Geld & Recht alle pijlers

Bestellen bij de E-shop van Mexx, hoe gaat het met betalen?

19-02-2009 13:17 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een leuke jurk gezien bij Mexx. Nu wil ik die bestellen maar aangezien ik de precieze maat niet weet (mexx valt meestal groot bij mij) wil ik twee maten bestellen en er dan eentje retour sturen. Dat is ook gunstig want onder 35 euro betaal ik verzendkosten en daarboven niet.

Retourneren is kostenloos als je je pakket bij een DHL punt afgeeft. Is dit betrouwbaar?

Hoe gaat het dan met betalen? Ik wil een acceptgiro bij de bestelling. Betaal ik dan gewoon wat ik heb gehouden?

Ik ben een leek op dit gebied vandaar mijn vragen. Op de site staat dat men je geld terugstort als je iets retour stuurt. Maar dat hoeft niet als ik het per acceptgiro betaal.
Nou dat snap je toch wel, als je er twee bestelt moet je er twee betalen. Net als in de winkel. Je kan toch ook niet in de winkel één betalen en de ander gratis meekrijgen om thuis te passen? Als je er één terugstuurt, krijg je je geld terug.
Je betaalt toch sowieso 5.50 verzendkosten bij Mexx?

Bronny, bij esprit werkt het wel zo; achteraf betaal je alleen wat je hebt gehouden.
Ja zo gaat dat bij Esprit wel. Kijk wel uit want voor je het weet krijg je een ban omdat je te vaak wat terugstuurt....
Off, Madiken eerlijk gezegd ben ik verbaasd dat ik die nog niet binnen heb... (heb het topic hierover gelezen).
Ik heb bij Mexx ook alleen betaald wat ik gehouden heb en het bedrag voor de geretourneerde artikelen er zelf afgetrokken. Ze hadden namelijk de 10 euro korting voor de eerste bestelling in mindering gebracht op het laatste artikel op de factuur; een artikel wat ik dus terugstuurde. Nou loop ik al wat langer mee dus ik zag het al fout gaan ................ en dat klopte dus ook.

Heb er niets over gehoord dat ik de retouren al in mindering gebracht had op de betaling maar kreeg later wel een e-mail dat er nog 10 euro openstond............... , niet dus. Na een telefoontje is dat ook opgelost.
You only live once, but if you do it right, once is enough.
Oke, duidelijk.

Ik ga bestellen en hoop dat het past. Ik neem gewoon 2 maten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven