Bijstandsuitkering betaaldata
zondag 22 december 2013 om 21:32
Ik heb een vraag voor een vriendin, zij ontvangt een bijstandsuitkering. Op de site staat betaaldatum 23-12. Ze heeft begrepen van anderen dat zij het 20-12 al hebben ontvangen, maar zij niet. Zij denkt dus dat het na de kerst komt. Het is al vaker misgegaan met de uitbetalingen bij haar, dus zij baalt nu enorm, dat het pas na kerst zou komen.
Maar klopt het wel. Heeft iedereen het al binnen? Zij woont in Tilburg, wie heeft het al binnen?
Bedankt voor de antwoorden.
Maar klopt het wel. Heeft iedereen het al binnen? Zij woont in Tilburg, wie heeft het al binnen?
Bedankt voor de antwoorden.
zondag 22 december 2013 om 21:39
zondag 22 december 2013 om 22:00
Bootje wat ben je positief of negatief het is maar hoe je het bekijkt.
Tilburg is een stad dus er zullen behoorlijk wat mensen in de bijstand zitten. Het viva forum is best populair en als je in de bijstand zit heb je er genoeg tijd voor. Ik gok maar zo dat er best een aantal bijstandstrekkers uit Tilburg opzitten.
Sorry to ik heb geen flauw idee wanneer het wordt uitbetaald maar er meld zich vast wel iemand die ook bijstand heeft.
Tilburg is een stad dus er zullen behoorlijk wat mensen in de bijstand zitten. Het viva forum is best populair en als je in de bijstand zit heb je er genoeg tijd voor. Ik gok maar zo dat er best een aantal bijstandstrekkers uit Tilburg opzitten.
Sorry to ik heb geen flauw idee wanneer het wordt uitbetaald maar er meld zich vast wel iemand die ook bijstand heeft.
dinsdag 24 december 2013 om 14:27