Geld & Recht alle pijlers

BonPrix probleempje

22-02-2011 20:27 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb een probleem met BonPrix, ik heb online kleding besteld voor in totaal rond de 90 euro..Dit is een paar maanden geleden, een paar weken na mijn bestelling ontving ik een accepgiro omdat de rekening nog betaald moest worden voor de geleverde kleding..Maar ik heb helemaal niks geleverd gekregen. Volgens het bericht wel, inmiddels heb ik er ook een paar herinneringen en (heel hoge) incassokosten bijgekregen en het is me nog steeds niet gelukt om hier een oplossing voor te krijgen. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd, ik blijf eindeloos aan de telefoon, ik krijg steeds te horen dat de gegevens gewijzigd worden, dat het geregeld wordt, dat ik teruggebeld wordt enz. Ondertussen komen er steeds meer incassokosten bovenop terwijl ik maar geen kleding ontvang..Moet ik maar gewoon betalen zodat de kosten niet nog hoger worden en hopen dat de kleren alsnog komen? En als ze niet geleverd worden, zal ik het geld dan weer terugkrijgen? Ik vind vreemd dat in de brieven die ik ontvang staat dat de kleding WEL geleverd is terwijl ik al meerdere keren heb doorgegeven dat dat niet zo is, dat kunnen ze ook wel checken toch? Iemand ervaring mee? Wat zal ik eraan doen? Alvast bedankt
En daarom kijk en koop ik niet bij Bonprix.

Kan je niet helpen hiermee.

Bij mij wilden ze dat ik betaalde voor dingen die ik gewoon allemaal geretourneerd had, aantal jaar terug.
okee, uiteindelijk wel weer goed gekomen? Ik hoor nu ook dat de kwaliteit van de kleding heel slecht is, had ik eerder moeten weten :( Ben benieuwd..
Niet betalen. Je hebt niets ontvangen, dus ook niet getekend voor de levering. Dit moet te zien zijn in het systeem van TNT/DHL/ander bedrijf. Laat ze maar aantonen dat het jouw handtekening is!

Ik zou het op een rechtszaak aan laten komen en ondertussen een logboek bijhouden voor alle telefoontjes die je gepleegd hebt.

Misschien is het ook een idee om juridisch advies in te winnen bij het Juridisch Loket.
Ik ben het heel erg een met Achnein.

Bol heeft me dat eens geflikt. Het ging maar om ¤25,- maar mooi dat ik het niet betaalde.

Hier is het ook tot een rechtszaak gekomen, geen advocaat meegenomen maar wel gewonnen.
Sorry, geen slechte ervaringen bij BonPrix.

Hoop voor je dat het zich snel goed oplost. Volgens mij is er al eens een topic over geweest.

Kijk anders even op de Viva-google.
Wat ik vorige week meemaakte is dat mijn buurman mijn bestelde spullen van bonprix bij me kwam brengen, ze hadden het daar afgeleverd en daar zit ik niet op te wachten.

Het zou best kunnen dat ze je spulletjes wel hebben afgeleverd, maar bij één van je buren, dus ik zou zeggen, vraag eens rond.

In ieder geval kan je dit aangeven als het te ver gaat, want bon prix heeft wel degelijk een handtekening nodig om te bewijzen dat je je spullen hebt gekregen.
http://www.klachtenoplossing.nl/bonprix/

hier kan je je verhaal kwijt.
Heb je het tot een rechtzaak laten komen? Wel stoer dat je die 25 euro toch niet betaald hebt, gaat om het principe natuurlijk..Ik heb wel even gegoogled maar geen ander topic gevonden, ik zal zo nog eens proberen
quote:Cateautje schreef op 22 februari 2011 @ 20:58:

http://www.klachtenoplossing.nl/bonprix/

hier kan je je verhaal kwijt. owkee, ik ben dus blijkbaar niet de enige
quote:chanella1 schreef op 22 februari 2011 @ 20:34:

okee, uiteindelijk wel weer goed gekomen? Ik hoor nu ook dat de kwaliteit van de kleding heel slecht is, had ik eerder moeten weten :( Ben benieuwd..

Ook dat..

Alles is wel goed gekomen maar na enorm gedoe en het erbij halen van een klachtencommissie ofzo.

Bonprix is echt geen goede service, maakte ons voor van alles en nog wat uit.
quote:chanella1 schreef op 22 februari 2011 @ 21:05:

[...]

owkee, ik ben dus blijkbaar niet de enige Google , klachten bon prix, en je komt er vanzelf achter.
ja, had ik eerder moeten doen idd blah, hoop toch wel dat de kleren alsnog gewoon komen, of liever nog een brief waarin staat dat m'n kleding niet op voorraad is en ik dus nergens voor hoef te betalen... ben er wel flauw van, zo moeilijk kan het toch niet zijn?
quote:chanella1 schreef op 22 februari 2011 @ 21:23:

ja, had ik eerder moeten doen idd blah, hoop toch wel dat de kleren alsnog gewoon komen, of liever nog een brief waarin staat dat m'n kleding niet op voorraad is en ik dus nergens voor hoef te betalen... ben er wel flauw van, zo moeilijk kan het toch niet zijn?Ja, ik heb van de week een zending terug gestuurd en dat zou allang binnen moeten zijn, maar staat niet vermeld , ik krijg daar een zending in een andere maat voor terug en ik vind het erg spannend, want ik heb al betaald. Dat doe ik dus nooit meer.
Heel normaal bij Bonprix. Aantal jaar geleden besteld en de kwaliteit van de kleding was om te janken. Zag eruit alsof het al jaren gedragen werd inclusief vervaging van het wassen. Doe ik nooit meer!
ook slechte ervaring met dit bedrijf.. gewoon blijven volhouden en niet. Laat ze maar bewijzen dat jij het hebt ontvangen
quote:Cateautje schreef op 22 februari 2011 @ 20:56:

Wat ik vorige week meemaakte is dat mijn buurman mijn bestelde spullen van bonprix bij me kwam brengen, ze hadden het daar afgeleverd en daar zit ik niet op te wachten.

Het zou best kunnen dat ze je spulletjes wel hebben afgeleverd, maar bij één van je buren, dus ik zou zeggen, vraag eens rond.

In ieder geval kan je dit aangeven als het te ver gaat, want bon prix heeft wel degelijk een handtekening nodig om te bewijzen dat je je spullen hebt gekregen.Ja en dan ligt de schuld weer bij de postbezorgers, die het ook geen k*t uitmaakt bij wie ze het pakje afleveren, als ze het maar kunnen afleveren.

Nootje: respect. Hoe is dat in z'n werking gegaan?!
quote:Emmy_ schreef op 22 februari 2011 @ 21:37:

Heel normaal bij Bonprix. Aantal jaar geleden besteld en de kwaliteit van de kleding was om te janken. Zag eruit alsof het al jaren gedragen werd inclusief vervaging van het wassen. Doe ik nooit meer!

Hier het tegenovergestelde, ik ben zeer tevreden met de spullen van Bonprix.

to: Bonprix moet bewijzen dat jij de spullen hebt gehad, als je niks hebt gehad kunnen ze het niet bewijzen dus het lijkt mij dat het uiteindelijk los moet lopen. Wel vervelend ondertussen, zeker omdat je zolang het niet opgelost is een BKR regristratie kunt krijgen wat onterecht is. Balletje bij hun neerleggen dus.
ik zelf heb ook heel vaak problemen gehad met bonprix,

spul werd niet geleverd, als ik in mei had besteld (zomertopjes oid) dan kreeg ik ze eind augustus nog een keer ofzo. En zovaak van dit soort kleine ergernisjes. En de kwaliteit is ook nog eens bagger. Ik ga voortaan liever gewoon naar de winkel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven