Belastingdienst onbereikbaar?
maandag 18 november 2013 om 11:11
Al de hele ochtend probeer ik de belastingdienst te bereiken, maar ik krijg elke keer te horen: 'Op dit moment moment zijn al onze medewerkers in gesprek. Over enkele seconden wordt de verbinding verbroken.' Waarna ook daadwerkelijk de verbinding wordt verbroken. Ik word niet eens in een wachtrij gezet.
Frustratie alom!! Weet iemand of er een storing is? Of is er een andere manier waarop ik ze kan bereiken? Ik kan nergens een emailadres vinden.
Frustratie alom!! Weet iemand of er een storing is? Of is er een andere manier waarop ik ze kan bereiken? Ik kan nergens een emailadres vinden.
maandag 18 november 2013 om 11:16
Lief dankjewel Ik kom ook wel in het keuzemenu en deze werk ik iedere keer helemaal door, maar op het moment dat de telefoon over zou moeten gaan en ik een medewerker aan de lijn zou moeten krijgen, krijg ik het bandje te horen met eerder genoemde tekst. En ik heb ook al alle mogelijke opties in het keuzemenu geprobeerd.
maandag 18 november 2013 om 11:48
Denk dat de wachtrij heel lang is. Het is de 18e, dus tussen de 15e (voorlopige teruggave) en de 20e (toeslagen) in. Misschien zijn er weer een zooi dwangbevelen verstuurd (doen ze altijd op vrijdag, zodat ze in het weekend binnenkomen) en kun je waarschijnlijk alweer de voorlopige teruggave voor 2014 invullen evenals wellicht de toeslagen voor 2014. Drukken tijden de komende 6 weken dus... (heb er gewerkt, vandaar dat ik dit zo bedenk)
maandag 18 november 2013 om 13:20
Ik heb altijd geleerd dat je "moeilijke" brieven en facturen nooit op vrijdag moet versturen. Is niet klantvriendelijk, bovendien weet je dan zeker dat je de maandag daarop een hoop gefrustreerde en boze klanten aan de telefoon hebt die zich het hele weekend hebben zitten opvreten omdat je niet bereikbaar was.
Maar inderdaad, dit soort boodschappen van de BD komen altijd in het weekend en dan krijg je dit soort zaken dus.
Maar inderdaad, dit soort boodschappen van de BD komen altijd in het weekend en dan krijg je dit soort zaken dus.
maandag 18 november 2013 om 14:35
quote:Doreia schreef op maandag 18 november 2013 11:48 Denk dat de wachtrij heel lang is. Het is de 18e, dus tussen de 15e (voorlopige teruggave) en de 20e (toeslagen) in. Misschien zijn er weer een zooi dwangbevelen verstuurd (doen ze altijd op vrijdag, zodat ze in het weekend binnenkomen) en kun je waarschijnlijk alweer de voorlopige teruggave voor 2014 invullen evenals wellicht de toeslagen voor 2014. Drukken tijden de komende 6 weken dus... (heb er gewerkt, vandaar dat ik dit zo bedenk)
2014 was van de week trouwens nog niet in te vullen
Vind dat ophangen bij zo'n lijn zo asociaal. Mag toch zelf bepalen of ik bijv 1 uur wil wachten?
Vind dat ophangen bij zo'n lijn zo asociaal. Mag toch zelf bepalen of ik bijv 1 uur wil wachten?
maandag 18 november 2013 om 16:20
quote:Lughnasadh schreef op 18 november 2013 @ 13:20:
Ik heb altijd geleerd dat je "moeilijke" brieven en facturen nooit op vrijdag moet versturen. Is niet klantvriendelijk, bovendien weet je dan zeker dat je de maandag daarop een hoop gefrustreerde en boze klanten aan de telefoon hebt die zich het hele weekend hebben zitten opvreten omdat je niet bereikbaar was.
Maar inderdaad, dit soort boodschappen van de BD komen altijd in het weekend en dan krijg je dit soort zaken dus.Juist wel sturen, kunnen ze een weekend afkoelen en dan maandag heb je minder boze mensen aan de lijn... in ieder geval minder dan dat de dag erna meteen mensen kunnen bellen.
Maar inderdaad, dit soort boodschappen van de BD komen altijd in het weekend en dan krijg je dit soort zaken dus.Juist wel sturen, kunnen ze een weekend afkoelen en dan maandag heb je minder boze mensen aan de lijn... in ieder geval minder dan dat de dag erna meteen mensen kunnen bellen.
maandag 18 november 2013 om 16:28
Afkoelen? Als ik een brief krijg die weer eens niet klopt(en dat gebeurt nog wel eens bij de BD), of ik zou hypothetisch gezien volkomen uit het niets ineens duizenden euro's moeten terug betalen, wil ik daar zsm informatie over, en wil ik me niet een heel weekend zitten opvreten om vervolgens maandag de arme telefonist(e) wel door de telefoon te willen trekken.
En blijkbaar ben ik niet de enige, want ik heb op mijn opleiding(en) geleerd dat je zulks om die reden niet op vrijdag de deur uit doet.
En blijkbaar ben ik niet de enige, want ik heb op mijn opleiding(en) geleerd dat je zulks om die reden niet op vrijdag de deur uit doet.
dinsdag 19 november 2013 om 00:08
quote:Mirjam82 schreef op 18 november 2013 @ 14:35:
[...]
Vind dat ophangen bij zo'n lijn zo asociaal. Mag toch zelf bepalen of ik bijv 1 uur wil wachten?Het programma Voorlopige Aanslag 2014 is al weer een kleine week beschikbaar. Ik heb mijn VA2014 dit weekend gewijzigd en opgestuurd. Lees hier
[...]
Vind dat ophangen bij zo'n lijn zo asociaal. Mag toch zelf bepalen of ik bijv 1 uur wil wachten?Het programma Voorlopige Aanslag 2014 is al weer een kleine week beschikbaar. Ik heb mijn VA2014 dit weekend gewijzigd en opgestuurd. Lees hier