Geld & Recht alle pijlers

Bijstandsuitkering betaaldata

22-12-2013 21:32 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraag voor een vriendin, zij ontvangt een bijstandsuitkering. Op de site staat betaaldatum 23-12. Ze heeft begrepen van anderen dat zij het 20-12 al hebben ontvangen, maar zij niet. Zij denkt dus dat het na de kerst komt. Het is al vaker misgegaan met de uitbetalingen bij haar, dus zij baalt nu enorm, dat het pas na kerst zou komen.

Maar klopt het wel. Heeft iedereen het al binnen? Zij woont in Tilburg, wie heeft het al binnen?

Bedankt voor de antwoorden.
Het is morgen pas de 23e, dus er nu al van uit gaan dat het fout gaat en het na de kerst komt, is wat voorbarig.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nog 12 uur, dan kun je bellen.
Ik dacht zelf ook dus, ze ziet het wel gelijk heel negatief in. Het kan morgen toch gewoon komen? De rede dat ik dit topic open is om dat ik dus denk dat heel veel mensen het niet hebben gehad, en ik wou graag van anderen weten of dit zo is.
Vaak komt december vroeger, dus ik zou morgenochtend even bellen, als ze dinsdag pas belt heeft ze het zeker niet voor kerst.
En hoeveel mensen met een bijstandsuitkering uit Tilburg zitten hier? Als je geluk hebt eentje, op dit forum kom je echt niet verder ben ik bang.
Bootje wat ben je positief of negatief het is maar hoe je het bekijkt.

Tilburg is een stad dus er zullen behoorlijk wat mensen in de bijstand zitten. Het viva forum is best populair en als je in de bijstand zit heb je er genoeg tijd voor. Ik gok maar zo dat er best een aantal bijstandstrekkers uit Tilburg opzitten.

Sorry to ik heb geen flauw idee wanneer het wordt uitbetaald maar er meld zich vast wel iemand die ook bijstand heeft.
Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dus eigenlijk zelf dat ze weer eens zit te stressen voor niks. En ik wil haar graag die stress wegnemen.
En, wat zei het UWV?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Er was een storing bij de bank van de Nederlandse gemeenten, dus de uitkering is 'pas' vandaag gestort. Had de twintigste moeten zijn. Maw. als het goed is, heeft ze het vandaag ontvangen.
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
Het UWV waarschijnlijk vrij weinig aangezien bijstand door de gemeente betaald wordt
Mijn vriendin is naar de gemeente geweest gisteren. Haar contactpersoon was vergeten de betaling door te geven. Heel vervelend. Nu komt het dus pas na kerst. Ik heb mijn vriendin maar geld geleend, anders wel een beetje treurige kerst. Na de kerst komt het wel weer goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven