorige week nog, had iets uitgeleend aan iemand waar ik die persoon op dat moment heel erg mee uit de brand hielp, ''oh je krijgt echt een bos bloemen van me!''. Nou, vandaag het ding teruggekregen, nog geen bedankje (of reep chocolade wat mij betreft) erbij. Jammer.Jij hebt het nog teruggekregen, hier niet, geld bedrag geleend aan buuf en kreeg de helft terug omdat zij hoog bij laag blijft beweren het volledige geld neergelegd te hebben op mijn dressoir
[...]
Nee, klopt, ik merk steeds meer hoe makkelijk / onbeschoft mensen zijn uitgevallen. Vorige week nog, had iets uitgeleend aan iemand waar ik die persoon op dat moment heel erg mee uit de brand hielp, ''oh je krijgt echt een bos bloemen van me!''. Nou, vandaag het ding teruggekregen, nog geen bedankje (of reep chocolade wat mij betreft) erbij. Jammer.Jij hebt het nog teruggekregen, hier niet, geld bedrag geleend aan buuf en kreeg de helft terug omdat zij hoog bij laag blijft beweren het volledige geld neergelegd te hebben op mijn dressoir

woensdag 25 april 2012 om 18:29

woensdag 25 april 2012 om 18:32
quote:-no-nick- schreef op 25 april 2012 @ 18:30:
Maar blijf in de goedheid van de mensen geloven, op de buuf na
Ik verwacht niks meer, kan het alleen maar meevallen.
Kaartjes sturen, ook zo iets. Ik ben (was) de enige in Nederland denk ik die nog een kaartje stuurt bij verjaardag / geboorte / verhuizing etc. Doe ik ook niet meer.
Maar blijf in de goedheid van de mensen geloven, op de buuf na
Ik verwacht niks meer, kan het alleen maar meevallen.
Kaartjes sturen, ook zo iets. Ik ben (was) de enige in Nederland denk ik die nog een kaartje stuurt bij verjaardag / geboorte / verhuizing etc. Doe ik ook niet meer.
woensdag 25 april 2012 om 18:36
woensdag 25 april 2012 om 18:36
Dat kaarten sturen deed ik ook, vond het zo leuk om een kaartje uit te zoeken en iets te schrijven en op de bus doen...
Nooit een bedankje, ben er ook mee gestopt, terwijl ik het nog steeds gezellig vind, kaarten
Mijn kind vind het wél altijd leuk om een kaart te krijgen van mij, eens in de zoveel tijd, doet haar goed merk ik, wij wonen ook best ver van elkaar vandaan
Nooit een bedankje, ben er ook mee gestopt, terwijl ik het nog steeds gezellig vind, kaarten
Mijn kind vind het wél altijd leuk om een kaart te krijgen van mij, eens in de zoveel tijd, doet haar goed merk ik, wij wonen ook best ver van elkaar vandaan
woensdag 25 april 2012 om 18:37
Mijn motto wil ik met jullie delen:
Lessons of Life...
I feared being alone
until I learned to like
myself.
I feared failure
until I realized that I only
fail when I don't try.
I feared success
until I realized
that I had to try
in order to be happy
with myself.
I feared people's opinions
until I learned that
people would have opinions
about me anyway.
I feared rejection
until I learned to
have faith in myself.
I feared pain
until I learned that
it's necessary
for growth.
I feared the truth
until I saw the
ugliness in lies.
I feared life
until I experienced
its beauty.
I feared death
until I realized that it's
not an end, but a beginning.
I feared my destiny,
until I realized that
I had the power to change
my life.
I feared hate
until I saw that it
was nothing more than
ignorance.
I feared love
until it touched my heart,
making the darkness fade
into endless sunny days.
I feared ridicule
until I learned how
to laugh at myself.
I feared growing old
until I realized that
I gained wisdom every day.
I feared the future
until I realized that
life just kept getting
better.
I feared the past
until I realized that
it could no longer hurt me.
I feared the dark
until I saw the beauty
of the starlight.
I feared the light
until I learned that the
truth would give me
strength.
I feared change,
until I saw that
even the most beautiful butterfly
had to undergo a metamorphosis
before it could fly.
Lessons of Life...
I feared being alone
until I learned to like
myself.
I feared failure
until I realized that I only
fail when I don't try.
I feared success
until I realized
that I had to try
in order to be happy
with myself.
I feared people's opinions
until I learned that
people would have opinions
about me anyway.
I feared rejection
until I learned to
have faith in myself.
I feared pain
until I learned that
it's necessary
for growth.
I feared the truth
until I saw the
ugliness in lies.
I feared life
until I experienced
its beauty.
I feared death
until I realized that it's
not an end, but a beginning.
I feared my destiny,
until I realized that
I had the power to change
my life.
I feared hate
until I saw that it
was nothing more than
ignorance.
I feared love
until it touched my heart,
making the darkness fade
into endless sunny days.
I feared ridicule
until I learned how
to laugh at myself.
I feared growing old
until I realized that
I gained wisdom every day.
I feared the future
until I realized that
life just kept getting
better.
I feared the past
until I realized that
it could no longer hurt me.
I feared the dark
until I saw the beauty
of the starlight.
I feared the light
until I learned that the
truth would give me
strength.
I feared change,
until I saw that
even the most beautiful butterfly
had to undergo a metamorphosis
before it could fly.

woensdag 25 april 2012 om 18:39
quote:-no-nick- schreef op 25 april 2012 @ 18:36:
Dat kaarten sturen deed ik ook, vond het zo leuk om een kaartje uit te zoeken en iets te schrijven en op de bus doen...
Da's lief! Ik vind het ook altijd fijn om een kaartje te krijgen van mijn mama.
Kaarten sturen en krijgen is ook onwijs gezellig, en je hebt zo veel leuke! Ik heb nog een bak vol staan hier.
Kaarten sturen en krijgen is ook onwijs gezellig, en je hebt zo veel leuke! Ik heb nog een bak vol staan hier.

woensdag 25 april 2012 om 18:41
quote:Nammma schreef op 25 april 2012 @ 18:27:
Limelight, als ik genoeg geld zou hebben, zou ik dat ook doen. Maar 25 euro is dan net iets teveel voor me. Maar ik ga zeker iets overmaken als dank, zodat ze een bos bloemen kunnen kopen.Prima hoor, maar ik ging even uit van in verhouding tot die 500 euro en denkende aan dat je voor hetzelfde het niet had terug gekregen.
Limelight, als ik genoeg geld zou hebben, zou ik dat ook doen. Maar 25 euro is dan net iets teveel voor me. Maar ik ga zeker iets overmaken als dank, zodat ze een bos bloemen kunnen kopen.Prima hoor, maar ik ging even uit van in verhouding tot die 500 euro en denkende aan dat je voor hetzelfde het niet had terug gekregen.
woensdag 25 april 2012 om 18:41
quote:Nammma schreef op 25 april 2012 @ 18:36:
Goh, ik dacht dat IK de enige was die dat nog deed!!
Maar ik ben twee jaar geleden in mijn eigen huis bestolen door een kamerbewoner....mobiel, geld, camera: weg!
Ondanks dat wil ik toch blijven geloven in mensen, vertrouwen hebben, al ben ik wel wat behoedzamer geworden...
Wat triest en dat door een kamer bewoner, jakkes, dan krijgt je vertrouwen wel een deukje maar gaat wel weer weg
Zo heb ik eens iemand op straat een 10 euro biljet zien laten vallen, was toen slecht ter been maar ging erachteraan, die man liep zo snel en ik er maar achteraan hobbelen en roepen, eindelijk, stopte hij en keek zoooooo verbaasd dat ik hem uitlegde van het geld, bedankt zei hij, en liep snel door.
Goh, ik dacht dat IK de enige was die dat nog deed!!
Maar ik ben twee jaar geleden in mijn eigen huis bestolen door een kamerbewoner....mobiel, geld, camera: weg!
Ondanks dat wil ik toch blijven geloven in mensen, vertrouwen hebben, al ben ik wel wat behoedzamer geworden...
Wat triest en dat door een kamer bewoner, jakkes, dan krijgt je vertrouwen wel een deukje maar gaat wel weer weg
Zo heb ik eens iemand op straat een 10 euro biljet zien laten vallen, was toen slecht ter been maar ging erachteraan, die man liep zo snel en ik er maar achteraan hobbelen en roepen, eindelijk, stopte hij en keek zoooooo verbaasd dat ik hem uitlegde van het geld, bedankt zei hij, en liep snel door.
woensdag 25 april 2012 om 18:46
quote:charlottecharles schreef op 25 april 2012 @ 18:39:
[...]
Kaarten sturen en krijgen is ook onwijs gezellig, en je hebt zo veel leuke! Ik heb nog een bak vol staan hier. Ga haar zo een kaartje sturen, heb ook leuke liggen van Flow, vind ze leuk en zij bewaard ze ook.
[...]
Kaarten sturen en krijgen is ook onwijs gezellig, en je hebt zo veel leuke! Ik heb nog een bak vol staan hier. Ga haar zo een kaartje sturen, heb ook leuke liggen van Flow, vind ze leuk en zij bewaard ze ook.

woensdag 25 april 2012 om 18:47