Geld & Recht alle pijlers

Bijverdienen met panels/enquetes vanuit huis deel 2

10-05-2020 13:49 3655 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Omdat het vorige deel al is volgekletst, kletsen we hier vrolijk verder. Voor degenen die mee willen schrijven of ervaringen willen lezen: lees/schrijf gezellig mee.

Deel 1

Hieronder een overzicht van een aantal panels. Dit zijn allemaal betrouwbare panels, in de zin dat je de uitbetaling ontvangt als je die aanvraagt. In de tabel staat of ze in cash of bonnen uitbetalen en of je naar verhouding snel of langzaam een beloning kunt verdienen.

Snel/langzaam?
EUpanelCashLangzaam/gemiddeld
EuroclixCashGemiddeld
GfK PanelBonnenLangzaam/gemiddeld
KantarBonnenLangzaam
JBB*CashLangzaam/gemiddeld
LadycashbackCashLangzaam
LifePointsBonnenGemiddeld
OpiniemetersCashRedelijk snel
PrizeRebelBon/CashRedelijk snel
QT*BonnenLangzaam/gemiddeld
TolunaBonnenLangzaam
WM*BonnenSnel

JBB = JijBentBelangrijk
QT = QuickThoughts (app)
WM = Waardevollemening

Verwacht geen gouden bergen, zoals soms wordt beloofd, je kan er niet van leven, maar het is wel een leuk extra voor dat ene item wat je anders nooit zou kopen bijvoorbeeld.
panelviva wijzigde dit bericht op 23-03-2021 18:13
73.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
suzy1977 schreef:
12-05-2020 20:55
Ja, heb 1 bon kunnen aanvragen! Lekkerrr
Zal nu wel weer een paar dagen niets krijgen, maar deze punten zijn binnen.
Gefeliciteerd met je bon! :cheer2:

Soms is lifepoints echt raar en heb je super veel enquetes in 1x. Maar iig de punten zijn binnen bij je!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb even bij QT gekeken, maar nog steeds alleen Itunes bonnen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo, ik wil ook meeschrijven!

Ik doe al jaren aan diverse panels mee, gewoon lekker voor in de loze uurtjes.
Ik kreeg nu via het Stempunt de uitnodiging voor de THX-app. Kennen jullie die? Enig idee of het iets is?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren Quote
dianaf schreef:
13-05-2020 11:56
Hallo, ik wil ook meeschrijven!

Ik doe al jaren aan diverse panels mee, gewoon lekker voor in de loze uurtjes.
Ik kreeg nu via het Stempunt de uitnodiging voor de THX-app. Kennen jullie die? Enig idee of het iets is?

Wat leuk dat je meeschrijft! Ik heb Stempunt ook maar THX-app ben ik ook al enig benieuwd naar. Dus je komt gelijk binnen met een goede vraag!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
dianaf schreef:
13-05-2020 11:56
Hallo, ik wil ook meeschrijven!

Ik doe al jaren aan diverse panels mee, gewoon lekker voor in de loze uurtjes.
Ik kreeg nu via het Stempunt de uitnodiging voor de THX-app. Kennen jullie die? Enig idee of het iets is?
Welkom, leuk dat je mee wil schrijven.

Ja ik heb de THX app en ik krijg af en toe een enquete. Ze zijn super kort, maar je krijgt ook weinig betaald. Je moet 2000 punten hebben voordat je 10 eu bol.com bon hebt. En de enquetes zijn ongeveer 10-25 punten? Nog niet vaak veel hoger gezien. Maar het zijn zo weinig vragen dat je binnen 2 minuten wel klaar bent.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb je al een bon van THX aan kunnen vragen Shiver?
En hoevaak krijg je ongeveer vragenlijsten van THX in een week of maand schat je?
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Shiverrr schreef:
13-05-2020 13:24
Welkom, leuk dat je mee wil schrijven.

Ja ik heb de THX app en ik krijg af en toe een enquete. Ze zijn super kort, maar je krijgt ook weinig betaald. Je moet 2000 punten hebben voordat je 10 eu bol.com bon hebt. En de enquetes zijn ongeveer 10-25 punten? Nog niet vaak veel hoger gezien. Maar het zijn zo weinig vragen dat je binnen 2 minuten wel klaar bent.
Bedankt voor de info Shiverr. Ik had al een rondje gegoogled en daar las ik dingen als dat je de app heel de tijd aan moest laten. Klopt dat? Ik heb geen databundel, dus het leek mij dan minder interessant voor mij.

Ik zit zelf oa bij TNS Nipo/Kantar, Stempunt, Waardevollemening (is dat wvm waar jullie het over hebben?), respondenten (dat is dat vaak met een videogesprek), Euroclix en nog een paar van die kliksites.

Euroclix gebruik ik vaak als ik bij aliexpress bestel, je krijgt dan punten per item en ik bestel dan vaak knutselspullen zoals pakjes stickers van 50 cent en als je dan 5 cent per item krijgt, tikt het leuk aan!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb nog maar net euroclix, maar hoe doe je dat dan met doorlinken Dianaf? Want ik heb een aliexpress app op mijn telefoon. Ga je dan eerst op je telefoon naar euroclix en dan naar alie? Want dat doet ie bij mij niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
En trouwens leuk dat je mee wilt schrijven, welkom!!!

Vandaag slappe enquete hap..heb er nog maar 2 gedaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
dianaf schreef:
13-05-2020 13:39
Bedankt voor de info Shiverr. Ik had al een rondje gegoogled en daar las ik dingen als dat je de app heel de tijd aan moest laten. Klopt dat? Ik heb geen databundel, dus het leek mij dan minder interessant voor mij.
Je kan wel 2 dingen aanzetten, maar dat is volgens mij je locatie en geluid. Dat heb ik dus niet, want ik wil nog wel een beetje privacy hebben. Dus ik heb het puur van de enquetes. 1x 5 eu kunnen laten uitbetalen. Dus je wordt hier niet rijk van. Maar omdat het zo simpel is, is het leuk voor erbij vind ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
suzy1977 schreef:
13-05-2020 14:09
Ik heb nog maar net euroclix, maar hoe doe je dat dan met doorlinken Dianaf? Want ik heb een aliexpress app op mijn telefoon. Ga je dan eerst op je telefoon naar euroclix en dan naar alie? Want dat doet ie bij mij niet.
Ik gok dat je niet door kunt linken naar de app, maar via Euroclix kun je wel naar de gewone website van Ali gaan. Als jij dingen klaar hebt gezet in de winkelmand in jouw Ali-app, zou dit ook te zien moeten zijn in jouw account op de gewone site van Ali. Ik zou dan via de site betalen ipv via de app.

Ik maak zelf altijd gebruik van een groot scherm als ik bij Ali bestel, omdat ik dan meer ruimte heb om opties naast elkaar te zetten en te sorteren over wel of niet kopen. Omdat ik vaak kleine dingen bestel, bestel ik vaak verschillende in één keer. En op mijn telefoon kom ik er dan niet meer aan uit. :biggrin: :facepalm:

Shiverr, bedankt voor de informatie. Nou rijk zullen we er sowieso niet meer worden, dan levert mijn gewone baan veel meer op. Maar vaak is het gewoon leuk om te doen en geld is geld. :applause:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren Quote
suzy1977 schreef:
13-05-2020 14:09
Ik heb nog maar net euroclix, maar hoe doe je dat dan met doorlinken Dianaf? Want ik heb een aliexpress app op mijn telefoon. Ga je dan eerst op je telefoon naar euroclix en dan naar alie? Want dat doet ie bij mij niet.
Net zoals je bij de andere webwinkels doet. Zo werkt het bij Ali express ook.
Alle reacties Link kopieren Quote
Net 5 minuten GFK enquete gehad voor 200 punten :cheer: Die waren makkelijk verdiend.
Alle reacties Link kopieren Quote
dianaf schreef:
13-05-2020 14:45
Ik gok dat je niet door kunt linken naar de app, maar via Euroclix kun je wel naar de gewone website van Ali gaan. Als jij dingen klaar hebt gezet in de winkelmand in jouw Ali-app, zou dit ook te zien moeten zijn in jouw account op de gewone site van Ali. Ik zou dan via de site betalen ipv via de app.

Ik maak zelf altijd gebruik van een groot scherm als ik bij Ali bestel, omdat ik dan meer ruimte heb om opties naast elkaar te zetten en te sorteren over wel of niet kopen. Omdat ik vaak kleine dingen bestel, bestel ik vaak verschillende in één keer. En op mijn telefoon kom ik er dan niet meer aan uit. :biggrin: :facepalm:

Shiverr, bedankt voor de informatie. Nou rijk zullen we er sowieso niet meer worden, dan levert mijn gewone baan veel meer op. Maar vaak is het gewoon leuk om te doen en geld is geld. :applause:
Nee voor het geld moet je geen THX nemen. Dit zou ik er echt als "erbij" zien.
In mijn ervaring heeft OpinionBar ook wel leuke onderzoeken, vergelijkbaar met andere panels.
Alle reacties Link kopieren Quote
En ook best veel.

Een afrader is trouwens Multiscope. Dat was in het begin nog wel iets, maar tegenwoordig kun je je punten alleen nog maar inruilen voor een cadeaubon/kortingsbon voor Only for men, Fonq en Voordeelwijnen. Ik noem het een kortingsbon omdat je per bestelling maar één bon van 5 euro mag gebruiken.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Shiverrr schreef:
13-05-2020 14:50
Net 5 minuten GFK enquete gehad voor 200 punten :cheer: Die waren makkelijk verdiend.
ja, over zonnepanelen! Die heb ik ook gehad. Snel verdiend.
Alle reacties Link kopieren Quote
Guacamole schreef:
13-05-2020 15:20
In mijn ervaring heeft OpinionBar ook wel leuke onderzoeken, vergelijkbaar met andere panels.
OpinionBar ken ik niet. Zijn het lange onderzoeken? En is het betrouwbaar?
Is uitbetaling in geld of in bonnen?
Alle reacties Link kopieren Quote
suzy1977 schreef:
13-05-2020 15:56
OpinionBar ken ik niet. Zijn het lange onderzoeken? En is het betrouwbaar?
Is uitbetaling in geld of in bonnen?
Lengte is wisselend, maar het gaat meestal wel om minimaal 50 cent, meestal één euro, ook regelmatig dat als je je niet kwalificeert, dat je 10 cent krijgt. Ik heb daar vaak onderzoeken voor, wel vaak over bijvoorbeeld verzekeraars en telecomproviders. Die vind ik altijd minder leuk om te doen en dan lijken ze sowieso eindeloos. De uitbetaling is gewoon in geld op je rekening. Uitbetaling vanaf 10 euro. Ik zit er al 10 jaar of zo en uitbetaling gaat altijd prima.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Guacamole schreef:
13-05-2020 15:20
In mijn ervaring heeft OpinionBar ook wel leuke onderzoeken, vergelijkbaar met andere panels.
Doe je er lang over om 10 euro bij elkaar te krijgen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom!

Als ik via Euroclix doorlink naar de ali app dan krijg ik ook altijd mn punten, vaak binnen een paar dagen al.

Hier vandaag 2 enquêtes bij opiniemeter gedaan, verder niet zoveel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb al 3 dagen achter elkaar 5 enquetes. Echt hopeloos deze maand :rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Hebben jullie ook dat het nooit lukt om een enquête te krijgen als je op die mails van wvm drukt?

Ik krijg dan echt standaard dat scherm dat er geen enquête beschikbaar is :-?
Alle reacties Link kopieren Quote
Orchidpink schreef:
13-05-2020 21:32
Hebben jullie ook dat het nooit lukt om een enquête te krijgen als je op die mails van wvm drukt?

Ik krijg dan echt standaard dat scherm dat er geen enquête beschikbaar is :-?
Standaard, als ik op mn iphone de site open krijg ik ook standaard die melding :frusty:
Alleen op mn laptop krijg ik enquêtes
Alle reacties Link kopieren Quote
Orchidpink schreef:
13-05-2020 21:32
Hebben jullie ook dat het nooit lukt om een enquête te krijgen als je op die mails van wvm drukt?

Ik krijg dan echt standaard dat scherm dat er geen enquête beschikbaar is :-?
Niet altijd, maar 8 vd 10 keer wel denk ik.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven