Geld & Recht alle pijlers

Bijverdienen met panels/enquetes vanuit huis deel 2

10-05-2020 13:49 3655 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Omdat het vorige deel al is volgekletst, kletsen we hier vrolijk verder. Voor degenen die mee willen schrijven of ervaringen willen lezen: lees/schrijf gezellig mee.

Deel 1

Hieronder een overzicht van een aantal panels. Dit zijn allemaal betrouwbare panels, in de zin dat je de uitbetaling ontvangt als je die aanvraagt. In de tabel staat of ze in cash of bonnen uitbetalen en of je naar verhouding snel of langzaam een beloning kunt verdienen.

Snel/langzaam?
EUpanelCashLangzaam/gemiddeld
EuroclixCashGemiddeld
GfK PanelBonnenLangzaam/gemiddeld
KantarBonnenLangzaam
JBB*CashLangzaam/gemiddeld
LadycashbackCashLangzaam
LifePointsBonnenGemiddeld
OpiniemetersCashRedelijk snel
PrizeRebelBon/CashRedelijk snel
QT*BonnenLangzaam/gemiddeld
TolunaBonnenLangzaam
WM*BonnenSnel

JBB = JijBentBelangrijk
QT = QuickThoughts (app)
WM = Waardevollemening

Verwacht geen gouden bergen, zoals soms wordt beloofd, je kan er niet van leven, maar het is wel een leuk extra voor dat ene item wat je anders nooit zou kopen bijvoorbeeld.
panelviva wijzigde dit bericht op 23-03-2021 18:13
73.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Orchidpink schreef:
11-05-2020 15:17
Die heb ik nog niet gehad. Krijg wel regelmatig een enquête van ze waarbij de eerste vraag is of ik een man of een vrouw ben en dat ik daarna op volgende moet klikken maar dat er dan helemaal nergens volgende staat.

Dat is ook vervelend...van Lifepoints?
Mail je ze dan wel want meestal krijg je gewoon de gemiste punten.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Shiverrr schreef:
11-05-2020 19:26
@Noa: Wow 130 euro, zoveel joh! 26 euro per uur verdienen doe je met een "normale" baan nog niet eens.

Sinds ik "echt" kan thuiswerken en mn thuisstudie heb opgepakt, vergeet ik gewoon elke keer te kijken. Sta vandaag op 3 enquetes omdat ik 2x heb gekeken :facepalm: Zo haal ik nooit veel inkomsten binnen als het op dit tempo gaat met 3 per dag.

Oh maak niet zoveel uit toch? Je hebt tenminste nu een baan! Bevalt het nog steeds goed?
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
_melon schreef:
11-05-2020 19:28
Mijn Opiniemeters geld is ook gestort.

Ik kreeg een mail met excuses en dat mijn uitbetaling vertraagd was, maar dat het deze week verwerkt zou worden. Ik kijk nu net n.a.v. jullie berichten en het staat er inderdaad op. Ik gok dat ze een batch gemist hadden ofzo haha!
:high5:
Gaat het wat ietjes beter of nog steeds hetzelfde?
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
han1987 schreef:
11-05-2020 20:00
Alweer 12,50 aangevraagd bij opiniemeters en 5 euro bij lifepoints

Gefeliciteerd! :cheer2:
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jane-Ice schreef:
11-05-2020 20:18
:high5:
Gaat het wat ietjes beter of nog steeds hetzelfde?
Verschilt echt per dag, maar de dagen dat het over het algemeen redelijk gaat, komen wel vaker voor. Ik blijf helaas wel erg beroerd. Nog 3 nachtjes slapen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat is mooi verdiend Han!
Krijg je veel van Lifepoints?

Spannend Melon! Ben je ook erg moe?

Jane, we hebben wel een auto, maar het is er een van 13 jaar oud. We rijden 'm gewoon op, dus al die vragen over wanneer we een andere gaan aanschaffen..geen idee. Kan nog wel een paar jaar duren. Dus ik heb blijkbaar geen interessant profiel daardoor.

3 is niet veel Shiver, maar jij had lekker gescoord in het weekend!
Alle reacties Link kopieren Quote
Jaa, ben heel erg moe (maar dat kan ook mede door medicatie komen). Tweeling, tweeling spookt vaak (zonder duidelijke reden, erg spugen kan ook gewoon met 1 baby) door m'n hoofd. Ben dus echt echt heel benieuwd naar donderdag.

Ik heb mezelf ook even toegevoegd aan de tabel in de OP. Ben nu niet zo actief, dus doe 'per maand' niet echt mee nu. Dat komt straks wel weer!
Alle reacties Link kopieren Quote
Jane-Ice schreef:
11-05-2020 20:09
Noa,
Zo hey dat is dus echt een parttime baan voor jou geworden he of was je altijd al zo actief?! Hoelang ben je al lid van Roamler? Lekker verdiend weer hoor! :yes:
Haha ja en nee, ik doe het meestal 1x per week, maar voor deze week moest je je inschrijven, moet nog 4 locaties, die doe ik donderdag, maar werk ook nog thuis voor mn werkgever, maar dat kan heel flexibel, dus veelal in de avond.
Ik ben lid sinds begin februari, maar ben lid van merchandising, dat tikt aan, het mysterie shoppen is minder, maar ook minder werk.

@melon, spannend voor donderdag, gelukkig mag je man weer mee.

Ik val ook vaak buiten de auto doelgroep, we hebben er decadent 2, 1zakelijke lease, prive, nu 5 jaar oud, maar geen Privelease en geen lening, denk dat ze dat vooral interessant vinden.

Vandaag wel 5x 20 clix van mn plus bestellingen gehad :yes:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze weten bij 'mijn' Jumbo inmiddels dat ik mystery shopper ben, haha. Maakt niet uit, alleen de eigenaar weet het, maar het is wel grappig dat hij nu steeds een praatje wil maken. :yum:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben nu m'n mailbox aan het opruimen uit de tijd dat ik niet zo actief was. Klik overal op, misschien kan ik nog een vragenlijst mee pakken. Tot nu toe 4 ingevuld!
Alle reacties Link kopieren Quote
Jane-Ice schreef:
11-05-2020 20:15
Oh maak niet zoveel uit toch? Je hebt tenminste nu een baan! Bevalt het nog steeds goed?
Ja het is een leuke plek om te werken. Ik moet alleen thuiswerken en sinds deze week 2x 2 uur naar kantoor. Maar thuiswerken bevalt wel heel goed eigenlijk. Gelukkig maar, want dit ziet er naar uit dat het nog maanden zo blijft voor ons.
Alle reacties Link kopieren Quote
_melon schreef:
11-05-2020 20:28
Jaa, ben heel erg moe (maar dat kan ook mede door medicatie komen). Tweeling, tweeling spookt vaak (zonder duidelijke reden, erg spugen kan ook gewoon met 1 baby) door m'n hoofd. Ben dus echt echt heel benieuwd naar donderdag.

Ik heb mezelf ook even toegevoegd aan de tabel in de OP. Ben nu niet zo actief, dus doe 'per maand' niet echt mee nu. Dat komt straks wel weer!
Oh wat spannend dat je donderdag meer weet!
Alle reacties Link kopieren Quote
_melon schreef:
11-05-2020 20:42
Ze weten bij 'mijn' Jumbo inmiddels dat ik mystery shopper ben, haha. Maakt niet uit, alleen de eigenaar weet het, maar het is wel grappig dat hij nu steeds een praatje wil maken. :yum:
Grappig, bij onze etos weten ze het ook, verder nog niet, de Jumbo mag ik nooit merchandise opdrachten doen, ( ga wel gewoon want je krijgt dan wel vergoeding en het zit om de hoek) mysterie doe ik gewoon :whistle:
Alle reacties Link kopieren Quote
Jane-Ice schreef:
11-05-2020 20:13
Dat is ook vervelend...van Lifepoints?
Mail je ze dan wel want meestal krijg je gewoon de gemiste punten.
Ja, Lifepoints is wat dat betreft echt top.
Ze geven je wel je punten gelukkig.
Alle reacties Link kopieren Quote
_melon schreef:
11-05-2020 20:21
Verschilt echt per dag, maar de dagen dat het over het algemeen redelijk gaat, komen wel vaker voor. Ik blijf helaas wel erg beroerd. Nog 3 nachtjes slapen!

Auw :hug:
Spannend dan echo!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
suzy1977 schreef:
11-05-2020 20:25


Jane, we hebben wel een auto, maar het is er een van 13 jaar oud. We rijden 'm gewoon op, dus al die vragen over wanneer we een andere gaan aanschaffen..geen idee. Kan nog wel een paar jaar duren. Dus ik heb blijkbaar geen interessant profiel daardoor.

Volgende keer gewoon binnenkort aanvinken? Panelclix heeft echt goede vragenlijsten en meestal lekker kort.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nnoa0901 schreef:
11-05-2020 20:39
Haha ja en nee, ik doe het meestal 1x per week, maar voor deze week moest je je inschrijven, moet nog 4 locaties, die doe ik donderdag, maar werk ook nog thuis voor mn werkgever, maar dat kan heel flexibel, dus veelal in de avond.
Ik ben lid sinds begin februari, maar ben lid van merchandising, dat tikt aan, het mysterie shoppen is minder

Vandaag wel 5x 20 clix van mn plus bestellingen gehad :yes:

Oh dus eigenlijk ben je pas begonnen, als ik je zo lees wil ik het ook doen. Misschien ga ik een actievere verse van mezelf klonen.
Leuk om te leren over je Roamler-avontuurtjes!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
_melon schreef:
11-05-2020 20:42
Ze weten bij 'mijn' Jumbo inmiddels dat ik mystery shopper ben, haha. Maakt niet uit, alleen de eigenaar weet het, maar het is wel grappig dat hij nu steeds een praatje wil maken. :yum:

VIP :yes:
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Shiverrr schreef:
11-05-2020 20:45
Ja het is een leuke plek om te werken. Ik moet alleen thuiswerken en sinds deze week 2x 2 uur naar kantoor. Maar thuiswerken bevalt wel heel goed eigenlijk. Gelukkig maar, want dit ziet er naar uit dat het nog maanden zo blijft voor ons.

Fijn dat het goed bevalt maar denk je echt dat het nog maanden gaat duren voordat men weer volledig terug naar kantoor kan?
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Orchidpink schreef:
11-05-2020 22:24
Ja, Lifepoints is wat dat betreft echt top.
Ze geven je wel je punten gelukkig.

Dat wel maar de vragenlijsten zijn helaas niet top.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag tot nu toe 10 voltooid waarvan 1 met 1 vraag en de meeste waren ook kort en simpel. (Behalve die van thee)
Hopelijk kan ik straks nog een paar invullen want aankomende dagen druk druk dus ik verwacht dat ik maar een paar kan invullen.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jane-Ice schreef:
11-05-2020 22:45
Fijn dat het goed bevalt maar denk je echt dat het nog maanden gaat duren voordat men weer volledig terug naar kantoor kan?
Bij ons willen ze wel meer gaan thuiswerken heb ik gehoord. Maar op zich vind ik dat niet perse negatief.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jane-Ice schreef:
11-05-2020 22:50
Vandaag tot nu toe 10 voltooid waarvan 1 met 1 vraag en de meeste waren ook kort en simpel. (Behalve die van thee)
Hopelijk kan ik straks nog een paar invullen want aankomende dagen druk druk dus ik verwacht dat ik maar een paar kan invullen.
Goed bezig :cheer2:

Ik heb daar de helft van :rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had nu net ook een vragenlijst met maar 1 vraag Jane. Zo wil ik ze wel vaker hahaha.

Als ik zie hoe fanatiek jullie allemaal zijn.. ik kijk echt niet elke dag of er enquêtes zijn. Heb er heel vaak gewoon geen zin in en dan pleur ik alle mailtjes meteen weg zodra ze binnenkomen haha. Toch gaat het ondanks dat best snel qua verdiensten; daar verbaas ik me dan wel weer eens over.

Edit: misschien komt dat laatste wel omdat ik er meer maak / ze vaker maak dan ik denk, dat kan ook nog :bonk: (maar heb geen zin om bij te houden hoe vaak en wanneer ik lijsten invul)
rainydays wijzigde dit bericht op 12-05-2020 01:19
Reden: Aanvulling
19.50% gewijzigd
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren Quote
Zie nu net trouwens dat bij wvm de bolbonnen weer niet op voorraad zijn.
Here am I in my little bubble

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven