Geld & Recht alle pijlers

Beleggen met Peaks, wie nog meer?

03-02-2020 16:39 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie belegt er nog meer met Peaks? Wat zijn je ervaringen? Ik zag dat Peaks toch al een aantal jaren bestaat, iemand al zolang daar mee bezig? Misschien leuk om in dit topic een beetje te kletsen over Peaks.

*Dit is geen 'deel je code' topic. Mocht je toch een actiecode willen voor €5 tegoed, stuur degene boven je die aan Peaks doet dan even een berichtje, om het een beetje eerlijk te houden. :)
Alle reacties Link kopieren
Helaas voor de hele wereld niet... :|
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren een paar keer gekeken, maar het is nog nooit eerder zo wild op en neer gegaan als gisteren. Jeminee.
Hier ging het gewoon wild naar beneden gisteren en vandaag nog een klein stukje. -6% is het nu.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat bij mij ook vandaag weer op en neer, maar niet in extremen gelukkig. Wel daalt het nog steeds over het algemeen.
sneeuwwitje80 schreef:
25-02-2020 16:58
Nou dat corona virus is niet erg positief voor mijn peaks rendement zeg. Diep de min in.
Yes hij zit in een flinke dip door het virus. Gewoon wachten tot hij weer omhoog gaat. Als de daling stagneert koop ik nog even voor een flink bedrag bij. Naar verwachting zakt hij nog verder als het coronavirus uitgeroepen wordt tot pandemie. Dan raken mensen in paniek. Bijleggen en afwachten vanaf dan zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Ja hier ook.
Maar goed, uiteindelijk zal het wel weer opkrabbelen, laat het lekker staan en dan zal het vanzelf wel weer om hoog gaan.
En in de tussentijd maar aandelen van een mondkapjesproducent kopen :-)
Ik zit te twijfelen of dit nu het moment is om bij te leggen of nog te wachten. Het woord pandemie is al gevallen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weg bij Peaks, beetje verlies en ik stop beter het geld in goedkope aandelen .
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Met welk portefolio beleggen jullie? Ik beleg met heet. Twijfel nu wel of ik het niet beter kan veranderen in iets wat minder risicovol is 🤔
Alle reacties Link kopieren
Ik beleg ook met heet. Heb een flink verlies geleden de afgelopen weken. Ik laat ‘t zo staan. Ga er vanuit dat het op de lange termijn wel weer goedkomt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb pittig en door Corona stort alles idd in, maar dat komt wel weer goed ga ik vanuit.
Alle reacties Link kopieren
ASM schreef:
01-03-2020 15:44
Met welk portefolio beleggen jullie? Ik beleg met heet. Twijfel nu wel of ik het niet beter kan veranderen in iets wat minder risicovol is 🤔
Bij warme temp zal Corona niet overleven dus gewoon wachten tot zomer of juist op een dieptepunt investeren. Voor beleggen heb je sterke zenuwen nodig.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
02-03-2020 11:39
Bij warme temp zal Corona niet overleven dus gewoon wachten tot zomer of juist op een dieptepunt investeren. Voor beleggen heb je sterke zenuwen nodig.
Is het nu moment om in te stappen?
Ik heb dezelfde vraag, torencfan!
Alle reacties Link kopieren
TorenCfan schreef:
09-03-2020 21:57
Is het nu moment om in te stappen?
In Peaks zou ik sowieso niet stappen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
TorenCfan schreef:
09-03-2020 21:57
Is het nu moment om in te stappen?
Ik zou zelf niet met peaks doen, maar eerder indexbeleggen. Maar als je wilt beginnen kun je dat wel binnenkort doen. Deze dagen zijn echt rampzalig, dus dat is mooi. Ik zou zeggen wacht het nog even af hoe het loopt met corona en ga dan beginnen. Niet met al je spaargeld maar gewoon met een leuk bedragje.
TorenCfan schreef:
09-03-2020 21:57
Is het nu moment om in te stappen?
Ik zou zelf niet met peaks doen, maar eerder indexbeleggen. Maar als je wilt beginnen kun je dat wel binnenkort doen. Deze dagen zijn echt rampzalig, dus dat is mooi. Ik zou zeggen wacht het nog even af hoe het loopt met corona en ga dan beginnen. Niet met al je spaargeld maar gewoon met een leuk bedragje.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben deze week gestart met Peaks na het een tijdje te hebben gevolgd. Zie het als een soort extra spaarpotje en wil hierna 'echt' gaan beleggen met DeGiro, maar even een beetje proeven van wat het met mij doet haha! Rendement is nu natuurlijk niet best, maar dat zal hopelijk later dit jaar weer opkrabbelen.
Alle reacties Link kopieren
Als de koersen zo blijft dalen hoop ik dat Peaks met een betere deal komt bv 1 jaar gratis proberen dan wil ik wel weer een waagje maken...echt een hele leuke app en mis het ook echt.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Loekie12345 schreef:
10-03-2020 13:50
Ik zou zelf niet met peaks doen, maar eerder indexbeleggen. Maar als je wilt beginnen kun je dat wel binnenkort doen. Deze dagen zijn echt rampzalig, dus dat is mooi. Ik zou zeggen wacht het nog even af hoe het loopt met corona en ga dan beginnen. Niet met al je spaargeld maar gewoon met een leuk bedragje.
Ok, bedankt voor je antwoord. indexbeleggen heb ik net gelezen bij rabobank.
Beetje beleggen van spaarcenten en ik heb nog een buffer.
Alle reacties Link kopieren
Ik houd Peaks er ook gewoon bij als extra potje. Wat je nu koopt is heel goedkoop, ik blijf inleggen wat ik al deed: 1 Euro per dag ‘wisselgeld’ en 2x € 50 per maand.
Hallo allemaal, hoe gaat het met jullie potjes in deze roerige tijd? Ik heb ook recent besloten het gewoon eens te proberen met peaks. Klein bedragje gestort en ga verder met het wisselgeld. Ik zie wel wat er gebeuren gaat, ik ben benieuwd!

Zijn er ook mensen die juist extra hebben ingelegd in de afgelopen periode? Bij dalende koersen? Hoe bepaal je je strategie? Wanneer leg je extra in?
Alle reacties Link kopieren
Ik beleg via Binck en na een jaar 10% winst, vorige maand 5-7% verlies sta ik nu weer rond de 0% breakeven. Dat vind ik best een prestatie...ik leg elke maand 100 in en blijf dat doen en straks bij mijn nieuwe baan iets meer. Een crisis is tijdelijk.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik de app nu iets langer dan een jaar. Nu iets meer dan 1200 bij elkaar gespaard. Helaas door de crisis de laatste weken wel zwaar in de min met uitschieters tot -40%. Maarja, dat zal met de tijd wel weer rechttrekken hopen we maar.
Mocht je geinteresseerd zijn en de app willen uitproberen kan je me PM'en voor een inschrijf code, daar verdienen we dan beiden 5 euro mee. Toch mooi meegenomen
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie er ook last van dat je elke keer in Peaks opnieuw moet aangeven dat je je wisselgeld wil beleggen?

Ik wil vanaf het begin mijn wisselgeld X2 en 1 euro per dag inleggen. Dit ging de eerste tijd goed, maar sinds 2 maanden oid blijft het elke keer bij die euro per dag. Ik vink elke keer opnieuw aan dat ik m'n wisselgeld X2 wil beleggen, maar het blijft niet hangen lijkt het.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven