Geld & Recht alle pijlers

BEDANKT!

25-04-2012 17:45 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
...aan die mensen die zo eerlijk waren! Ik wilde geld overboeken naar een rekening en had me vergist in 1 cijfer (mobiel bankieren, kleine toetsjes! )

Het ging wel even over 500 euro....

Het werd direct terug gestort met de mededeling: Ik denk niet dat dit voor ons bedoeld is!

De bank mag hun adres niet geven, anders had ik een bedankje gestuurd...

Misschien lezen ze hier: Boeke uit Groningen: Bedankt!!

500 euro is namelijk voor mij (en vele anderen) een behoorlijk bedrag...
Hé, wat goed zeg!

Wat fijn om te lezen dit!
Wat leuk!

Goed om te horen dat mensen zo eerlijk zijn
Het Viva forum is papaja.
Wauw, inderdaad een heel leuk bericht!
Wat leuk Namma! Fijn bericht zeg.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
da's netjes.

het hoort zo maar hoe vaak gebeurt het niet dat het anders is.

familie Boeke chapeau! ;)
Wat goed te lezen dit, maak een klein bedrag over, en zeg op deze manier dank je wel, je kan opmerking plaatsen bij overmaken.

Zeg dan 10 euro voor fles wijn of bloemetje als dank.
quote:redband schreef op 25 april 2012 @ 17:48:

Wat goed te lezen dit, maak een klein bedrag over, en zeg op deze manier dank je wel, je kan opmerking plaatsen bij overmaken.

Zeg dan 10 euro voor fles wijn of bloemetje als dank.Wat een leuk idee!
Wat eerlijk van die mensen!

En goed idee om het hier neer te zetten.

Leuk idee ook van Redband, dat bloemetje
Wat goed van die mensen en wat fijn voor jou!! Geeft hoop zulke berichten, dat er idd nog eerlijke mensen zijn.
Zo kan het ook.
Wat heerlijk die eerlijke mensen. Jammer dat je ze geen bloemetje kan geven.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat fijn dat er nog zulke mensen zijn!

De tip van 10 euro overmaken voor een bos bloemen of iets dergelijks is echt briljant! Zou ik doen!!!
Fam. Boeke uit Grun
Voortaan dus minstens 3 keer de cijfers controleren (al begrijp ik niet dat je dat blijkbaar niet al had gedaan)!

Daarmee voorkom je dit, want er zijn ook minder aardige mensen die het geld gewoon houden.
Wat geweldig! Gelukkig maar want het is idd. veel geld. Hoera voor familie Boeke!
Ik zou een paar euro overmaken en zeggen dat ze daar maar iets leuks van moeten kopen voorzichzelf als dank (chocola of een flesje wijn ofzo).

Vind ik wel zo netjes. Dan kun je namelijk ook gewoon een tekste erbij schrijven dus dan weten ze ook waarvoor.
quote:redband schreef op 25 april 2012 @ 17:48:

Zeg dan 10 euro voor fles wijn of bloemetje als dank.Dat ga ik doen!!
ow, mosterd..
quote:truffelmaffia schreef op 25 april 2012 @ 17:55:

Voortaan dus minstens 3 keer de cijfers controleren (al begrijp ik niet dat je dat blijkbaar niet al had gedaan)!

Daarmee voorkom je dit, want er zijn ook minder aardige mensen die het geld gewoon houden.

Daar gaat dit topic toch niet over... Denk je dat Namma dat zelf niet weet.

Fijn nieuws Namma, geeft de burger moed
quote:oogappeltje schreef op 25 april 2012 @ 17:57:

Ik zou een paar euro overmaken en zeggen dat ze daar maar iets leuks van moeten kopen voorzichzelf als dank (chocola of een flesje wijn ofzo).

Vind ik wel zo netjes. Dan kun je namelijk ook gewoon een tekste erbij schrijven dus dan weten ze ook waarvoor.Ja dat is een goeie
Mosterd van Redband dan, ben ook zo flabbergasted door dit eerlijke gebeuren
Fijn om te lezen.

Wel word ik er diep treurig van dat we hier zo ''wat goed heppie de peppie'' over moeten doen. Want blijkbaar is het niet meer zo normaal in deze samenleving, dat als je per ongeluk iets krijgt wat niet voor jou bedoeld is, je het niet meteen retourneert.

Namma, voortaan gewoon achter de pc kruipen met telebankieken!!
Ik was ook heel verbaasd, ik baalde eerst toen ik zag dat ik het naar verkeerde mensen had overgemaakt. Maar zo "verkeerd" zijn ze niet, want ze boekten het direct terug!

Ik mag per dag maar 1000 euro overmaken...ik had dus die 500 later nog naar het goede nummer overgemaakt...dus nu moet ik wachten tot morgen voordat ik een bedrag voor bloemen kan overmaken...

Ik hoop echt dat iemand die hen kent dit leest en hen mijn dank vast overbrengen!
quote:charlottecharles schreef op 25 april 2012 @ 18:04:

Fijn om te lezen.

Wel word ik er diep treurig van dat we hier zo ''wat goed heppie de peppie'' over moeten doen. Want blijkbaar is het niet meer zo normaal in deze samenleving, dat als je per ongeluk iets krijgt wat niet voor jou bedoeld is, je het niet meteen retourneert.

Ja, maar helaas is het voor veel mensen niet zo gewoon....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven