Geld & Recht alle pijlers

bijna 20 jaar samen

09-11-2011 11:53 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn volgende week 20 jaar samen (waarvan 17 jaar samenwonend).

Vriend is niet echt romantisch. Soms twijfel ik nog wel eens of hij het wel leuk vindt met mij.

Eigenlijk twijfel ik ook of we nog wat moeten vieren. Jaren geleden had ik iets gedaan en werd er niet zo enthousiast gereageerd. Dan heb ik zoiets van laat maar.
Wat wil je nu met dit topic dan??
En? Wat nu dan?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Dit lijkt mij typisch iets wat je met elkaar bespreekt ipv op het ViVa forum. Echt praten en echt luisteren is zo belangrijk in een relatie.
Jeu wat een end! wel knap tegenwoordig.

Ik zou zeggen vraag aan je vriend of hij het nog wel leuk vind enzo, anders zul je het nooit weten.
Wat wil ik met dit topic??

Ik wil graag reactie van mensen. Wat zouden zij doen?

Zouden zij het vieren? Dat soort dingen eigenlijk.
Ik zou lekker uit eten gaan samen om het te vieren. Als hij dan niet enthousiast reageert vraag je waarom. Misschien komt er wel een goed gesprek uit
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Als jij het wil vieren dan doe je dat toch lekker. Wat maakt het uit hoe anderen dat zouden doen.
Ja! 20 jaar is toch bijzonder... en als het een beetje uitgedoofd is moet daar misschien nodig wat aan gebeuren! Als jij je al zo voelt, misschien voelt hij dat dan ook wel, alleen zegt hij het niet.
Ontzettend knap 20 jaar!

Ik zou een leuk uitje plannen via hotelkamerveiling ofzo iets romantisch is hier wel op z'n plaats vind ik

succes

en Geniet vooral van elkaar
Je kan ook aan vriend vragen wat jullie eens zullen gaan doen om het te vieren!

Wie weet heeft hij wel leuke ideeën...

En als je twijfelt of hij het nog wel leuk vindt met je, waarom kaart je dat niet aan dan?

Neem aan dat hij het niet aan je kan ruiken.
Maak er geen verrassing van voor je vriend, maar vraag of hij het ook leuk vind om iets speciaals te doen omdat jullie al 20 jaar bij elkaar zijn.

Persoonlijk zou ik niet iets super bijzonders willen doen in zo'n geval, ik zou het meer zien als een goed excuus voor een etentje.
Ik zou een springkussen huren en zo'n ballonnenboog bij de voordeur!!

Maar als jouw man daar niet heel blij van wordt, zou ik het niet doen. Boek een stedentrip. Ga leuk samen weg en vertel dan daar dat jullie 20 jaar samen zijn. No big deal, gewoon een leuk weekend. Sommige mannen zijn op romantisch gebied gewoon erg onhandig, dat ze net zo lief niets doen.
Heb je zelf zin om het te vieren? Je klinkt niet zo enthousiast of komt dat alleen door zijn lauwe reactie op de vorige viering?
Oh, sorry, te snel gereageerd. Je twijfelt dus of hij het nog wel leuk met jou vindt. Dan zou ik het daar eens over hebben.
Dit lijkt me dan hét moment om de gevoelens en spanning van toen weer terug te halen en jullie relatie nieuw leven in te blazen.
Helemaal off...maar Helene31 wat een mooi motto!
Nou, het zijn twee andere dingen, lijkt mij: het niet leuk vinden dat dat gevierd wordt en het niet leuk vinden met jou.

Dat eerste zou mij niet storen. Wij zijn 13 jaar samen, inmiddels getrouwd en geen van beiden weten we onze trouwdatum uit het hoofd. We vieren het dan ook nooit (overigens vieren we ook niet de datum dat we een koppel werden, wanneer dat ook mag zijn, of Valentijn), maar we gaan wel 'zomaar' gezellig samen weekendjes weg zonder de kinderen of uitgebreid tafelen en dat soort dingen.

Dat tweede is een andere zaak: ik weet dat hij blij is met mij en ik ben blij met hem en dat is toch wel een basis die ik persoonlijk nodig heb. Daarover zou ik dus maar eens een gesprek aangaan.

Vind jij het trouwens nog leuk met hem? Het geluk spat nu niet meteen van het scherm als ik jouw bericht lees.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven